Lance M.
New YorkMember since January 2020

Reviews (1)


    • Jan 21, 2020
    • Verified Reviewer

    Dr. Ho’s Pain Therapy System

    This product is a SCAM.

    Overall Experience:

    This order is a scam and the product is a SCAM. They will charge your account $99 regardless if you like it or not. Don't get this product, it is not worth the headaches. The customer service is garbage and unprofessional.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    2 people found it helpful

    Link to this Review
    • Jan 27, 2020

      Company Response from DR-HO'S

      Hi Lance,

      When purchased directly from us, we offer a 90-day money-back guarantee (less shipping). This ensures you have enough time to use the product as results may take 3-4 weeks for some people with serious conditions.

      However, when you purchase from another retailer, we have NO CONTROL over other retailers' return policies. The customer service and refund policy are up to each individual retailer. In this situation, we do not have your order information (as you purchased from another retailer) so we have no course of action to offer you a refund. Your comments regarding customer service should be regarding the retailer you purchased from, not DR-HO'S.


Showing 1-1 of 1