Betty F.
New MexicoMember since September 2020

Reviews (1)


    • Sep 12, 2020
    • Verified Reviewer

    Trim Down Club

    I can't get out of this

    Overall Experience:

    I sent in my initial $10.76, but thought I had canceled within 24 hours. I was charged again, so I asked for a refund. The refund appears on my credit card statement, but so does another $10.76 charge. As far as I'm concerned, this whole "program" is a scam! Don't waste your money!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Sep 13, 2020

      Company Response from Trim Down Club

      Hi Betty, We are so sorry for the misunderstanding. When you signed up to the program, you agreed to an ongoing subscription. We received a request to cancel, and we responded by offering you Lifetime Membership. We did not receive a response, so we left your account untouched until we received a response. You responded asking to cancel and be refunded, which we did immediately at the request. You no longer have an ongoing subscription, and your account was canceled and refunded on July 31, 2020. If there is anything else we can do to help, please let us know!


Showing 1-1 of 1