Dennis A.
VirginiaMember since February 2020

Reviews (1)


    • Feb 18, 2020
    • Verified Reviewer

    BeenVerified

    Rip-off

    I had to pay upfront to be told that they could not find a match. SUCKS. I received a message that there were 32 hits, but none were an exact match of my qualifier. Now I am trying to fulfill the 180-character count.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Feb 19, 2020

      Company Response from BeenVerified, Inc

      Hi Dennis,

      I'm sorry to hear that you're having trouble locating the person report.

      BeenVerified is an easy-to-access collection of public record information. With public record data we may not have all of the information related to an individual in our records. If you have submitted your search with a specific city, middle name, or age and received no results, try removing some of that information and running the search again. You may find that we have a record for that individual in a different city than you were looking for them in, or we have a result for them, but it does not have an age attached.

      By adjusting the search parameters to be wider you may be able to find a record that was not showing up at first.

      Please be assured that your account was canceled and you were issued a refund of $22.86. The refund was processed immediately on our end, however, please note that it may take up to 10 days for the refund to reflect on your bank statement depending on your financial institution.

      If we can be of further assistance please contact support@beenverified.com

      Respectfully,

      BeenVerified Customer Care


Showing 1-1 of 1