Marge G.
ArizonaMember since January 2019

Reviews (1)


    • Jan 16, 2019
    • Verified Reviewer

    MindInsole

    Terrible company and customer service

    I went online to check out the site. I did add a pair into the cart, however, I never pushed the send icon...the purchase went through anyway.

    I tried to contact the company alerting them I do not want these, having no success. The product cost was $38.99 with FREE shipping, I was charged $42.89.

    Since I could not reach anyone after several attempts of emails and calls that were on hold for over 30 minutes, I decided to search for their address to return them. That was not an easy task as well. I did, however, find it.

    I shipped it back on January 9, 2019 and it is due to arrive today, January 12, 2019.

    It is in the same packaging, never opened and returned well before the 30 days of the purchase. The tracking number is 9500 1125 9433 9009 5628 16.

    I do expect a refund. So unprofessional.

    Upset consumer.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    13 people found it helpful

    Link to this Review
    • Jan 20, 2019

      Company Response from MindInsole

      Hello Marge. We are sorry to hear about this. We would like to take this chance to apologize for all the inconvenience in your shopping experience. We'd like to assure you that we do have a 30-Day Return Policy wherein we issue a full refund for unused/unaltered insoles which are returned to us within 30 days from the delivery date. Based on the tracking information you have provided, the product has already been delivered, and after it has been checked in, the refund will be processed. We have also sent you an email to the email address you have used when you ordered to make sure that all your concerns are covered and straightened out as soon as possible. Thank you.


Showing 1-1 of 1