Sylvia G.
Baltimore, MDMember since February 2019

Reviews (1)


    • Feb 19, 2019
    • Verified Reviewer

    Focallure

    Refund, customer service and shipping

    Their refund policy sucks, to say the least. They have no Customer Service number and everything is done through email. Their representatives don’t have any first-hand knowledge of how to resolve issues, deal and respond to customers appropriately. Shipping is slowwww, even with the "skip the line" expedited shipping additional fee of $5.00. Also, watch out for the BabeBox subscription that shows up at checkout automatically. Before you purchase from this company, read their reviews on BBB and refund policy.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    2 people found it helpful

    Link to this Review
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Sylvia,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

      We are sorry that you had to face issues with our company.

      I can see that your order is delivered and subscription canceled, please let me know the refund issue?

      Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

      Thanks.


Showing 1-1 of 1