Hayley M.
ACT, AustraliaMember since February 2019

Reviews (1)


    • Feb 13, 2019
    • Verified Reviewer

    Focallure

    Disappointed in www.shopfocallure.com

    I was signed up for the "BabeBox" through shopfocallure.com, not only did every one of the subscription boxes come late (I am still waiting for the shipping information for the last box I had coming that was meant to be sent by the 10th of January), when I asked to cancel my subscription, they downright went against what is written on their website, stating if you wished to cancel your subscription you would be charged for the free box. If you canceled after that one, or pay for the second box and receive the second box and then be able to cancel, they turned around and said that I had to pay for another box before I could cancel, otherwise I would still be charged for the free box. I ended up having to screen shot their website as well as my orders to prove I was following the instructions that they had put into place.

    When I contact them about why I have not received the last box that I had paid for, they tell me that there are so many orders and my box will be shipped within 2-3 days. I have had the same reply three times now, and each time I wait 5 days to reply back to find out where my shipping information is only to be told it will be sent in 2-3 days. I have asked for a refund and for them to keep the item and they ignore that part of the email and say be patient as it is being shipped soon. They also state that you are receiving over $150.00 worth of product, but you are not. I have not received anything in my boxes that brings the total anywhere near that price.

    DO NOT shop through this website, they are not even the official Focallure website!

    THE OFFICIAL WEBSITE IS https://focallure.com/.

    The people from the official website are lovely and they are more than willing to help.

    The people on the shopfocallure.com website are just there to scam people out of their money.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    3 people found it helpful

    Link to this Review
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Heylay,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

      We are sorry that you had to face issues with our company, We could not cancel the subscription at that time because:

      As per the terms of babe box: You can cancel your membership at any time. However, if you have received your first trial box for free, you will be charged full price if you cancel it before your second month.

      We have shipped your boxes and canceled the future subscription as well.

      Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

      Thanks.


Showing 1-1 of 1