• 31 Customer Reviews
  • 26% Recommend This Service
2.1 out of 5
5 star: 19% 4 star: 6% 3 star: 0% 2 star: 12% 1 star: 61%

 Our Promise to You

To safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.

Sort reviews by:

  • Final Dissertation from an honest man who was simply trying to get his money back from thieves

    • By Samuel P.,
    • Syracuse, NY,
    • Oct 23, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Reasons I absolutely DETEST Mint Mobile.

    1. Their coverage map lies: I live 5 minutes from downtown Syracuse, NY. I inputed my exact address and was told that I would be getting great LTE coverage; both indoor and outdoor. The same goes for most places I travel - Canandaigua, Rochester, Buffalo, they all indicate good coverage. The problem? I get voicemails from calls I never received. My friends say they called numerous times and it kept going to voicemail, all the while my phone shows 5 bars of coverage. Texts I sent don't go through and vice versa. I've had better luck reaching my friends via smoke signal the past 2 months.

    2. Their customer "service": My latest 3-month plan started on 8/23/19. I contacted them on 9/11/19 via chat about the spotty coverage. No response. I called on 9/17/19 to try to fix my coverage. Was told my phone was the problem, ran through a number of "fixes" they tried to do over the phone for 30 minutes and ended up giving up. I contacted Mint Mobile on 9/18/19 via their online chat, asking for a refund. Got an email response asking for some info. I sent it back to them the same day. Waited a week, no response. Called them on 9/25/19. They insisted my phone was still the issue and would not process a refund for me. Instead they sent me a replacement sim card, which didn't send till 9/27/19. Received and inserted the card on 10/1/19. Didn't help my coverage, emailed and requested a refund. Was given one on 10/2/19 in the amount of $26.65 (one month of coverage), although I had asked for a refund of $79.93, the total amount I had paid for their terrible service. Today my phone was dropped (WITHOUT NOTICE), even though I've paid for coverage up until 11/23/19, and was told it was dropped because of the previous refund I had received. But that wasn't the proper amount for a refund...And my initial refund request was on 9/18/19, 5 days before my second month of the plan started, so I should have at the very least gotten a refund for October as well since I put in my request before the second month. It's not my fault that their online chat doesn't work.. The customer service rep, Grace, said that I couldn't talk to her manager. I asked why. She said, well, I'll leave your number with him, you'll get a call back soon. That was an hour ago. And on a general note - most of their customer reps are rude and simply transfer you when they've reached the capacity of their expertise, which isn't much. EXPECT TO GET THE RUN AROUND HERE.

    3. Their multi-month plans: They lock you in and good luck getting a refund once your coverage starts getting worse the further in your plan you get.

    Believe it or not, this is the condensed version of my feud with Mint Mobile (or Mintsim...or Ulta Mobile...or whatever the heck they call themselves).

    After hours spent talking with service reps, multiple reviews written on their service, and nearly 2 months of simply trying to get back my money and abandon ship on their service, I've finally given up, bit the bullet, and now the best thing I can do is prevent everyone else from switching to their "service".

    Stay away folks, it's not worth the shiny prices they advertise.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Really good. Some tidying up on practices though...

    • By Michael C.,
    • Sacramento, CA,
    • Apr 9, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    We switched to Mint Mobile and have been customers for a month. One thing that I see happening is sometimes being delayed from getting data that I need on my GPS app for several seconds. But the delay is not as terrible as it used to be back in the day before LTE became the norm. However, I would say there is something wrong with their billing system as my husband bought more data. It's only supposed to be $20 for 3 gigs more data. It billed our credit card for $21 instead of $20. He received no warning about the extra dollar, which to me seems like poor transparency for a company that boasts about its liberating plans and transparent fees. I will be calling them to straighten this out.

    Overall I would say the service is good and the data in general works well. It's not always the fastest. If you switch, be sure to set your YouTube, Hulu, Prime Video, and Netflix to lowest video quality and data usage settings and use WiFi whenever possible to conserve your data allotment. Stay disciplined about this and you should be good with Mint Mobile. Their customer service is improving as time goes on but remember you are not paying for the customer service you are paying for the bulk cellphone plan, which is saving you a ton of money.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Worst customer service!

    • By Alexandra P.,
    • California,
    • Mar 13, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I switched to Mint SIM to save money and got tons of headaches in return. First off, their coverage is minuscule, dropped calls, lost message, and their customer service rep never could do a thing to fix any issue you may have. Message sent and received sometimes read as "insufficient fun" instead, which is odd since I paid a year in advance. Furthermore, unlike other carriers, if you travel overseas, they won't store messages/voicemails upon return unless you pay for their pricey oversea plan, which is outrages.

    I lost my SIM card overseas and it has been 3 weeks and still haven't received my SIM card and yet charged me for the replacement.

    I called to cancel and close my account and they refuse to issue me the refund because it's a prepaid plan. Keep in mind, my plan renewed while I went overseas for 6 weeks and didn't use my number once as I used an overseas number. So it has been two months without using my phone service and $300 down plus $10 on SIM replacement that I never received. The worst! Save yourself and go elsewhere that has an actual store with viable customer support. It's a scam!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Don’t do it

    • By Lindsey H.,
    • Newark, NJ,
    • Feb 13, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I’m so embarrassed that I jumped on and persuaded my family to do so. Mint mobile’s service is excruciating. It drops calls all the time, never on LTE, customer service is the most unhelpful ever. I hope the FCC gets them for lying about their data practices, lack of transparency in billing (you do not get a record of your data transactions) and the real service that kicks in after a trial. I am leaving. I don’t care about the money. I would rather get taken by T-Mobile itself than do anything with Mint.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Scam

    • By Nikolai L.,
    • Utah,
    • Jan 15, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I tried the trial plan since I'd been seeing all of these commercials and figured I'd save some money. The trial plan worked great, no issues there, but when I bought my three-month plan, my internet didn't work. Calls and texting were fine, and while the little corner CLAIMED it was 4G, I couldn't even get the Mint app to load, much less YouTube or my online files. Don't buy this. I wish I had read these reviews before I had paid. Now I'm $25 out and I have a stupid plan. I may not like monopolies, but at least T-Mobile delivered on what I paid for.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Worst customer service

    • By Adi T.,
    • Boston, MA,
    • Dec 4, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I have been using Mint Mobile for 6 months. When there was time to renew the service, I tried to recharge using their website and app, but neither of them worked. I tried with different cards, but nothing worked. I called customer service and the rep couldn’t help at all. The rep said she would escalate this to the tech team and I should hear from them soon. Two days and I have not heard from them. My service is suspended now and I can’t use the phone. I am stuck with Mint because I don’t want to lose my long-held no. Mint is not reliable at all, and I won’t recommend it to anyone.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • False information on their site

    • By John H.,
    • Stoughton, MA,
    • Nov 16, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I went to the Mint mobile site and entered my IMEI# to make sure my phone was compatible. It stated it was and I would receive 2G, 3G, 4G. I ordered the 3-month plan. I set everything as stated on their site, but was having problems with text and data. I made a phone call to customer service and he apologized that the service stated my phone was not compatible, due to some kind of upgrading. So I have no phone, and even if I find another carrier that states I have a compatible phone, I guess you cannot believe the site, and you should call them directly. All this work for nothing.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • I didn't even get to try them before they showed their incompetence

    • By Jesse L.,
    • Seattle, WA,
    • Sep 25, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Their online form was telling me that the zip I was entering to port my old number with was invalid. It wasn't.

    Then I called them and was told the port request went through, and I should call back tomorrow morning to verify. I called the next morning and was told to call the next morning yet again, and there was no update to my request.

    I said screw it, I'll just get a new number, but upon trying to do that I get an error from their site, so now the SIM I purchased is useless until I hear from them.

    But now my old service has expired so I can't call Mint without paying my old carrier for another month of service, just to have Mint cancel it and port the number. Screw that, they should have done their job in the 6-7 hour period they told me it would take. I requested a refund.

    Also, I sent an email before I called them, and I only got a generic unhelpful response to that after 3 days.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • False advertising - not all devices supported on the network and customer service not trained

    • By Maite H.,
    • New York,
    • Sep 13, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I was very excited to join the Mint Mobile movement. Following a very intuitive interface, I managed to check the compatibility of my zip code (one in NYC) and phone (Huawei Mate 10 Lite) with the service: 100% compatible, no disclaimer added. I proceed to order my 3-month starter package, which arrived early, fantastic.

    Unfortunately, I did not manage to make the SIM work. I followed all instructions and called customer support twice; the two people that took my call were very nice, but did not have answers and told me I must be doing something wrong. Desperately, I recharged 10USD to see if this could be of any help. Nothing.

    I called customer service a third time and then, a very kind and detail oriented assistant (Evelyn) took time to review my case and informed me that the website had not been updated and that my Huawei phone was really not compatible with the Mint Network. In this sense, it was not my fault, and there was a reason I never managed to try the service. I was therefore entitled to a full refund (extra 10USD included), beyond the 7-day trial period - it was day 10 when I managed to speak with someone that could give me answers.

    Evelyn directed me to the website to fill up a returns form, so I did and sent it along. I received a very nice, standardized answer within 2 business days:

    "We are sorry to hear that you were not able to use our service as we expected, but kindly be informed that upon further review of your account, we find that we are unable to refund you, due to the fact you are outside of our refund policy."

    I proceed to call customer service again and a very kind assistant (Adderly) reviewed my case and encouraged me to reply to the returns team email stating the particularities of this case; that is, that I was never able to try the service due to false advertising from the firm's side. He apologized again for the error on the website, and I encouraged the firm to solve it.

    I replied to the email further explaining the situation. It is been 7 business days and I have not received a reply. I have called customer service again and another assistant told me that if the returns team is not emailing me back, it is because they do not mean to refund me the USD100 because technically, I am beyond the return policy window.

    All this hassle for USD100 seems ridiculous. And it is, if we were not handling a false advertising case. Oh, by the way, I have checked the website and now they have added a disclaimer stating that your phone could, or could not, be compatible to the network. So watch out. In the meanwhile, I entered my phone specs and still get a 100% compatibility message (general disclaimer added).

    I recommend Mint Mobile maybe if you have a standard phone (such as an iPhone), live in a well-covered area such as California and have spare time to enjoy talking to kind, friendly (yet poorly trained) customer services representatives.

    Beyond this, I strongly feel this promising start-up needs to upgrade its game.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Data usage is inaccurate

    • By Henry P.,
    • California,
    • Aug 17, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Stay away. Their data usage is inaccurate. Two days ago my usage on my phone app was at 1.8 Gigabyte and Mint Mobile showed 4.5 Gigabyte. I immediately turned off my cellular data usage on my phone and strictly used Wi-Fi. Today, two days later, I checked my data usage on my phone app and had the same 1.8 Gigabyte. While Mint Mobile is now showing that I have used 6.4 Gigabyte. How could I of used two Gigs of data with my data turned off? I definitely won't be renewing after this after three months. I'm running away not walking. As the old saying goes, if it's to good of a deal, it's not they are making up the money somewhere and it's my data.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Buyer beware - bait and switch after trial period ends

    • By Allen B.,
    • Belmont, NC,
    • Jul 30, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Voice and data coverage is throttled and declines after you join. Worked perfectly at my home until I switched from the trial period to the pre-paid 6-month plan. Now I went from 3-4 full voice bars to 1/16th of one bar.

    I called customer service and they offered to do a process for me to take my SIM card out and they send a signal to my phone to correct the issue. They could not give me details as to what this does or why it works. They stated it "always" works and I have to be on the phone with them on another phone while this process is completed. I COULD NOT power the cell phone off, remove the SIM and have them send the magic "signal" that restores my service to normal. They refused to perform this step for me.

    I asked for my account number and PIN and will be switching back to a reputable carrier. I spoke to my local T-Mobile rep, and they explained what they are doing and why I have poor to no voice signal after moving from the trial period to the 6-month plan (remember NO REFUNDS). Do yourself a favor and go into your local T-Mobile store and they will give you all the info you need on Mint Mobile. You can them make an informed decision.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Trash customer service

    • By Jack H.,
    • Chicago, IL,
    • Jul 13, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I paid for roaming in London, which didn't work, but they refuse to give me the refund. So I called my credit card company to disconnect the service, and they now disconnected my service without my consent.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Poor service

    • By Edward B.,
    • Utah,
    • Jul 2, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I live in the heart of Salt Lake City, Utah, which is within their coverage. Despite this, I am constantly on the edge of data range and my phone moves in and out of coverage throughout the day. It doesn't matter how much data I buy because I can virtually never use it. Their voicemail service is terrible with delayed notification. Texts take a very long time to send, poor service across the board. I would never buy this again nor would I recommend it. It is the antithesis of reliable cell phone coverage.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Can't beat their price nor their service

    • By Lamiae S.,
    • New York,
    • Jun 21, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    You're basically getting T-Mobile service for $15 a month without any commitment, isn't this heaven on earth? Unlimited call, text and 2/go per month! Unbeatable service, love it.

    I live in New York and when I traveled to Boston and my brother to Miami we had perfect service! Love it!

    I tried Lycamobile, and it was a disaster, the service is so unstable plus it's more expensive at $20/month!

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Broken promises, not receiving calls, voicemail notifications late, service down issues

    • By John S.,
    • Chicago, IL,
    • Jun 9, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Calls were not coming through, and voicemail notifications are not showing up until days later. Last month there was a complete service outage for a day and through all this zero compensation was given. I'm switching back to Boost Mobile. It will cost about $10 more a month but you get what you pay for, and Boost has excellent service.

    Also, there were countless times when my internet data didn't work with Mint, but they never mailed me the new SIM from tech support (I knew they wouldn't as they sounded apathetic) and literally a day after my data reset on a 3 GB plan they would say I used all my data. With Boost, that data would last a couple of weeks. Something fishy here. NOT recommended. You have been warned. No wonder they gave away three months free to switch to them. It's no good if you can't get your important calls or use the internet.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Boils down to where you live and where you travel and how often

    • By Michael T.,
    • South Florida,
    • Jun 5, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Living in an area with great T-Mobile coverage helps. If you travel rarely to places where you can deal with not getting great data coverage, but still talk and text some or most of the time, it's up to you.

    My experience with customer service has been positive overall. If you port a number and decide that the service isn't for you, they require you to port your number off of their network before they will give you a refund (this was when helping a friend switch and having to go back to his old provider when we found out he uses 50GB data monthly). For me, it's great not having a monthly bill for a whole year. OpenSignal shows more accurate coverage map than Mint Mobile's site to help you do your coverage homework.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Huge holes in coverage

    • By John H.,
    • Gold Hill, OR,
    • May 29, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I recently signed on for the three-month introductory Mint plan. I was very satisfied with the service for the first couple of weeks until I drove to a neighboring community and had zero reception. I had plenty of bars, just no service. I have since discovered that Mint only works if there is 4G reception; they claim 2G also, but I haven't seen it yet. It works great if 4G is available, but if you leave the more populated areas, you have mostly 3G, and no Mint service. I have had to carry a cheap AT&T back up just for basic communication. Not what I had in mind when I signed up.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Not sure why there's so much hate

    • By Andrew R.,
    • Florida,
    • May 24, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I love my service from Mint, it's a fraction of the cost of T-Mobile and works just as well. I honestly don't know why there's so much hate here! I hate AT&T, hate T-Mobile, and hate Verizon because of their monopolies. Mint offerers the same thing for less. Also, international calling on big networks are scams; T-Mobile was charging me $2.25 a minute to call another country, whereas Mint was charging $0.14.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Awesome service

    • By Kevin Marel,
    • Salt Lake City, UT,
    • May 9, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    They have the best service for the lowest prices I can find anywhere. I will admit, they don't have a lot of bells and whistles associated with the service; however, if you're interested in the lowest prices for the industry combined with quality coverage, then you're looking in the right place. I would highly recommend anyone to use this service.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Liars. Fraud.

    • By Ash,
    • Phoenix, AZ,
    • May 5, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Absolute garbage. Why isn't there a negative star option? Mint SIM would be getting that for sure.

    They lie about why their service is failing for you. They told me to try buying more GBs even when I hadn't used one byte of data. $80 later, the SIM still delivers slow 2G service (when it works at all) because they are using T-Mobile as the carrier.

    BIG run around until you get past the eligibility point of getting a refund. Then you hear "unfortunately sir, our SIM isn't compatible with that device and we aren't giving your money back."

    So let me get this straight, you charged me for something that doesn't work, which I didn't use because it never worked, and then you double talked me past the date your 'corp policy' dictates whether I get my money back.

    So basically it's fraud then. Got it. So, like I told you on the phone, be ready for the fees that come with the Visa charge back.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Cheaper isn't always better.

    Overall Experience:

    I got Mint SIM for my wife, and after I developed a virus in my SIM card with Straight Talk, I decided to switch to Mint SIM. In checking the network in my phone's settings, I learned that Mint SIM operates on T-Mobile towers. T-Mobile is notorious for poor sound quality in my area. On both my wife's and my phone we are experiencing terrible sound quality. On most calls, it's impossible to understand what is being said. This is the case with both incoming and outgoing calls but seems to be worse on incoming calls. After hanging up and calling back, I was able to get clear reception. I've had both Verizon and AT&T and never had a problem with either one.

    I've known other people with T-Mobile who experienced the same problem. Mint SIM is T-Mobile. I don't know if they operate on any other networks, but T-Mobile is the pits! My wife has had service with Mint SIM for about a week, and this is my second day and we are both very disappointed and dissatisfied with the service from Mint SIM. We both have a three-month plan which is paid in advance.

    If our service doesn't improve, we will be looking for another carrier at the end of our three months. I'm being perfectly honest and cannot give Mint SIM a good recommendation.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Worst customer service I've seen in a long time

    • By Jerry Liu,
    • San Francisco, CA,
    • Apr 4, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Someone in my family needed the Mint SIM a week after I placed the order. After I got the delivery notification, it appears to have been sent to the wrong address (similar but different address number with completely different zip code). I went back to my email to check that I entered the right address/zip code, and there was nothing wrong with it.

    So next I called Mint SIM customer support and after a long wait (30 minutes or so), someone finally answered. I explained what was going on and asked them to ship out another SIM card to the right address with two-day shipping since I needed this in two days. Julia says she cannot accommodate and I'd have to cancel this order, request a refund, and then place another order and pay extra for the expedited two-day shipping. She keeps on saying it's USPS or UPS's fault for delivering it to the wrong address, and I asked her for the invoice. She emails me back a PNG image of my billing and shipping address back, which looks like it's just two addresses copied and pasted.

    "Thank you for contacting Mint SIM this is Julie and I will be more than happy to respond your concern.

    This is the proof that we made the correct order if the post office made a mistake on their end we are not accountable of. I will try again on my end to get a resolution for you but is not a warranty.

    Best Regards, Julie."

    I wasn't getting anywhere on the phone, and the PO was giving me attitude. So I just did what she said "the only thing" I could do, which was to request a refund online, cancel the initial order, and place another order with extra payment for expedited shipping. I then called Mint SIM support again and have them verify that they were going to send the sim to the right address this time. They confirmed it two days later, and I got the delivery notification. Guess what? They shipped it to the exact wrong address again with different zip code.

    I've used Mint SIM once in the past and liked their pricing, but after this snafu, will never use their services and lack of customer experience again.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Scam

    • By Kenny J,
    • Boston, MA,
    • Mar 6, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    After trying $5 trial SIM kit (which is supposed to give you 100 texts, 100 MB of data), I decided to purchase an introductory $25 3-month 10GB plan with the other SIM that came with the trial SIM.

    Port-in was completed within about 12 hours, but I still did not have service so I called the customer service.

    I was told by one of the representatives that the trial sim was actually a 1-month plan that comes with 2GB (which he said that I chose) and this basically disqualifies me for an introductory $25 3-month 10GB plan. I don’t understand how I am an existing customer when I just signed up and transferred my number yesterday. I even received a text message saying “Activate your Mint service by adding $114.00 by dialing 222 or at a store.” $114.00 is a full price after the introductory period is over.

    The representative couldn’t do anything because I am an “existing” customer in their database.

    I got the account number and PIN from him, so if I do not get the introductory $25 3-month 10GB deal by tomorrow, I’ll try to switch to a different carrier.

    At this point, I’m not even sure if porting our from Mint would work or not. I may lose the number permanently...who knows.

    I’m disappointed because I was excited about how much money I would be able to save but I guess there are reasons their plans are so cheap.

    If you are thinking about switching to Mint, think twice before transferring your number. You may lose it permanently.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Mint SIM fraudulent practices

    • By R Stinson,
    • Detroit, MI,
    • Mar 5, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    My last communication with MintSim:

    Hi MintSim representative,

    I trusted that the advertising and information on your website were accurate before making a purchase, but found out that MintSim is untruthful and a scam.

    Before I placed an order for service I carefully read the terms and conditions and checked coverage map.

    At my house location and local area the coverage map showed full strong 4G LTE coverage signal strength.

    After activating the MintSim service I immediately found out that the full strong 4G LTE coverage signal strength at and near my house is a complete lie. In fact the service indicator on my phone shows “No Service” most of the time

    I requested a refund through Mint SIM customer service the next day. Since then I have been handed of to probably 8 or 10 different Mint SIM customer representatives, but none would fix the service problem or refund my purchase price.

    I spoke with multiple representatives from Mint SIM customer service. They requested my specific address and looked it up and determined that "No, there is no coverage there even though the coverage map shows full 4G LTE".

    Since MintSim will not fix the signal strength problem or refund the purchase price in full, I have notified American Express that MintSim and related transaction is fraudulent and have disputed the charge.

    I will provide proof to American Express related to MintSim’s fraudulent practices. I will be contacting other agencies as well to inform them of MintSim’s fraudulent business practices.

    R. S.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Don't bother - pay the extra few bucks

    • By Steve Romero,
    • California,
    • Feb 22, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I have had Mint SIM for about four months. It is hands down the worst service I have ever had. You have to watch every byte. Even with every apps' background data shut down, you are still getting docked. I went through the 2 GB of 4 LTE in seven days, supposedly with all the data usage locked down. No way! Phone data monitor says 500 MB. How are you going to argue when Mint SIM controls your data spigot. The fact I am explaining all this should tell you something about the service. Once you go over your limit, the phone essentially shuts down unless you are on WiFi, maybe.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Poor service

    • By Scott Parker,
    • Titusville, FL,
    • Feb 15, 2018
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I took advantage of a great offer for 6 months of prepaid service. I thought what a great deal. Well, after confirming with Mint SIM at two different times that two different phones would work with their service, it turned out that they do not work properly and I prepaid for 6 months. After 6 weeks I had my service canceled because I complained about poor service to both customer service and technical. I was told by Jose P, apparently a supervisor, that "he did not care" and I did not request to have my service canceled.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Tech desk - poor service

    Overall Experience:

    SIM is still not working after 48 hours of the initial complaint. The number was working perfectly fine, and after I renewed the talk plan, it stopped working. And it's not working for the past 48 hours.

    1. Initially, I was told to switch off the phone, take out SIM, plug the SIM back in and restart. This happened the entire day (not once or twice).

    2. These people say that they would call you back, but no one keeps their promises.

    3. Now, today after (48 hours) when I called, it's then only they escalated to their tech department. Till now, the supervisor (I presume Peter) said the ticket was created for lower lane department.

    And it's today after so many hours, he created a ticket for tech department, who would take another 24 hours to fix. Ticket created now i.e., #1932830 on January 29th, 2018.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


Showing 1-27 of 31

Write a Review for Mint Mobile!

Share your experience to help others discover great products!

Write a Review
Mint Mobile