• 453 Customer Reviews
  • 52% Recommend This Company
3.1 out of 5
5 star: 50% 4 star: 3% 3 star: 0% 2 star: 2% 1 star: 43%

 Our Promise to You

To safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.

Sort reviews by:

  • Unable to get a refund

    • By Alina O.,
    • California,
    • May 27, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I ordered a pair of shoes, which cost me $109.00. I shipped them back the next day since they were cheap made and uncomfortable. I spent $35.00 for the shipment. It's been 2 months, the package is still in transit, I can't get a refund. I would NEVER order from this online store and will file a complaint with the Federal Trade Commission.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Hi Alina O,

      Sorry that you are not satisfied with the item(s).

      International return might result in a long waiting time and incur substantial return costs on your side.

      After you have mailed back the package, please provide a return tracking number to us, then we will check.

      Once we have received the return, we will issue the refund per your request.

      If you have any questions, you can send an email to services@stylewe.com, you will get a reply in 24 hours. You can also chat with us online as well.

      Have a great day!

      Best regards,

      StyleWe


  • What you see is what you get

    • By Yvette J.,
    • Gaithersburg, MD,
    • May 24, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I've had the pleasure of ordering great pieces from StyleWe last summer. I adore their designers and the styles they create. I loved one outfit so much that I ordered four of the same style but of two colors offered of soft grey and a soft pink. I ordered designer MISSLOOK two of both colors spaghetti-type string top with flowing softly to hips in ballon-type pants that draped at the hips and draped into the perfect flow of jumpsuit to ankles. I was getting endless compliments right and left with many asking where did I get that stunning jumpsuit that had me the focus of much attention with endless compliments at my niece's wedding last September. I love their variety of styles that are to me unique from store-bought clothing. I've NEVER seen that outfit or ANYTHING remotely similar sold in ANY high-end store in the DMV area.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Best shoes store

    • By Dev K.,
    • Firozabad, India,
    • May 22, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    When my girlfriend asked me to buy the best dancing shoes, I ordered dancing shoes from StyleWe.com and found the best quality shoes with a cheap price. Thanks StyleWe. This website provides best services and delivered on time. I highly recommended.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Beware - returns are on your dime and to China.

    • By Julie M.,
    • New Mexico,
    • May 18, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    The dress was absolutely nothing like the picture. They say easy returns and money-back in one week but that is after you send it to China at considerable expense and time. They really push the exchange and store credit. I feel scammed and stupid I bought from this place. I am usually very good at purchasing online. The fact there are no reviews on their clothes says a lot. I will return this and wait for my refund, might be a couple of months but they're not getting more of my business.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Hi Julie Michaels,

      We are always committed to provide shoppers with original, high quality and exclusive fashion products from independent designers.

      Sorry that you are not satisfied with the item(s).

      If you are not satisfied with the products, and submit a return request online and write down your feedback, then we will handle your return request and send you the return label.

      All suggestions to improve our products and services.

      Thanks for your patience! Please don't hesitate to email us if you have any questions.

      Best regards,

      StyleWe


  • Great quality products

    • By Shivam K.,
    • Uttar Pradesh, India,
    • May 13, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I want to express my personal experience with StyleWe.com. I purchased a casual dress for my girlfriend. It was lightweight and great quality. My friend is happy with the dress. Thanks StyleWe.

    I will purchase again and highly recommend.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • StyleWe with cool products

    • By Lokesh N.,
    • May 13, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    StyleWe - I found this website so unique and the products were really unique and funky, which I like mostly and highly appreciated that they maintain the quality, Thanks for your services.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Great StyleWe.com

    • By Emily S.,
    • India,
    • May 10, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    When my friend invited me to his birthday party, I needed a dress for this party. I ordered a wrap dresses for me from StyleWe.com. It has the best quality which was seen by me. My item arrived at home on time. I am happy with StyleWe. Thank you StyleWe.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Best place to buy gifts

    • By Jainish P.,
    • Gujarat, India,
    • May 8, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    It was my sister's birthday so I purchased 3 dresses from StyleWe.com. My sister purchased couple of things from this website and she got satisfied with the product so I also decided to buy a gift for her from the same platform. The delivery was smooth and products were upto the mark.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Best shopping site ever

    • By Bhumee V.,
    • Guj, India,
    • May 8, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    This was my first experience with this website. I purchased a couple of dresses and two tops. All of them turned so good and the material was smooth. I would always recommend this site to everyone.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • First time purchase turned awesome

    • By Pankti P.,
    • Gujarat, India,
    • May 6, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I ordered three casual dresses from StyleWe to be delivered to Gujarat, India.

    1st - Crew Neck A-line date color block Solid tunic.

    2nd - Pleated A-Line sleeveless work solid midi dress.

    3rd - V neck black A-line daily casual.

    My size is Small so I ordered US 6 size dress from the website. All of them fitted so well on me. The material is A-class. I am 100% satisfied with this website. I should say one destination for all kind of fashion.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Good

    • By Taty M.,
    • Colombia,
    • Apr 30, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    On StyleWe I ordered a dress, it arrived 30 days later. The packaging was safe, without odor, the material is beautiful, I only regret not having asked for a bigger size, because I feel I have something short. If any girl is going to place an order in this store, I would recommend buying a larger size. Cute shop.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Throwing your dollars out the window is the same as shopping on StyleWe

    • By Tracey M.,
    • Michigan,
    • Apr 25, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I fell for ordering a pair of spectator style patent leather shoes at StyleWe on March 25 and haven't received anything! I emailed customer service and will start blowing up their phone by calling.

    I have ordered items from the UK all the time and receive them with no long delays or hassles. I thought I saw a video on YouTube that said it was ok to order from this company, StyleWe, so I gave it a shot and no shoes have I got!

    DO NOT BUY from StyleWe! They do not deliver!

    P.S. These ruthless "retailers" from overseas send Instagram and YouTube influencers free crap, as a way to hook you in and it's just A RUSE!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Tracey Martin,

      Total delivery time = Processing Time + Shipping Time.

      ****Processing Time:

      Prepare items for shipment, 3-5 business days normally.

      ***Shipping Time:

      Transit of package,10 - 20 days.

      Sometimes there might be a delay for the processing due to short inventory.

      You can send an email to services@stylewe.com, you will get a reply in 24 hours. You can also chat with us online as well.

      Let me know if you have other question again, have a great day!

      Best regards,

      StyleWe


  • Do not buy unless...

    • By Gwynn P.,
    • Texas,
    • Apr 23, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Do not buy clothes from here unless you are positive they will fit. If you have to return an item to get a refund, it will cost a minimum of $24.00 to ship it to China from the US.

    I bought a dress for $85. It did not fit properly, and when I asked to return it, I was told it would have to be shipped to China, and they had no US address - even though the return address when I received it was in California. After several emails, I am paying the postage. So my refund will basically amount to $60, even though I spent $85.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Gwynn Polsky,

      Sorry for the inconvenience.

      Our return center for non-members is in China. If return shipping costs too much, we just want to confirm with you first to see if you can keep the item and take a partial refund for a local repair. If you do not like this offer, you can email us back and we will send you the return label for a refund. If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

      If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

      Best regards,

      StyleWe


  • Do not trust what they have advertised

    • By Asia J.,
    • Australian Capital Territory, Australia,
    • Apr 22, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I have ordered two dresses. They advertised as high quality.

    It took a month to received my order and the quality of my two dresses are terrible. I do not recommend to anyone.

    I did not return my order as I read other people's reviews. They have trouble to return their order, so I decided not to waste my time.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Asia James,

      Sorry for the delay.

      Normally it won't take that long, due to the COVID-19 impact within China, many packages got delayed in the transit.

      Our return center for non-members is in China. If return shipping costs too much, we just want to confirm with you first to see if you can keep the item and take a partial refund for a local repair. If you do not like this offer, you can email us back and we will send you the return label for a refund. If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

      If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

      Best regards,

      StyleWe


  • Fraud of and from Kitty - StyleWe

    • By Valerie O.,
    • New York,
    • Apr 17, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    This is not normal procedure for a company to advertise a product take your money and barge for shipping then you never receive it. You have created a false tracking number for a delivery never made. You have never contacted me until I initiated your lack of honesty and your fraud activities. It's interesting that you can write emails but you can't produce product paid for. You offer one excuse after another. Kitty StyleWe is a company of fraud. Your website is full of disappointed people like me.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Valerie Oliver-Durrah,

      Sorry that you are not satisfied with the item(s).

      Purchase (except swimwear and final sale) can be returned/exchanged within 30 days from the delivered date.

      Our return center CANNOT process your return order properly without this label. Please ensure the original post label is removed or fully covered if the original packaging is used.

      - Any shipping charges for the returned item(s) are the client's responsibility, as well as all applicable customs duties, and fees, taxes.

      - To ensure speedy return with minimum customs delay,

      1) Return it through local post service with the proper postage; 2) On the customs form, enter a value less than USD $140.

      - For updates regarding your return, please contact services@stylewe.com and include the return tracking number. Emails will be responded to within 1-2 business days.

      Thanks for your patience! Please don't hesitate to email us if you have any questions.

      Best regards,

      StyleWe


  • I love StyleWe

    • By Alicia R.,
    • Valencia,
    • Apr 15, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    This company is reliable.

    This company is reliable. I did some shopping and everything arrived just in time. The clothes are wonderful. I recommend this company. StyleWe is a good company, it’s my favorite.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Unethical - this business needs to stop

    • By Ornelle L.,
    • Orting, WA,
    • Apr 12, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I bought two shirts. One was sent to me dirty like someone wore it, the collar is dirty, like sweat dirty. The other one was very wrinkly, like a second-hand shirt! I am so disappointed and so speechless! I contact them but nobody has answered me back!

    How is it even possible for a business like this to continue scamming people!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Sorry that you are not satisfied with the item(s).

      And thanks for being a loyal customer with StyleWe, if you are not satisfied with the products, and submit a return request online and write down your feedback, then we will handle your return request and send you the return label.

      All suggestions to improve our products and services.

      Thanks for your patience! Please don't hesitate to email us if you have any questions.

      Best regards,

      StyleWe


  • Con artists out to scam US customers!

    • By Sriya P.,
    • San Jose, CA,
    • Apr 8, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    The two orders I placed with them which were for over $300 each, were utter disasters! Firstly they took over 2 months to even ship them, though in the order email they promised the items would be shipped in 7 days. And when they finally arrived, the items were very poorly made and unwearable and were completely not true to the sizing listed on their website. And when I had to even pay out of my pocket to return them back with USPS tracking to the Unpaid Return label they sent me with a Return Address, they are now claiming that they'd no idea about receiving them back, when it's clearly updated in the tracking info that they'd been delivered to them over a week back.

    And newsflash, the return address they provided "20515 E Walnut Dr N, Walnut, CA 91789" is listed as a Major Scammer when you google it! So beware, this company will tempt you by delivering only the first order maybe exactly as promised, and the moment you spend any more money on them they will start scamming you high and low.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Sriya Perera,

      Sorry that you are not satisfied with the item(s). But the item(s) is out of the 30 days from the delivered date.

      Walnut, CA 91789 is not out return center.

      Kind reminder: Any addresses on the parcel are not approved as the return address.

      Returned packages without an authorized return address from customer service representatives will not be refunded or exchanged.

      Thanks for your understanding! Please don't hesitate to email us if you have any questions.

      Best regards,

      Max


  • Love this website

    • By Elisa M.,
    • Italy,
    • Apr 7, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I often buy on this site! I love the clothes and their quality. I find a lot of nice things and the sizes are always right. I find always what I'm looking for, the dresses and the blouses are so fashionable!

    I really recommend it!

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Love StyleWe!

    • By Marcella M.,
    • Palermo, Italy,
    • Apr 3, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I discovered this website on Instagram and it was love at first time! When I decided to buy dresses on StyleWe's website I was really confused because I love all their items! The quality is special and they have items with honest prices and accessible. I think good quality of dresses need to be paid for and StyleWe has a lot of items, so you have a good choice. I bought a camel coat and a pair of pants. I really like them, so comfortable! And I received the items quickly and well packed. It's another reason why I will buy again from the website of StyleWe, because for me good service and quick delivery are really important.

    Super recommended!

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Bought some items from StyleWe

    • By Sara M.,
    • LA,
    • Mar 31, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    StyleWe is my favorite shopping platform. I always find high-quality clothes for me and my sister. I bought two blazers, one skirt, and a coat. Now I am waiting for the new collection. Every time I buy products, they give me a 10% discount. Last time I paid about $75 instead of $113. And that service is really great, quick delivery, that what I like.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • Ordered over 2 months ago, no order yet

    • By Etta B.,
    • Waukegan, IL,
    • Mar 27, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    After I ordered I heard this company was a scam. I see they are still posting items. I was told to stop ordering offline, I said this company looks legit, so I ordered a pair of shoes over two months ago that I never received. Please send my money back.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Etta Bulls,

      Can you tell us your order number so that we can help you check?

      If the order is not shipped, we will help you cancel and refund.

      Please confirm the order number with us, or you can send an email to services@stylewe.com, you will get a reply in 24 hours. You can also chat with us online as well.

      Let me know if you have other question again, have a great day!

      Best regards,

      Max


  • Never received my order

    • By Elvia P.,
    • California,
    • Mar 26, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I never received my order. I have left several phone messages and emails, and nothing. It is like they don't even exist. No one answers the phone either.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Elvia Patterson,

      As checked, your order was canceled per your request, the money was fully refunded back to the original payment account.

      Please check if you have received the refund.

      If there are any issues with your order, we will notify you through email.

      Best regards,

      StyleWe


  • Amazing quality, on time and excellent service

    Overall Experience:

    I really recommend this brand, they have so many beautiful options. I have three pairs of shoes and the quality is incredible, after two months they still look perfect. Also, it was so easy for me to find beautiful stuff and I received it super on time. This brand is really amazing.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend


  • UNPREDICTABLE and LOUSY customer service

    • By Linda C.,
    • Los Angeles, CA,
    • Mar 19, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    I've bought dresses from StyleWe for about four years now. Initially, I thought they were of good quality, and the smaller sizes had a very good fit.

    Now, however, the quality is not as shown, sloppy work, like something you could get at Gap, and above all, even the smallest sizes are at least four sizes too big for me.

    Interacting with customer service is like interacting with someone who 1) doesn't really speak English, 2) doesn't understand, or doesn't want to understand - not sure which, 3) rigged for them winning in every transaction, instead of building strong customer relationships

    So, yes, I totally agree with most people here: IT'S NOT WORTH IT, THERE ARE BETTER ALTERNATIVES OUT THERE.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 20, 2020

      Company Response from StyleWe

      Hi Linda Charles,

      Sorry that you are not satisfied with the item(s).

      And thanks for being a loyal customers with StyleWe, if you are not satisfied with the products, and submit a return request online and write down your feedback, then we will handle your return request and send you the return label.

      All suggestions to improve our products and services.

      Thanks for your patience! Please don't hesitate to email us if you have any questions.

      Best regards,

      StyleWe


  • Return policy is a scam

    • By Mihaela S.,
    • USA,
    • Mar 19, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    Very disappointed with the quality of the dresses I ordered. Returned them in January and still waiting for the refund. The package was held in Customs in China for a month and on February 25th it was picked up by M Saric without being scanned (I have proof from USPS). So now it still shows that is in Customs. I emailed StyleWe multiple times and they keep telling me they don’t have the package and it is in transit.

    Please search for that small black paper that I sent it back with my order. What is going on? Why my package was not scanned when it was picked up from Customs in China?

    I’m very disappointed and sad that I was trapped like this. I will never buy from this company again and tell all my friends and online about it!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Mihaela Sabau,

      We have not received it yet.

      Kindly please provide the tracking number for us to check.

      Once we receive your returned items in good condition and the return information updated in our return item list, we will process the refund/exchange per your request.

      Thanks for your cooperation.

      Best regards,

      StyleWe


  • SCAM!

    • By Valerie A.,
    • California,
    • Mar 18, 2019
    • Verified Reviewer
    Overall Experience:

    It's a scam. Terrible quality and they don't refund your money when you return. ALL RETURNS MUST GO BACK TO CHINA, even though the merchandise comes from warehouses in the USA. I returned items more than three months ago and still not a word from them on a refund. SCAM.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Mar 19, 2020

      Company Response from StyleWe

      Dear Valerie Alvord,

      Sorry for the inconvenience.

      Our return center for non-members is in China. If return shipping costs too much, we just want to confirm with you first to see if you can keep the item and take a partial refund for a local repair. If you do not like this offer, you can email us back and we will send you the return label for a refund. If you run into any issues, feel free to contact us at any time.

      Best regards,

      StyleWe


Showing 28-54 of 453

Write a Review for StyleWe!

Share your experience to help others discover great products!

Write a Review
StyleWe