Michelle H.
Los Angeles, CAMember since July 2018

Reviews (1)


    • Jul 23, 2018
    • Verified Reviewer

    TeenSafe

    Rip off, run!

    I tried and thought I had failed to set up an account in January 2017 for two kids. I hate to say this, but I just realized this company has been pulling $14.95 two times each month from my husband's bank account since January 2017! I called the company. They said they took the info and have been pulling the funds but the accounts were never activated. I never got an email or anything from them; they have simply been taking the funds. They offered me a six-month refund and offered to close the accounts!

    RUN. DO NOT give them your payment info!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    5 people found it helpful

    Link to this Review
    • Jul 24, 2018

      Company Response from Gryffin Media

      Michelle,

      Very sorry that this happened to you. We have millions of parents who depend on our services so we can’t monitor all accounts on usage. Our records show two "Welcome" emails were sent to once the accounts were activated. Anytime a cancelation request is received, we respond immediately and cancel the accounts. The customer support team followed our terms of use and issued your family the refund accordingly. Again, sorry you didn’t use our services but many parents rely on TeenSafe to keep abreast of their teens' activities in this challenging digital environment.


Showing 1-1 of 1