Focallure Reviews

  This company has claimed this profile, is getting alerted on any new customer reviews entering this page, and may engage in dialogue with its customers to address their matters.

Companies cannot pay money or provide goods in order to remove or alter customer reviews.
Focallure

Overall Rating

3.0

602 Customer Reviews

Summary

Focallure offers cosmetics, including mineral makeup, eyeshadow palettes, eyeliners, and skincare. Learn what customers are saying so far.

Write a Review

Customer Reviews

3.0 Stars out of 602 Reviews
5 Star:34% 4 Star:16% 3 Star:4% 2 Star:4% 1 Star:39%
53% Recommend This Company
Start your review of Focallure:
Sort Reviews By
This company is actively collecting reviews from its customers. All reviews submitted are subject to moderation and approval to ensure they meet our Review Guidelines.

Posted on Oct 7, 2017

Fraudsters - never shipped item, no refund given

By Claire Delore, United Kingdom, Verified Reviewer

My husband ordered me a towel bra back in August. It was over three weeks late in shipment, and when he emailed asking where it was, all he got was generic "please have patience, it'll be there soon!" responses.

He finally gave up five weeks after it was supposed to arrive, and asked for a refund multiple times. He was given the same generic emails as if talking to a robot, and now, almost 50 days after ordering and 20 days after asking for a refund, they've emailed saying that it has been shipped today?!

Absolute fraudsters. They've accepted orders for a popular item not in stock, stalled, then declared it has been shipped so there's nothing they can do. I also see from others duped that they don't offer refunds on undergarments (handy, eh?) and that it's cheap counterfeit rubbish from China (based in New Mexico or not, it's from AliExpress, people aren't stupid). For the love of God, AVOID!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 26, 2017

Hey there Claire,

Thank you for your review. I just want you to confirm you understand that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Oct 5, 2017

Never even sent product

By Kate McKenna, Hartford, CT, Verified Reviewer

I placed an order on 8/23 with the site that said it takes 5-7 days for the shipment. 3 weeks later I sent an email to customer support who said “Sorry for the delay” and that I ordered an out of stock item and my order was now “submitted for fulfillment”.

Nearly 2 weeks later, I looked back and my order still said only “confirmed”. I emailed back and the excuse this time was high volume and they said my order was now in “processing” and I should get tracking soon.

Over a week later, my order still shows “confirmed”. It's been nearly 2 months since I placed my order and the status still has not changed from the confirmed status. I am issuing a cancellation from my credit card company.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 26, 2017

Hey there Kate,

Thank you for your review. I just want you to confirm you understand that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Oct 2, 2017

Never got it

By Andrea Diez Gutierrez, Xalapa, México, Verified Reviewer

I ordered the baby foot deep moisturizing in May and I never got my order. I sent them emails, and the only answer was the generic "We got your email." This was a waste of money and time.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Feb 17, 2018

Dear customer,

We tried to contact you and asked to reship your order, and unfortunately, we never got a response from you. Anyway, your order has been refunded. It can take up to 6 business days to receive the money (depends on your bank). Hope to see you again with us.

Thank you.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Sep 29, 2017

Budget makeup

By Becca Jane, Ontario, Canada, Verified Reviewer

I would never pay full price for Focallure cosmetics through their website, however, they make a decent product for the price you pay purchasing through AliExpress. They're absolutely a Chinese company, shipping from China. The product usually arrives 4-8 weeks after purchase.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Becca,

Focallure is an exclusive supplier of Focallure products in many countries and territories like USA, Australia, Germany, United Kingdom, Israel, and Canada. We offer in-stock inventory located in Florida, US and ship from our facility all over the world with fast shipping from 2-5 days within the US and 4-10 days worldwide. It's insured shipping by most advanced carriers. We do offer products at higher prices due to the reliable fast service and shipping, quality control, customer support, beauty insider exclusives, discounts and free gifts to our customers every holiday.

Our business founded and located today in New Mexico, US.

We manufacture our products in a dedicated and stand-alone facility and offers a wide range of collections for daily use to all women kinds keeping on affordable prices.

We thank you for your reviews and wish you a happy Halloween!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Focallure Exclusive

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Sep 27, 2017

Customer service sucks

By Michelle, Ontario, Canada, Verified Reviewer

I bought one of those backless, strapless bras from them a few months ago. I've worn it twice since my purchase, and the bra is already falling apart.

The silicone on the bra is already peeling off in the corners which made it more difficult to stick to my skin. With the bra lifting off my skin, my shirt kept sticking to it, and now there's lint stuck all over the bra.

I've emailed them to complain, and their response was "We don't do returns or exchanges on undergarments." For a $50 bra, you would think they would send me a new one even after receiving the pictures I've sent.

Don't waste your time with this site; their product is garbage anyway.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Michelle,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Sep 25, 2017

Ordering and delivering

By Paula H, Whitby, Ontario, Canada, Verified Reviewer

I ordered the eyelash extensions on August 5th, 2017 and paid in full. The amount appeared on my Visa almost immediately. I contacted the company through email the week of August 20th and heard back that they were on back order. Regular emails promoting the side and these lashes were coming through, with no mention of a delay. I was surprised for the continuing promotion of this product given mine had not arrived, and they were on back order.

In early September, I contacted the company again and received an email stating that they were shipped. Well, it is September 24th, and I still have no lashes. I am watching the tracking but it is not moving very fast.

I ordered from another US company and received it at my door in 5 days. I am still waiting for the set I paid in full for from Focallure! I would not recommend ordering from there.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Paula,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Sep 18, 2017

Ordered lashes 6 weeks ago and nothing yet!

By Stacey Hunsdon, California, Verified Reviewer

I ordered the magnetic lashes in early August and still have nothing. I have had several emails apologizing for lack of inventory. But then I get emails every day from them marketing the lashes! I got one offer of a 7% refund, which they gave me, but where are my lashes? Now I have read that they suck anyway and should just ask for a refund. Terrible company! Real rating is -5 stars!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Stacey,

Thank you for your review. I just want you to confirm you understand, that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Sep 15, 2017

Incomplete order

By Sheehy Jacqueline, Wimauma, FL, Verified Reviewer

I ordered the magnetic eyelashes approximately six weeks ago. When my order finally arrived it only contained two eyelashes. When I notified the company I was told to send them images of the package and product that I had received. I tried to comply, but I was notified that the server had rejected the address. Why oh why didn't I read the reviews before placing the order!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Sheehy,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Sep 9, 2017

Focallure is a scam

By Ann Geisler, Southbury, CT, Verified Reviewer

I ordered a product with Focallure with my credit card. My credit card was charged and I never received the product. I sent an email to inform them of this and they never responded back. There is no phone number to reach customer service. I never received an email confirmation with an order number.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Ann,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Sep 7, 2017

Never received product.

By Dawn Hamilton, Florence, SC, Verified Reviewer

I purchased the IVamp eyeliner on August 11th, but have never received it. I have contacted them via email several times, only to be sent the same generic "we will get back to you" reply. I have sent two emails requesting a refund, but those have gone unanswered. Very poor customer service and a waste of my $21.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Dawn,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Sep 7, 2017

Poor communication

By CLW, San Diego, CA, Verified Reviewer

I ordered the Focallure magnetic eyelashes and waited over a month to receive them. My issues:

1. I had to reach out to them to find out they were out of stock instead of hearing from them proactively.

2. I asked for them to cancel my order, they said they did, and then 24 hours later I received a shipment notice of the product. When I reached out to them, they told me it was too late and there was nothing I could do about it.

3. I am NOT paying to ship these back. Apparently, I should have read their crappy return policy before touching their site.

Won't return, don't recommend.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there!

Thank you for your review. I just want you to confirm you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Sep 6, 2017

Do not buy

By Sharon, Australia, Verified Reviewer

I ordered from Focallure. They took my money. Weeks later they sent me a tracking number and said the item has just been posted (?). Still, I have no item, and the tracking number no longer exists. No response from emails I have sent.

Do not buy anything from Focallure. I would like to know if anyone has ever received anything from this company.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Sharon,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Sep 1, 2017

Probably NOT legit

By Paula Mortillaro, Alaska, Verified Reviewer

On 7/20/17, I placed an order for, among other things, magnetic eyelashes (three pairs). My credit card was charged immediately. After a couple of weeks with no correspondence regarding my order status, I contacted the organization via their site. I received a feeble response that I should be patient as the organization was having difficulties with suppliers. As a peace offering, I was given a 10% discount on future purchases.

A month after I made my original purchase, the organization's website still showed my order as "unfulfilled." I wrote again stating that I wanted a refund because the customer service was so lacking. For example, I felt that the organization should've kept me up-to-date on the status of my order with regards to their suppliers. I am still waiting for a credit. I cannot understand why this organization does not care about follow-up with clients.

Due to Focallure’s laissez-faire attitude, I've decided that Focallure Cosmetics is a sketchy vendor, and I do not trust them enough to ever do business with them again. I suggest you look elsewhere for beauty products too!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Paula,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Aug 31, 2017

Don't do it!

By Gena Jackson, Pennsylvania, Verified Reviewer

I ordered two bras from Focallure. When they arrived, I tried them on. They did not fit. I wanted to return them. Their response was that they were used and I could not return them.

My suggestion is keep your 43 dollars, go to Walmart and try on something just like them. Don't buy anything from them!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Gena,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Aug 30, 2017

Didn't receive my package

By Betine Gjoelberg, Barcelona, Spain, Verified Reviewer

I didn't revive my package from them. Sometimes I know it can take a long time when I order to Spain so I waited a bit to contact them to ask. The answer I got was that they are unable to track my order and that I should have contacted them before. Bad customer service if you ask me.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Botine,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Aug 27, 2017

Horrible company!

By Tara Robinson, Alberta, Canada, Verified Reviewer

I wish I could give a negative rating! The order came in a decent time, but it was not what I ordered at all. I have left six messages and have not talked to anyone! There is no number to call, and all you can keep doing is keep messaging their so-called customer service.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Tara,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Aug 25, 2017

Disappointed!

By Brenda Storseth, Conroe, TX, Verified Reviewer

I ordered lashes over a month ago that were supposed to arrive in 5-7 business days. They did not arrive. I've been trying to track this order and with no luck. This company does not respond. I've tried their Facebook page, and no one answers the messages there either.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Brenda,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Aug 16, 2017

Terrible, complacent customer service

By Kim Nicholls, Sydney, Australia, Verified Reviewer

I'm still waiting for my package, but this isn't really my issue. My issue is the badly trained customer service staff with a massive planet sized chip on their shoulder. I connected to the company via the chat facility. The person on the other end, Sophia was her name, didn't even start with a "hello." I gave her my order number and without answering my question sent me a generic company statement about how they have so many orders to fulfill and they have a big back log and thanks for understanding. Cry me a river!

I challenged her on why she'd just sent me the generic statement rather than taking the time respond to me in a conversational way, the way a human does. No apology, just another random statement about how many customers they attend to and that she was trained in such a manner.

Eventually, I got out of her that the item hadn't even been processed yet. That's all I wanted, a straight answer. I'd be more understanding about this delay if I felt like "Sophia" cared.

Sort out your poor logistical and internal management processes and stop making them the customers problem. And finally, train your staff to be more friendly, rather than the "I don't care, box ticking robots" you currently have, and maybe your reviews will be better.

Sheesh!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Kim,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Aug 16, 2017

Magnetic eyelashes

By Brenda Patrick, Alaska, Verified Reviewer

I placed an order on July 9th and just received the product today, August 15th. I was really excited to get these as I have short and straight eyelashes. I am 100% disappointed. The lashes have a tiny magnet in the center so when you put them on the ends stick out and hold no shape to your eyes, and it slides off way too easily. You might as well get the glue-on type. It looks horrible.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Aug 15, 2017

Waiting over a month

By Clariece Grantham, Lancaster, CA, Verified Reviewer

I have been waiting for a month for an order. After emailing and trying to find answers, they keep telling me the same thing, "it's on back order." I ordered two items. Why can't I get the second item, which is not on back order? "Because we send them together." What the heck. So, you're going to make me wait instead of at least sending me one item and saying as soon as more are in stock we'll let you know? They didn't even tell me my item was on back order until I inquired!

I Google Mapped the address on the order form they sent, and it's a house in Las Vegas (304 S. Jones St). I already emailed PayPal for a refund. I ordered the vamp stamp and a nail stamper.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Clariece,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Aug 9, 2017

Don't order from them

By Louisa H, Melbourne, Australia, Verified Reviewer

I was intrigued by the idea of magnetic lashes, so I ordered a pair.

Well, it's been four weeks, and I've received nothing. On the tracking page, my order hasn't moved beyond the "paid" stage. I've sent numerous emails with no response. I'm about to file a claim through PayPal.

Don't order from them; it's a scam.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Louisa,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Aug 3, 2017

Superb lipstick

By VR Sharma, Los Angeles, CA, Verified Reviewer

I purchased four lipsticks from Focallure, and they were simply perfect. The quality was nice, and indeed the color was long lasting. I think one shot should be given to Focallure for sure!

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Hey there Sharma,

Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

Best regards,

Natalya

Beauty Expert

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Jul 25, 2017

I absolutely loved the products!

By Kunal Arora, India, Verified Reviewer

I ordered lipsticks and lip liners for my cousin and they were amazing. The texture was very smooth and creamy. I got my package delivered to India in 17 days and in between the support team made sure I am getting updated on each and every point. Definitely recommended.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Oct 2, 2017

Thank you Kunal. You are so grateful.

Posted on Jul 7, 2017

No

By Brenda Giddings, Portland, Oregon, Verified Reviewer

I am a high-end makeup purchaser. Makeup, not necessarily facial regime. I go to MD QUALITY. I expect what is advertised. However, just like any online purchase, you gamble. So I purchased three colors.

This is the worst lip color, gloss, and lipstick I have encountered. It is sticky, then dry and cotton-like. The sparkles float onto your face. SERIOUSLY! If I had not opened the package and ripped it, and tried one, I'd be returning them. I tried all three. Color is off. For sure the texture is awful. It's bad, bad, bad. If you want a cotton ball on your lips, and that what you're getting. Gritty and horrible.

I love Chanel lip gloss, always have. I thought this would be similar. Oh my goodness, pay for one tube of Chanel before even wasting your time. Sorry, but I'm just super disappointed and waited a long time for the product. So then when it completely sucked, I decided to write this review.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Jun 24, 2017

Nothing like described

By L Clark, United Kingdom, Verified Reviewer

The website is all wrong; it has no details of the sizes of the products. They claim to be cruelty-free, but I have checked with PETA, and they are NOT registered, and their products are NOT cruelty-free.

I got delivered a small tub of sand! It was supposed to be a body scrub, but there was no labeling, just a completely blank pot. Very dodgy. It took over a month to arrive and cost nearly $30. Very poor service.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 10 People Have Voted

Posted on Jun 6, 2017

You won't get product and customer service is hell!

By Leanne, Alberta, Canada, Verified Reviewer

I never received products, and customer service is TERRIBLE to work with. They give you every excuse in the book: "standard shipping time," "tracking numbers unavailable." On top of working with five DIFFERENT "agents" during the last interaction, I had them actually resort to pointing the finger at me and accusing me of "not asking for a refund" (which I did at least three times before I filed a fraud complaint with my bank).

COMPLETE scam and waste of time.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Jun 1, 2017

Worst company to do business with

By Debra VanLue, Califonia, Verified Reviewer

I have never had such a bad experience ordering online.

I placed an order with this company and after I was told the product was out of stock and would not be available in time for my trip (that I needed it for), I canceled my order. They refused to cancel my order, and I ended up canceling my order three times in writing. A month later I received the package and immediately refused it. It went back to them, and I just got word today that they are sending it back to me.

Who does business like this? I have filed a complaint with PayPal.

DO NOT order from Focallure!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 5 People Have Voted
Showing 568-594 of 602

Our Promise to You

In order to safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.