Ami B.
Ann Arbor, MIMember since November 2019

Reviews (1)


    • Nov 29, 2019
    • Verified Reviewer

    BeenVerified

    Definitely a scam

    I was searching for the history of owners of certain real estate. It appeared I will see the result as soon as I signed up. However, I never got the information I wanted except the present owner's name which I knew. So, I forgot about them. A month later they charged "membership." I canceled the membership, but they charged the next month. It is rip off!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    1 people found it helpful

    Link to this Review
    • Nov 30, 2019

      Company Response from BeenVerified, Inc

      Hi Aml,

      We have several options to expand your search. The subscription you had was limited to information upgrading the subscription would have unveiled more information. We received your request to cancel and processed the request for you the same day. However, the request was also received the same day your account was renewing, thus the reason for the charge. Nevertheless, we have processed a refund of $22.86. The refund was processed immediately on our end, however, please note that it may take up to 10 days for the refund to reflect on your bank statement depending on your financial institution.

      Respectfully,

      BeenVerified Customer Care


Showing 1-1 of 1