Lauriell B.
Lauriell B.
Portage, MIMember since February 2019

Reviews (1)


    • Mar 6, 2019
    • Verified Reviewer

    Focallure

    Disappointed

    I followed an ad to sign up for the subscription. It was a free box to try, except I paid for shipping. I didn't really love the box. I also didn't like the fact that I couldn't log into my account easily. When I emailed to cancel, they said I had to pay for another month first, which was not said when I signed up.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    4 people found it helpful

    Link to this Review
    • Mar 28, 2019

      Company Response from Focallure, LLC

      Hello Lauriell,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

      We are sorry that you had to face issues with our company, We could not cancel the subscription at that time because:

      As per the terms of babe box: You can cancel your membership at any time. However, if you have received your first trial box for free, you will be charged full price if you cancel it before your second month.

      We have shipped your March box

      Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

      Thanks.


Showing 1-1 of 1