TV Buddy Caster Reviews

  This company has claimed this profile, is getting alerted on any new customer reviews entering this page, and may engage in dialogue with its customers to address their matters.

Companies cannot pay money or provide goods in order to remove or alter customer reviews.
TV Buddy Caster

Overall Rating

1.0

54 Customer Reviews

Write a Review

Summary

The TVBuddy Caster is a screen-mirroring device that streams your phone’s audio and video to your TV. While it looks almost exactly like the Google Chromecast, it’s twice the price and provides fewer features. Read what customers are saying.

Pros

  • Provides mirroring if your TV doesn’t have it

Cons

  • Only mirrors
  • Twice the cost of a Google Chromecast
  • Risky return policy
  • Poor customer rating

Customer Reviews

1.0 Stars out of 54 Reviews
5 Star:0% 4 Star:0% 3 Star:0% 2 Star:1% 1 Star:98%
0% Recommend This Product
Start your review of TV Buddy Caster:
Sort Reviews By

Posted on Feb 4, 2021

TV Buddy is a complete rip-off!

By Jerry S., Asheville, NC, Verified Reviewer

This is a piece of junk and a total scam! Try to install, it is a joke and causes issues with your smart TV. I had Prime Video but it has completely disappeared.

If you are considering a purchase of TV Buddy, take my word for it and do not waste your money!

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Posted on Nov 30, 2020

I ordered my TV Buddy unit back in March '20. Did I get it? No.

By Conor O., Ireland, Verified Reviewer

Gave it 1 star because no provision not to. As stated, I ordered back in March, after a few weeks and no delivery I questioned the 30-day refund policy to be told: "30 days after receipt of item". A few emails confirming the address, etc. I canceled the order, demanded and was promised a refund in about June. Now it's November and nothing! A guy by the name of Asser replying to my emails saying cannot give a refund, it's over 180 days, and the payment processor can't facilitate so please use their store credit. Such pure and utter BS. A total out and out scam. Burned for €123. Do not buy! Look out your window instead.

Actually, I wouldn't recommend it to my enemy. not to mention my friends.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Posted on Nov 3, 2020

I ordered one in February 2020 and still did not receive it. They said was in shipping.

By Bill F., Villas, NJ, Verified Reviewer

Bad customer service. I sent several emails asking where it is. They send a tracking number. There's tracking but I still did not receive it.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Did not get it

Posted on Oct 16, 2020

TV fix Caster

By Kevin H., Brownsville, KY, Verified Reviewer

Never got any of them, ordered 5 at the beginning of September. They said it shipped on 9/11/20. Gave me the wrong order number and tracking number, gave me a phone number, it rings 1 time and cuts off. They also say to go to service@itemsway.com. They are no help with wrong numbers, not their fault. They don't deserve a star, but when all done they say it is required so I had to give them 1, and that should have been a negative star and way back. Where can I get help anyone, anywhere?

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Not getting it

Getting ripped off

Getting all wrong numbers

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Jul 29, 2020

Complete scam is my opinion

By Heather N., Battletown, KY, Verified Reviewer

As I said, my opinion is this product is a complete scam. First off, it states that it can provide cable-free TV with YouTube TV. That is only true if you subscribe to that service or any other service including cable. This product provides nothing except screen mirroring. That is all it does. It’s a mirroring device. It’s not even an antenna. I get everything I need from an old TV antenna and my Roku device. Also, if you decide to purchase anyway then expect it to take over two months and that is with me constantly emailing them. Thank goodness I paid through PayPal. I will be sending the product back.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Shipping time

Inaccurate description

Return policy

Posted on Jul 20, 2020

Ordered and never got my Buddy Caster

By Frank B., Maryville, TN, Verified Reviewer

You better not order this. I ordered mine in APRIL and I can't get them to respond to me. They get your money and you get nothing. I am still waiting for them to respond. Don't waste your money. I have learned a lesson from this.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

They will not send the product

They will not respond

They are crooks

They have taken me for $123.34

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Jul 16, 2020

TV Buddy review

By Joseph S., West Mifflin, PA, Verified Reviewer

This product is not capable of doing what they claim, and the only thing worse than the product is the customer service. There is none. Tried everything to return this to no avail. On hold each time only to be disconnected before ever speaking to someone. Tried support, none, tried alternate phone #'s, told they are not TV Buddy. Finally contacted my credit card to dispute charges. Told them I got my product after 3 months, was not what they claimed it was, and spent 3 days trying to get in touch with someone only to be repeatedly disconnected. So much for a no-hassle 30-day return policy. Waiting for paperwork from credit card company to file a complaint, then have to wait and see, and people wonder why someone would go commando.

Length of Use: 3–6 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Product is not as portrayed

No customer service

Found out it is not located in the USA

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

Hi Joseph. We are sorry to hear about this experience. Would you be able to send us an email at support@gettvbuddy.com? We want to make sure that all your concerns are addressed and straightened out.

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Jul 13, 2020

I ordered, they took my money, and I never received

By Donita T., Bonham, TX, Verified Reviewer

I ordered in May, I'm still waiting for my TV Buddy and my WiFi booster. They had no problem taking my money in May but still no product. I have contacted them twice and was told it’s on its way but still nothing. It is now July.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

Hi Donita. Thank you for sharing this feedback. We'd also like to take this chance to sincerely apologize for the long delay in the shipment of your order. We checked on it and your order is already en route. Below is the tracking link for your reference:

https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=420754189374869903505204682503%2C

Posted on Jul 3, 2020

Scam

By Beth E., Sorrento, British Columbia, Canada, Verified Reviewer

I ordered one but I got charged for two. It took forever to arrive and it is not compatible with either of my TVs.

I took it to the post office to return it and the address is not in the system. Expensive lesson. I also have repeatedly tried to email them and get no response so I guess I'm stuck with garbage that I overpaid for.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Scam

No customer service

Overcharged for trash

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

Hi Beth. We are very sorry to hear about this experience. We do offer a 30-day money-back guarantee but just make sure to reach out to the company directly so that the correct return instructions will be provided. We encourage you to send us an email at support@gettvbuddy.com to make sure that all your concerns are addressed and straightened out. Again, our sincerest apologies for the inconvenience this has caused you.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Jun 24, 2020

Crap company - don’t be conned!

By Jeff M., Sydney, Australia, Verified Reviewer

Waited forever and it finally arrived but is useless as it only mirrors, no free channels as advertised - internet amplify device is also crap without an Aussie plug.

Don’t get caught with these crooks pretending to be reputable!

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

False advertising

Misleading

Dishonest

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

We are sorry to hear that the product fell short of your expectations. Please note that we offer a 30-day money-back guarantee which entitles you to a refund as long as the unsatisfactory product is returned to us in its original packaging within 30 days from the date of delivery.

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Jun 19, 2020

Scam

By Gloria D., New York, NY, Verified Reviewer

Don't be fooled, TV Buddy does not work with any internet connection. I have Spectrum, I spent hours trying to hook up the device, didn't happen. Then I contacted the shipper, they offered me 20% off rather than to send it back so I would only get $11.00 back off a $50.00 device. I'm so done. Then she told me to give it away. Never again. Buyers beware!

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Liars

Scam artist

Took two months to receive it

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

We are sorry to hear that the product fell short of your expectations. Please note that we offer a 30-day money-back guarantee which entitles you to a refund as long as the unsatisfactory product is returned to us in its original packaging within 30 days from the date of delivery.

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Jun 4, 2020

TV Buddy Caster

By Jacques B., Maddington Falls, Quebec, Canada, Verified Reviewer

I ordered this product on March 20, 2020, I never receive this product.

I would like my money back, the order number is 84461521.

Length of Use: 3–6 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Take my money, never send the product

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

We are sorry to hear about this, Jacques. We looked into it but it the tracking link below shows that your order was successfully delivered:

https://track.aftership.com/trackings?tracking-numbers=GM545114957022650783&courier=dhl-global-mail

Helpful Review? 8 People Have Voted

Posted on Jun 4, 2020

Scam company

By Martin P., Great Britain, Verified Reviewer

Like everyone else, the product took ages to arrive. I had a few emails to apologize for the delay, then when it arrived and followed the instructions, it will not connect.

Their so-called award winning customer service is a total joke, they have never responded to the e-mails I sent them over connection problems. As soon as they have your money they don't want to know. It is also false advertising as you simply plug it in and enjoy free channels, no mention of the set up procedure.

They advertise a lot on Facebook, but Facebook is as bad, as people are continualy writing bad reviews but they will not remove them. Also, when you look the next day all the bad reviews have disappeared.

Do not buy from this scam company.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Once they have your money, they will not help with any issues

False advertising

It is supposed to be a screen caster but it's only mirrors

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

We are sorry to hear about this experience, Martin. We are taking all your feedback into account as it will help us improve our overall service - from providing high-quality products and good customer service.

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Jun 4, 2020

If there is less than 1 star I would give it.

By Fiona W., Victoria, Australia, Verified Reviewer

It took from the 10th of February 2020 to the 2nd of June 2020 to receive the TV Buddy. 15 weeks! It is certainly not what was expected and this "casting" is only mirroring and it is not worth bupkiss to me. The advertising is fraudulent. I am now in the process of trying to claim back my funds through PayPal. I have already put in a claim prior to receiving the item but was told I have to wait until the 17th of June. I'll be claiming my refund at 12:00:01 on the 17th!

DO NOT BUY! It's not worth it! Ripped off!

Length of Use: 3–6 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Lack of contact

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

We are sorry to hear about this experience, Fiona. Please know that we are taking your feedback seriously to help us improve our overall services. We hope that your refund has already been settled. Otherwise, feel free to send an email at support@gettvbuddy.com so we can make sure that all your concerns are addressed.

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Jun 2, 2020

Fraudulent company practices

By Ivy A., Levittown, PA, Verified Reviewer

I ordered this product along with the antenna ($123.34) which was promptly billed to my card. I have yet to receive it and the number listed on my card is out of service. I would like my money back and would not ever consider telling a friend it is anything but a crap scam. I doubt I will ever get my money back or even hear from them again. Do NOT buy this product.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

It is a scam

They stole my money

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

We are sorry to hear about this experience. We assure you that this is a legitimate business and we have been operating for years as we provide innovative products to our customers. Could you help us with the order number or email address used for this order so we can check on its status? That is if you have not received it yet. We do hope all your concerns will be straightened out.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on May 28, 2020

Not happy

By Michael S., Australia, Verified Reviewer

It would be the worst internet purchase I have ever made. I don’t know how the product works as I have been waiting 6 months for my order to arrive. I received a part of my total order and the WiFi booster does not support the Australian power plug. What a joke, dealing with this company is clearly a scam. Be warned. My emails have not been responded to from support. I have demanded a refund, I’m thinking good luck with that. Be warned everyone, they can’t supply your order knowingly but they're happy to take your money.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

Our sincerest apologies for the inconvenience you have gone through, Michael. We checked on your account and we found the tracking link for your order:

https://track.aftership.com/trackings?tracking-numbers=LS720935987CH&courier=swiss-post

We know that this has taken so much longer than expected so we are really very sorry for the delay. Our Email team had received a massive volume of emails that is why it has been a challenge responding to everyone in a timely manner but we are all trying our best to keep up.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on May 25, 2020

Billed my card two times the same day. I want my charge refunded.

By Lawrence M., California, Verified Reviewer

Not sure what is the review. Have not gotten the thing as of yet. Very upset my card was billed twice. Not getting off to a good start. I don't have 180 characters to write just want my card refunded today.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from TV Buddy Caster

Jul 19, 2020

We're sorry to hear about what happened, Lawrence. May we ask if you have already sent the company an email regarding your concern? We would be happy to follow it up for you and make sure that your concerns are addressed and straightened out.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on May 22, 2020

Never received product

By Larry D., Williamsburg, OH, Verified Reviewer

Ordered the product on 4/17/2020. It is now 5/19/2020 and I have not heard anything more about my order. I tried e-mailing them twice and went to call the number on the order confirmation and got a busy signal on numerous occasions. Just want my product or my money back.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on May 22, 2020

Terrible customer service

By Linda S., Minnesota, Verified Reviewer

I ordered 3 screen casters, waited months to get because of COVID-19 and then found that they were not what I expected. Tried to call to get the address to return intact new units and no one answered phones, e-mails, or texts.

I paid $123.34 for these units and now don't want them.

So much for their 100% return policy. I disputed with Visa so should get money back but I want to return them if possible. Trying to do the right thing here folks.

Don't buy in case you have any issues. They don't care.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on May 21, 2020

Not happy - feeling scammed

By James S., Sun City, AZ, Verified Reviewer

I received two of the TV Buddy units and tried to hook one of them up. Did not work. Since I already have a smart TV I don't feel I want or need the units. Getting in touch with them for a return has been a nightmare. The number on their website isn't even their number. I've tried calling several other numbers but after waiting on hold I get disconnected. Horrible customer service. Based on some of the reviews it appears that even if I return the units I probably will not get a refund. Don't order anything from this company.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on May 15, 2020

Bad experience

By Mark K., Snellville, GA, Verified Reviewer

I am sorry to say that I am not liking the customer service level from TV Buddy. I placed an order on March 25th and have not received the product, nor have I been given any updated information on the possible arrival of the product. This seems to be a scam. I want to know where my product is!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on May 12, 2020

Bad product...scam!

By Sally M., Wysox, PA, Verified Reviewer

I ordered this in February 2020. I canceled, got my refund from PayPal...Ok, next thing I know it was reordered two more times...tried calling, no answer, so I texted. No reply. Got these 3 Buddys on May 9th, they are going back if I can get an address. And they also included 2 antennas with this order. Don't do it.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on May 5, 2020

Scammed

By Elizabeth S., Desloge, MO, Verified Reviewer

TV Buddy is the biggest scam I’ve ever been taken for. I ordered 3 because they were supposed to be great. They did not work because they’re cheap and I guess because I am in a rural area. Well, this sucks. I sent them back with the tracking numbers outside the box and on the inside as instructed. Now they say they never received them so they have the 3 Buddies AND my money. SCAM!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on May 5, 2020

Have not even been to CHECK OUT, and their already try to take payments.

By Wayne S., Kent, United Kingdom, Verified Reviewer

Seemed like a good device on an advert, VERY MISLEADING, you mention nothing about an antenna required until you start buying the product. Even before I went to check out, I changed my mind, and stopped going any further, BUT YOU ARE STILL TRYING TO GET MY MONEY OUT OF MY ACCOUNT. How dare you. Very fraudulent, can I have your account details so I can take money out of yours for a job you have not asked for?

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Apr 21, 2020

Will not refund my purchase

By Patsy M., Ohio, Verified Reviewer

I purchased both the TV Buddy and antenna. When they arrived, I tried to hook them up, was unable, and requested a return. Finally, after a few back and forths with their trying to offer me discounts to keep them, I received the return information. I packaged them, some even unopened, included all of my information in the package as suggested, immediately took it to the PO and sent it out. My tracking number said they had received the items. Had not issued a credit to my account and deny receiving the package. I did not keep the PO tracking info once I saw the package had been received. I am convinced I will NEVER receive my refund.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Apr 14, 2020

Junk

By Louis V., Pennsylvania, Verified Reviewer

I bought this piece of junk 6 weeks ago and was excited to hook it up. I tried everything 5 times the way instructions tell you to do it, got so mad, put the box, unit, all in the trash can where it belongs. DON'T BUY THIS JUNK. Sorry I fell for it.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Apr 14, 2020

Thieves

By Jason A., Burbank, CA, Verified Reviewer

A huge liar company, they make you wait over 2 months and send you a little piece of black color crap. Don't get full to buy this, they are thieves from another country, even when you want to set up this stupid lie thing they have a fake lie video to how to set up! They change 3 mobile phones in one video to make you stupid and think you are not able to understand how to set up, no no no, do not fall for this. Do not waste your money and time, it will give you so much stress also! I hate bad nasty thieving people.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 7 People Have Voted
Showing 1-27 of 54

Our Promise to You

In order to safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.