Edward P.
Boynton Beach, FLMember since October 2018

Reviews (1)


    • Oct 24, 2018
    • Verified Reviewer

    HD Mirror Cam

    Updated review

    Replacement cam is broken

    A replacement Mirror Cam arrived on October 20, 2018. The mirror is broken. When I brought the box in from my mailbox, I could hear something rattling. Now I know what it was - two pieces of plastic mirror that were broken. I will be contacting them shortly for a second replacement.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    3 people found it helpful

    Comments (3) Link to this Review
    View all 3 commentsHide comments
    • Oct 23, 2018

      Customer S., Marketing & Media Coordinator

      Dear Valued Customer,

      Thank you. We apologize for the inconvenience caused, please call us at 888-596-2538 or email us with your order number to customerservice@inventel.tv.

      Thanks & Regards,

      Customer Service

      www.inventel.tv

    • Nov 3, 2018

      Shahied D.

      The company is a scam. I bought a camera and the screen did not work, it had a white screen. I sent it back for a replacement, and they sent me another camera which had the same problem. Obviously they just resent the camera for which I asked for a replacement. It was not a mistake. Don't recommend buying from anything from this company.

    • Nov 25, 2018

      Leigh K.

      I do not recommend buying this. Yes, it is easy to set up and install, and that is where my positive comments end. I have formatted the 16 GB card, inserted in the slot, it will record for approximately 30 seconds, then stopped. Eventually, it will either tell me there is no card present, or SD card full. Reformat multiple times, no success. Red recording light will blink for short time and then stop. The best footage I got was me backing out of my driveway. Then nothing. Horrible product. Sorry that I wasted my $60. Do not buy.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)

    • Previous review
    • Oct 17, 2018

    Don't buy. Doesn't work like they claim.

    My camera took two weeks to arrive. It lasted less than 10 minutes. LCD screen that you use to change settings went blank.

    I had to email and call to get a return shipping label. Almost a month later still no replacement, despite three emails promising the replacement will be shipped immediately. DO NOT buy this product!

    (read moreread less...)

Showing 1-1 of 1