Patricia Long
Patricia Long
Hammond, INMember since May 2018

Reviews (1)


    • May 15, 2018
    • Verified Reviewer

    Paint Zoom

    No customer service...beware

    I had been on able to sleep and actually watched an infomercial on this product. Easy payment plan, order now, and "we will skip one payment and add these bonus items." It said to call or go online. I went online and started the process. After I entered most of the information, I did not see where the plan or freebies were offered. The system crashed and kicked me out. I thought more about it and said I must not have been meant to order. I never received a confirmation.

    The next day I saw my card was charged the full amount. I called and was told customer service was not open. I emailed several times. I filled out the internal email several times. I received no response. Not one.

    When the product came seven days later, I did not open, took it to UPS and shipped it back at my cost. They had the nerve to charge me for shipping. Not one attempt to acknowledge my request. My son told me it was junk. I should have just assumed that. I would never recommend, and I will never watch an infomercial again. Senior Citizen Ripped Off!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    17 people found it helpful

    Link to this Review
    • May 16, 2018

      Company Response from Ideal Living Management, LLC

      Thank you, Patricia, for the comments. We are sorry that your experience was less than stellar. We show that you placed your order on Saturday 4/21, and as it was the weekend, we did not respond to your email until Tuesday 4/24. Per our company policy, your email should have been responded to on Monday 4/23, so we have to assume that we had an overwhelming amount of emails that day.

      Per the email we sent, we asked you to refuse delivery of the order, so you should not have paid anything to return it to us. We received the refund on 5/4 and issued a refund less s/p, however, it should have been for the full amount, as you had asked for it to be canceled. We received your credit card dispute on 5/14 and let them know that we had already issued you a refund less s/p.

      Please email your return receipt to marmstrong@idealliving.com so she can request a refund check to be issued for the return postage.


Showing 1-1 of 1