Alexandra W.
ColoradoMember since January 2019

Reviews (1)


    • Jan 14, 2019
    • Verified Reviewer

    MindInsole

    Horrible

    I ordered these in October and I still have not received them. I've spent hours waiting on the phone for nobody to ever answer, and finally, it says my order has shipped and it was delivered on November 23rd, which is bogus. I've never received this, and now I can't get ahold of anybody to do anything about it. I'm really angry.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    9 people found it helpful

    Comments (1) Link to this Review
    View all 1 commentsHide comments
    • Jan 15, 2019

      Maricel B.,

      Hi Alexandra. We are sorry to hear about this feedback. We'd like to assure you that this is a legit entity and that we have been in the business for years as we work towards our goal of providing meaningful relief to our customers. To make sure that all your concerns are addressed, we sent an email to the email address you used when you purchased. We look forward to your response and to being able to straighten things out as soon as possible.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


Showing 1-1 of 1