Read 518 Focallure Customer Reviews and Complaints (Page 7)

Write a Review
Average Consumer Rating: 2.9
Rating Snapshot:
5 star: 163 4 star: 82 3 star: 25 2 star: 26 1 star:  222
Bottom Line: 49% would recommend it to a friend
Showing 67-77 of 518
Sort reviews by:

  • Editor’s Note: It is our understanding that this company has been asking its customers to leave feedback on HighYa. We assure you that each of these reviews has still been subjected to the same verification & vetting process that all submitted reviews go through. Learn More Here
  • I received the BabeBox subscription

    • Ohio,
    • Mar 1, 2019
    • Verified Reviewer

    Only two of the products were Focallure brand. The others were cruelty-free and look like nice products. The ones marked by the Focallure brand was a mascara and an eyeshadow palette. The colors in the tropical vacation palette are awesome!

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Amanda,

      Thanks for your review.

      We are thankful that you liked our product.

      Thanks.


  • BabeBox

    • NariƱo, Colombia,
    • Feb 27, 2019
    • Verified Reviewer

    Hey! I ordered my free BabeBox on February 8th and I am still waiting. I think they should advise that you have to pay for the second month before canceling it because I saw that after I placed my order and I would like that advice.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Valentina,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

      We are sorry that you had to face issues with our company.

      I just confirmed with the warehouse, your February and March order is shipped.

      Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

      Thanks.


  • 0 out 1 people found this review helpful

    BabeBox review

    • Indianapolis, IN,
    • Feb 26, 2019
    • Verified Reviewer

    I was excited to try BabeBox by Focallure as I have subscribed to other beauty boxes and wanted to try something new. However, it took an EXTREMELY long time for them to ship my box. I also had to reach out to customer service to see what was going on, and instead of replying to my email, they just emailed me that my box had shipped. This is worrisome to me and doesn’t show great customer value. However, I haven’t received my box yet, so hopefully, I will love everything in it and it will make up for this small snafu. Either way, I’m still excited to try.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Toni,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

      I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

      Thanks.


  • No box to review

    • O'Fallon, IL,
    • Feb 26, 2019
    • Verified Reviewer

    I want to love this box so badly but I still haven’t received my box and it will be a month since I ordered next week. And it says that it’ll be shipped within 7 days of ordering, soooo here I am, still patiently waiting.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Chrissy,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

      I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

      Thanks.


  • 0 out 1 people found this review helpful

    Amazing products!

    • Nevada,
    • Feb 26, 2019
    • Verified Reviewer

    I love this brand! The products are of high quality and so pretty! I loved the BabeBox. They have a great array of makeup and I'm so glad I purchased from this company. I have already recommended this brand to my family and friends.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Karia,

      Thanks for your review.

      We are thankful that you liked our product.

      Thanks.


  • 3 out 3 people found this review helpful

    Pre-shipping issues

    • Des Moines, IA,
    • Feb 26, 2019
    • Verified Reviewer

    It's frustrating that they don't tell you that you have to pay full price for the second box. Also, it took 12 days for them to process my order instead of 4, and I got no notice it was delayed. I emailed support to see what was going on (I didn't know if there was a product that was back-ordered) and I was told I was just going to have to wait. The only decent response was when I asked them if I could cancel all of my boxes (including the first month which hadn't shipped yet) to which they basically said no. We'll see if it's worth the hassle when it gets here.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Anna,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

      I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

      Thanks.


  • 0 out 1 people found this review helpful

    Perfect subscription box

    • Feb 26, 2019
    • Verified Reviewer

    This is the perfect subscription box. I have tried many and this by far is my favorite! It has everything a girl could want and more. Great company, great price, and fast shipping! This is the perfect box for anyone that loves subscription boxes! I will be purchasing one for my teenage daughter!

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Brandy,

      Thanks for your review.

      We are thankful that you liked our product.

      Thanks.


  • Terrible service

    • Ohio,
    • Feb 26, 2019
    • Verified Reviewer

    So I recently ordered the BOGO box and came to the realization that I didn't have the money needed for the second box because I had just lost my job and have bills to pay. I asked them to keep both boxes and not to worry about the refund of shipping and they absolutely refused to do any of that. Let me remind you, nothing has even shipped out yet! Then on top of that, they aren't supposed to bill me until March 1st...today is February 20th and they decided they were going to take my money now and now I'm short $36, which to me is terrible customer service. Didn't even have the decency to respond to my last three messages, instead, they just took the money out. Also, I am not able to delete my card off of the site. This place is a scam and ridiculous and I will never ever come back. I'll stick with Ipsy!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Monica,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

      I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

      Thanks.


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Service bad as can be

    • Finland,
    • Feb 22, 2019
    • Verified Reviewer

    I ordered only one hair serum from Focallure a very long time ago. I still haven't got it, and they also made me pay for monthly beauty boxes. I didn't even know what they were until I saw that every month they took my account like 40€. Then I stopped it and they refuse to return my money. I haven't even got beauty boxes, so this feels like stealing.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Nella,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

      We are sorry that you had to face issues with our company.

      I just confirmed with the warehouse, both your orders are shipped and subscription is canceled.

      Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

      Thanks.


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Refund, customer service and shipping

    • Baltimore, MD,
    • Feb 19, 2019
    • Verified Reviewer

    Their refund policy sucks, to say the least. They have no Customer Service number and everything is done through email. Their representatives don’t have any first-hand knowledge of how to resolve issues, deal and respond to customers appropriately. Shipping is slowwww, even with the "skip the line" expedited shipping additional fee of $5.00. Also, watch out for the BabeBox subscription that shows up at checkout automatically. Before you purchase from this company, read their reviews on BBB and refund policy.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Sylvia,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

      We are sorry that you had to face issues with our company.

      I can see that your order is delivered and subscription canceled, please let me know the refund issue?

      Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

      Thanks.


  • 3 out 3 people found this review helpful

    Disappointed in www.shopfocallure.com

    • ACT, Australia,
    • Feb 13, 2019
    • Verified Reviewer

    I was signed up for the "BabeBox" through shopfocallure.com, not only did every one of the subscription boxes come late (I am still waiting for the shipping information for the last box I had coming that was meant to be sent by the 10th of January), when I asked to cancel my subscription, they downright went against what is written on their website, stating if you wished to cancel your subscription you would be charged for the free box. If you canceled after that one, or pay for the second box and receive the second box and then be able to cancel, they turned around and said that I had to pay for another box before I could cancel, otherwise I would still be charged for the free box. I ended up having to screen shot their website as well as my orders to prove I was following the instructions that they had put into place.

    When I contact them about why I have not received the last box that I had paid for, they tell me that there are so many orders and my box will be shipped within 2-3 days. I have had the same reply three times now, and each time I wait 5 days to reply back to find out where my shipping information is only to be told it will be sent in 2-3 days. I have asked for a refund and for them to keep the item and they ignore that part of the email and say be patient as it is being shipped soon. They also state that you are receiving over $150.00 worth of product, but you are not. I have not received anything in my boxes that brings the total anywhere near that price.

    DO NOT shop through this website, they are not even the official Focallure website!

    THE OFFICIAL WEBSITE IS https://focallure.com/.

    The people from the official website are lovely and they are more than willing to help.

    The people on the shopfocallure.com website are just there to scam people out of their money.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Heylay,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

      We are sorry that you had to face issues with our company, We could not cancel the subscription at that time because:

      As per the terms of babe box: You can cancel your membership at any time. However, if you have received your first trial box for free, you will be charged full price if you cancel it before your second month.

      We have shipped your boxes and canceled the future subscription as well.

      Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

      Thanks.


Showing 67-77 of 518

Write a Review for Focallure!

Share your experience to help others shop smarter & discover great products.

Write a Review