StyleWe Reviews

  This company has claimed this profile, is getting alerted on any new customer reviews entering this page, and may engage in dialogue with its customers to address their matters.

Companies cannot pay money or provide goods in order to remove or alter customer reviews.
StyleWe

Overall Rating

3.1

466 Customer Reviews

Summary

StyleWe is an eCommerce company that offers women clothing, handbags, accessories, and more, from independent designers. Learn what customers are saying.

Write a Review

Customer Reviews

3.1 Stars out of 466 Reviews
5 Star:48% 4 Star:3% 3 Star:0% 2 Star:2% 1 Star:45%
50% Recommend This Company
Start your review of StyleWe:
Sort Reviews By

Posted on Oct 3, 2021

This company is a scam

By Cristina L., Los Angeles, CA, Verified Reviewer

Buyers, watch out for this scam company! I just lost $130.00 in my first purchase on StyleWe because the merchandise was never delivered to me. The seller doesn't bother to look up the shipping situation and they will not refund you if your package goes missing or is misdelivered.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Scam

Not reliable

Horrible customer service

Company Response from StyleWe

Oct 8, 2021

Hi Cristina L.,

Sorry for any inconvenience caused.

As we check, your parcel has been delivered to your shipping address on 08/14/2021.

It shows "2021-08-14 17:06:00 delivered".

After we received your inquiry, we have contacted the local courier to investigate and they have confirmed that the parcel was delivered to your front door.

If the parcel was stolen, we can offer some compensation but not a full refund since we have sent the parcel. Or if you can file a case for missing parcels with the local courier and get the case ID, we will be able to get compensation and then fully refund you.

We'll keep improving our products, delivery, and service. If you have questions about your order, please contact us by email at services@stylewe.com or by chat online.

StyleWe is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

Best regards,

StyleWe

Posted on Sep 8, 2021

Beware!

By Karen S., Texas, Verified Reviewer

While styling can be decent, many are overly contrived. The BIG problems are:

1. Quality hit and miss, more a miss than hit.

2. Zero customer service.

3. Sizing is a disaster. Need to size up probably 2 sizes even if you are skinny. Clothes cut for tiny Chinese women, and size charts are useless.

4. The biggest problem is the ability to return items. Their policy is absurd, no US point for return. Cost to ship to China is more expensive than items purchased. They are slow and late in fulfilling orders.

God help you if an item arrives while you are away. I had a package of horrid items, poorly made, of zero fit, arriving while I was in the hospital. It was 4 weeks before I got home, tried on the clothes, was very unhappy, tried to get a refund and return, nope, they did nothing.

On another occasion, they offered a 10% credit, and to keep the clothes. But the items were horribly small, and I wear a 4 or 6! I just had to throw them and my money away.

I'm so done with this site! Constant problems and lousy quality of construction and fabrics.

Don't waste your money. They are a nightmare.

Length of Use: 3–6 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Lack of customer service

Quality

Inability to return for refund

Company Response from StyleWe

Sep 10, 2021

Hi Karen Sweetland,

Sorry to hear that the product does not meet your expectations.

As we check, we did not offer a 10% credit. We offered you a 35% refund for keeping and items. You can also return for a full refund if you wish. Sorry for any misunderstandings.

We will forward your feedback and keep improving our products and services.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

We'll keep improving our products, delivery, and service. If you have questions about your order, please contact us by email at services@stylewe.com or by chat online.

StyleWe is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Aug 12, 2021

StyleWe.com is a complete scam. They will steal your money.

By Nid M., North Carolina, Verified Reviewer

StyleWe.com is a complete scam. I placed an order on May 7, 2021. After six emails and 3 months later, there is no merchandise, no refund, no number to call, and no longer any replies from StyleWw. Cannot upload images to this review, but I have all the completely useless standard replies from StyleWe: Yyour order has been shipped, here is the tracking number." The link info is in CHINESE.

Buyer be aware!

Tip for consumers: Buy from StyleWe.com if you want to throw your money away.

Products used: The products were paid for 3 months ago, still have not arrived.

Length of Use: 3–6 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

Looked like nice clothes

Seemed well priced

Offered a good delivery time frame

The order was paid for and never arrived, never refunded the money

No phone to call and customer service email replies canned

That they can get away with stealing your money

Company Response from StyleWe

Aug 12, 2021

Hi Nid Melone,

Sorry for any inconvenience caused.

Per checking, the parcel has arrived in your country and there is no later update since July 5.

Could you please contact the local post to check this parcel?

(+34 90) 2197197, 8:30—21:00, Mon.-Fri.;9:00—13:00 (Sat)

We've also started a query with the shipping courier but there is no quick reply yet. You can call the local post and get a quick reply. If they confirmed the parcel is not there, we will refund you.

We'll keep improving our products, delivery, and service. If you have questions about your order, please contact us by email at services@stylewe.com or by chat online.

StyleWe is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Aug 10, 2021

Fraud!

By M K., Atlanta, GA, Verified Reviewer

WARNING: What you see is NOT what you get. The StyleWe website grossly misrepresents their products. When my order arrived, the clothing were of very poor quality and not at all wearable. Wanted to return everything, but the return center is in CHINA and this fact is conveniently omitted on the website. This company is a total fraud! Don't buy from this company please!

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

They are fraudsters selling poor quality clothing, what you see on the website is not what you get and you will want to return it

Their return center is in China

You will not get a refund

Company Response from StyleWe

Aug 12, 2021

Hi M Kennedy,

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward to your feedback and keep improving our products and services.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

Any more issues, feel free to contact us.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Jul 26, 2021

I paid $75 for the return to China

By Olga O., Wisconsin, Verified Reviewer

Slow delivery. Received a cheap quality, stinky fabric items. Not what you see on the website pictures. I ordered the coat (description from the web) and received the junky robe.

Return to China cost me $75 on my order cost of $150.

Did not receive any refund.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Scam

Company Response from StyleWe

Jul 28, 2021

Hi there,

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.

A refund will be issued after the return parcel is well received. Sorry for any inconvenience caused.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Jul 26, 2021

The company just tries to grab money

By Grace Y., Texas, Verified Reviewer

The quality is the worst and the customer service is even worse. The only reason I tried to shop on this website was to use my store credit from my previous return. They changed the policy that they generated a discount code for your store credit and you can only use one code on one order. That’s fine, I just wanted to use my store credit and then be done with this company. The only code I used was my credit code, it showed $134 was taken off at checkout. I should have taken the screenshot. But then I got an email that my credit card was charged without taking the $134 off. This is the spam done by their system purposely trying to grab money from customers!

Length of Use: 2+ years

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Worst quality

Worst customer service

Dishonesty

Company Response from StyleWe

Jul 28, 2021

Hi there, sorry for any inconvenience caused.

Would you please provide your order number so that I can help you?

FYI, regarding the promo code, you'll need to enter the code number before you checkout, and then click Apply to activate the use. Please make sure the discount code number which you input is correct.

If you forget to input the code number, you'll miss the chance to enjoy corresponding discounts. Also, multiple discount codes cannot be used for the same order. Hope for your understanding.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Jul 26, 2021

Absolute hoax

By Caroline S., Washington DC, Verified Reviewer

Clothes are made with terrible materials. Look beautiful on the web but terrible in real life. Web offers you can return but does not say returns have to be sent to China and with possible duty expenses. Do not buy here, there are plenty of other better options for online shopping.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

The pictures on the web page

Return policy...very different to advertised

Company Response from StyleWe

Jul 28, 2021

Hi there,

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on May 2, 2021

Awful garbage clothing with worse customer service

By Michelle A., Carbondale, IL, Verified Reviewer

Horrible experience.

Delivery is on the slowest of slow boats, I assume to make it harder to dispute their charges for items they screw up or never send then refuse to refund.

I received 3 of the items I ordered (plus 2 random long sleeve stretch polyester tye-dye shirts when the missing items were loose summer dresses) and a "bonus gift" of broken dollar store plastic jewelry. Items arrived dirty with smears of a brown substance, unfinished, and/or in apparently random sizes and colors.

Upon contacting the company they found my customer information easily enough but denied having any record of my order. No refund.

Don't walk away from these scammers. RUN!

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Dishonesty

Deceptive descriptions

Did not receive items

Received incorrect items

Items arrived dirty

Poor quality

Company Response from StyleWe

Jun 22, 2021

Hi there,

For this statement, we feel confused. Chances are that you placed the order with a different email. For example, you placed the order with email A but contacted us with email B, and we are not able to connect your order. So if you can provide your order number, we will definitely help you.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Mar 30, 2021

Took my money and I got nothing

By Linda C., Denver, CO, Verified Reviewer

Ordered a sweater for my daughter's birthday. It never came and they were no help at all!

Never will I order from this rip-off outfit again.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Jun 22, 2021

Hi there,

Sorry for any inconvenience caused. Our shipping takes quite a long time and this was also affected by the COVID-19. Your order must be on the way. Hope you have received it now.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Mar 26, 2021

Beware!

By L S., West Palm Beach, FL, Verified Reviewer

If you look closely at the clothes, you will note that the items available in different colors seem to use very similar photos of the models. In fact, they are the same photos with the color changes photoshopped. That should be the first hint. I have ordered several items and clearly the quality is not what is represented. One asymmetrical dress was so asymmetrical that it looked like two different dresses. It was unwearable. Nothing looks like the pictures and it is as if someone off the street with no sewing experience just threw the items together! And if you try to return something you first you need to send pictures. No matter how poorly constructed the item is, the company will discourage the return, offer a discount, or try to force you to pay to return the item (to China!). After much threatening, I did manage to get my money back and am wondering if this company is a front for some illegitimate organization to fundraise for their nefarious purposes. So while the fashions on the website are very enticing, I would definitely stay away. It is not worth the aggravation because NOTHING is as it seems!

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Clothes are not at all as pictures

Clothes are poor quality

Clothes are unwearable

Company Response from StyleWe

Jun 22, 2021

Hi there,

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Mar 14, 2021

Company is fraud

By Nathalie D., Germany, Verified Reviewer

This is a fraud company. They don't send you the same thing you order. I ordered a winter jacket. On the advertisement, it's thick and nice material. I received cheap material, nothing like the image. It's not the same color, and terrible cheap material. They are in China so return shipping is 40 euros! I bought 6 things and all of them were so bad that not one I can wear. Nothing like they advertise.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Jun 22, 2021

Hi there,

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Stay safe and have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Oct 22, 2020

Bad return service

By Michelle G., Singapore, Verified Reviewer

The dress I received was badly made. I submitted photos and was given a return number and address. They emailed to say I will get a 115% store credit. I spent S$29 on return postage, waited for 3 months. Shocked to receive my package back! No explanation given. Now they ask me to accept 30%. This is unacceptable.

Length of Use: 2+ years

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

Nice design

Return service

Company Response from StyleWe

Oct 25, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

Could you tell us your order number so that we can check and handle this issue for you?

We valued your business and we will try our best to help you resolve the problem.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Sep 14, 2020

Clothes fall apart after a wash

By Priyanka K., New Jersey, Verified Reviewer

Do not buy anything from here. Their clothes are of poor quality and will completely rip apart if you wash it. If you try to get a refund they tell you since you washed it, you cannot get a refund. So why don't you put a disclaimer on all your clothes? Will fall apart upon washing. I hate this company.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Quality of clothes

Customer service

Company Response from StyleWe

Sep 15, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

Could you tell us your order number so that we can check and handle this issue for you?

We valued your business and we will try our best to help you resolve the problem.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Aug 18, 2020

Scam, beware

By Tracy G., Illinois, Verified Reviewer

HORRID. The clothes are flimsy thin, do not fit and the easy and fast refund within a week is completely untrue. At best they will offer a small percentage refund and a discount on future orders of the junk they sell. And it is pure junk. Costumes in a kiddie store are better quality. It is a rip-off. Do not buy anything! I don't know how they are able to do business in the USA. I did not know this company is in China. They will lie and steal. BEWARE. Any good review cannot possibly be true. It's junk. Toilet paper is thicker than the material that these "clothes" are made out of.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Thieves

Liars

Scam company

Company Response from StyleWe

Aug 19, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

Could you tell us your order number so that we can check and handle this issue for you?

We value your business and we will try our best to help you resolve the problem.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on May 28, 2020

Do not order from this site!

By Luis S., Bradenton, FL, Verified Reviewer

Ordered three dresses for my wife. The sizes were way off (ran big) and when we tried to initiate a return they attempted to negotiate a partial return to cover alterations. After refusing, they insist you mail the items back to a facility in China. After following their return protocols and sending the package to China, they returned it back to me as "overdue return". Once again they tried to negotiate another partial return to cover alterations. I refused and they asked me to once again ship the package back to them. Avoid at all costs. I don't normally write reviews but felt that this warranted a review.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

May 31, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

Could you tell us your order number so that we can check and handle this issue for you?

We valued your business and we will try our best to help you resolve the problem.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 10 People Have Voted

Posted on May 22, 2020

Update

By Brenda R., Walnut, CA, Verified Reviewer

I receive my refund around 5/14/20. It was a hassle, they could not get out of it because I sent the package back thru FedEx, which was trackable. They could not wiggle out of it. I ordered in January and received the ordered order 2 to 3 months later. Not good if you need something right away. You must stay on then constantly if you want your order, and they do not give you the right size even if you email them. A real live mess.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

May 24, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

We will always strive to improve the quality and service of our products and strive to create a better shopping platform.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on May 5, 2020

Scam company

By Olga J., Monett, MO, Verified Reviewer

I’ve never had so bad of an experience. I ordered two dresses on the 17th of March. Now it is May, but I have no dresses, no money. I wrote several times to customer service, but nothing except "Thank you for your patience". It is obvious for me now that they are real crooks and just steal money from people. Stay away from these crooks.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

May 6, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

Could you tell us your order number so that we can check and handle this issue for you?

We valued your business and we will try our best to help you resolve the problem.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Apr 10, 2020

Total rip off!

By Bridget G., Alexandria, VA, Verified Reviewer

They don't deliver on time. Never tell you if an item is out of stock and worst of all, make you send all returns back to China when nothing fits. They only tell you this in the very small print buried deep in the website. They have about $300 of mine since January and keep telling me the return is stuck in customs. Of course they bombard me with discount offers trying to get me to spend more or to justify keeping what I have already spent. Awful place!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Apr 11, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

Could you tell us your order number so that we can check and handle this issue for you?

We valued your business and we will try our best to help you resolve the problem.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Apr 2, 2020

Total rip-off

By Betsy R., Sewell, NJ, Verified Reviewer

I ordered dresses from StyleWe a few years ago. Two were huge and one was too tight in the bust of all places - not a problem area for me! When I sent the three dresses back to the address they gave me (costing me over an additional $60), they sent the package back to me. There was no way they were taking those dresses back. I did end up fitting into the one that was too small that and one other were beautiful dresses. An additional dress was lovely, but cheaply made, and the zipper broke in no time flat. The gist of this is that unless you want to spend twice as much to get half as many dresses, don't bother with this site. They were also extremely rude and disrespectful in the e-mails that ensued. Companies like this should be prohibited from selling to the USA. It prevents people from wanting to buy from any company in China.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Apr 6, 2020

Sorry for your dissatisfaction.

Could you tell us your order number so that we can check and handle this issue for you?

We valued your business and we will try our best to help you resolve the problem.

If you have any other questions, you can drop us an email (services@stylewe.com) at any time and we will get back to you ASAP.

Have a nice day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Mar 12, 2020

Deceiving website

By Aniko K., Tampa, FL, Verified Reviewer

I just received my order today and, oh boy, I was so disappointed!

I ordered a nice looking dress and a pantsuit, however, I have received a cheap material made, not even wearable clothes. Both of them look like child-made, cheap-looking clothes!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

Dear Aniko Kallai,

Sorry that you are not satisfied with the item(s).

Purchases (except swimwear and final sale) can be returned/exchanged within 30 days from the delivered date.

Kindly please sign in to your account on our website and go to My Account-Order History.

There is a "Return/Exchange" option in the specific item. You need to click it to submit the return/exchange request and you will get authorization from us by email with a return resolution.

FYI: Item(s) must NOT be returned to the address on the package you received. We will send a label with our designated return address by email after you submit the return/exchange request online. We do not accept returned item(s) that were sent back by you directly without our authorization and no refund will be issued if customers don't act accordingly.

Thanks for your cooperation.

If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Feb 22, 2020

Online SCAM - ordered twice, received nothing

By Chin C., Reno, NV, Verified Reviewer

Below "zero" stars - it must be a SCAM.

Placed two orders with online merchant StyleWe.com.

No order processing confirmation. No order tracking information. No order shipment/tracking data.

1/21 - $45.66.

2/1 - $65.43.

They processed through PayPay and took my funds immediately. But has yet to ship anything.

Placed a fraud complaint to PayPal. Placed a fraud complaint to BBB.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

Dear Chin Chang-Chien,

The order number you provided is not a valid order number, our order number normally starts with a letter "K", please re-confirm the order number with us, or you can send an email to services@stylewe.com, you will get a reply in 24 hours. You can also chat with is online as well.

Let me know if you have other questions again, have a great day!

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Feb 21, 2020

Worst experience ever

By Judy S., San Diego, CA, Verified Reviewer

I ordered a suit and it was made from the cheapest material ever created. It was also too small. The coat that I ordered must have been made at the same, the most cheapest material ever found in the factory. Also too small. I asked for a refund and the process to request a shipping label did not work. So I went through customer service and weeks would pass by without a response. Finally, I was sent a shipping label. Come to find out that to ship to China the postal fees are enormous and unaffordable. They know what they are doing. They shipped this below standard clothing out is that you can't afford to return it. And they don't offer free return shipping because they know you won't want it and cannot return and so you are stuck. And the third party that I made the purchase through sided with them. But, of course, that is how they make their money. They didn't want to give me a refund either. NEVER BUY FROM StyleWe!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

Dear Judy

Sorry for the inconvenience.

Our return center for non-members is in China. If return shipping costs too much, we just want to confirm with you first to see if you can keep the item and take a partial refund for a local repair. If you do not like this offer, you can email us back and we will send you the return label for a refund. If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

Best regards,

StyleWe.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Feb 3, 2020

Product, return policy and customer service

By Scott C., Reno, NV, Verified Reviewer

This Chinese-owned company is a total scam when it comes to returning their ill-fitted, low-end fabric products. Distribution comes from CA but one has to return it to...wait for it...China! Yes, and the cost quoted me to return a $60 item was in the $86 zone. I attempted multiple times via the Net (their call center defaults to a recording and a day later a barely English-speaking rep calls offering zero help) reaching out to StyleWe service reps in China and approached them in a civil fashion re their return policy - no luck. Reach a supervisor - no luck. Get the name of their CEO - no luck. Find the name of the US component that shipped the product - no luck. IOW, if you don't like the product you are hosed. So, as there are many other outlets that will treat you as a valued customer and refund you accordingly - skip this company! Most likely they are affiliated with the ChiCom People's Liberation Army corporate element (which is common) and obviously practices what Communists of the world ever do - ignore you, follow a script, and know because they are in China, one can't do a darn thing about it. Glad I'm American because I sure as heck couldn't get away with a review like this if I were living there. Oh, and what they note as an easy return policy is anything but - it is complete BS. I strongly urge anyone thinking of buying anything from this company to save your money and buy American or anywhere else on this planet. Bottom line: StyleWe is a fraud.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

StyleWe is an online fashion platform featuring independent fashion designers, we are committed to providing customers original, high quality and exclusive fashion products from independent designers.

Purchase (except swimwear and final sale) can be returned/exchanged within 30 days from the delivered date.

Any shipping charges for the returned item(s) are the client's responsibility, as well as all applicable customs duties, and fees, taxes.

If you thing return fees may costly, we strongly advise you keep the item and take a partial refund for a local repair. If you do not like this offer, you can email us back and we will send you the return label for a refund.

Any questions, you can send an email to services@stylewe.com, you will get a reply in 24 hours. You can also chat with us online as well.

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Jan 13, 2020

Poor copycats.

By Alla A., Alabama, Verified Reviewer

They use the pictures of designer clothing to attract customers. The natural product is cheaply made material and poor copy of the originals.

The return is possible, but at the customer's expense.

Not satisfied. Never again!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

Dear Alla Allen,

Sorry that you are not satisfied with the item(s).

Purchase (except swimwear and final sale) can be returned/exchanged within 30 days from the delivered date.

Kindly please sign into your account on our website and go to My Account-Order History.

There is a "Return/Exchange" option in the specific item. You need to click it to submit the return/exchange request and will get authorization from us by email with return resolution.

You can check the return policy here:https://www.stylewe.com/information/information?information_id=9.

FYI: Item(s) must NOT be returned to the address on the package you received. We will send a label with our designated return address by email after you submit the return/exchange request online. We do not accept returned item(s) that were sent back by you directly without our authorization and no refund will be issued if customers don't act accordingly.

Thanks for your cooperation.

If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 10 People Have Voted

Posted on Dec 11, 2019

Terrible quality and return protocol

By Shar H., Salt Lake City, UT, Verified Reviewer

I had one good experience with StyleWe but it seems their quality and customer service has taken a nosedive. The fabrics are hit and miss on the quality, the sizing is all over the place (even when you do pay attention to the website chart) so I never know what size to order. And then when I try to return...my latest adventure was sending the item to StyleWe Return Center, 661 Brea Canyon Road, Suite 7, Walnut, CA 91789 at my cost of $9.95...but then it showed up back on my doorstep a few days later with no explanation. I was told that it had been a customs issue? From Utah to California? I am not getting any resolution and they insist the address isn't fake. I can't return it, I can't get a refund...it's not a good company to work with.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

Sorry that you are not satisfied with the item(s).

Kind reminder: Any addresses on the parcel are not approved as the return address.

The address Walnut, CA 91789 is not our return center for your order.

If you need to make a return, you should submit a return request online, then we will send you the return label with the correct return address.

Thanks for your understanding! Please don't hesitate to email us if you have any questions.

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Nov 20, 2019

Happiness to disappointment

By Amanda C., Texas, Verified Reviewer

Since 2016 I have ordered over 40 dresses from this company and was well pleased. Not sure what has changed, but starting in September of this year, service has gone down tremendously. I have ordered two dresses and the quality of fabric is cheap, dresses are cheaply made and sizes too small. I am still awaiting a dress ordered on September 11th and another ordered October 17th. Hopefully my existing orders will be satisfied soon, and I will dissolve my 3-year relationship with this company...truly disappointed!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

Hi Amanda Coleman,

Sorry that you are not satisfied with the item(s).

And thanks for being a loyal customer with StyleWe, if you are not satisfied with the products, and submit a return request online and write down your feedback, then we will handle your return request and send you the return label.

All suggestions to improve our products and services.

Thanks for your patience! Please don't hesitate to email us if you have any questions.

Best regards,

StyleWe

Helpful Review? 8 People Have Voted

Posted on Nov 14, 2019

Worst customer experience

By Claire S., Chicago, IL, Verified Reviewer

Yes, the clothes are inexpensive, but they are made with cheap materials and do not fit right. I tried to return them but they said that they are in China so it would be very costly and if I did happen to return them, they would charge me an astronomical restocking fee. They offered a gift certificate for 25% if I kept the clothes or a 25% refund. I am still waiting for a refund after over one month. They play games of back and forth to delay the refund. Terrible experience, terrible clothes...Don't waste your money!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from StyleWe

Mar 19, 2020

Sorry for the inconvenience.

Our return center for non-members is in China. If return shipping costs too much, we just want to confirm with you first to see if you can keep the item and take a partial refund for a local repair. If you do not like this offer, you can email us back and we will send you the return label for a refund. If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

Best regards,

StyleWe.

Helpful Review? 11 People Have Voted
Showing 1-27 of 466

Our Promise to You

In order to safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.