John
CaliforniaMember since April 2018

Reviews (2)


    • Apr 26, 2018
    • Verified Reviewer

    Active-PK

    Wire fraud

    In my opinion, the whole online sales process for this product is nothing more than a scam. I ordered $127.00 worth of product on 4/9/18 and got a printable receipt stating that my order would be shipped in 24 hours. Eight days later I called to see where it was. I was told that it was in the warehouse and would be shipped out that afternoon. Two days later, I called again and got the same response - it's in the warehouse. Why is it in your warehouse and not at my house? I live just three hours away from their location.

    I asked that my order be canceled and monies returned to my account. Supposedly, only a supervisor could do that, and there were none available at that time. I left my name and phone number with a request that I receive a return call. It's after 2:00 Friday afternoon, 24 hours later, and I've still not had the courtesy of a call. There is definitely something not right.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    17 people found it helpful

    Link to this Review
    • Apr 27, 2018

      Company Response from LCR Health

      Hi John, I'm Taylor from LCR Health. Thank you so much for reaching out. I am truly so sorry to hear about the frustration and inconvenience that you have experienced. Typically, our shipments take up to 7-10 days to arrive at their destination, but due to the high demand of Active-PK, it may take a little longer. I would be more than happy to issue you a full refund right away. Please email me to my personal email, Taylor@LCRHealth.com, and I can begin the refund process right away. Again, I am so sorry for the miscommunication and confusion that we have caused. I look forward to hearing from you and making this right!


    • Apr 23, 2018
    • Verified Reviewer

    LCR Health Active Stem

    Poor shipping practices

    I ordered the product on 4/9/18. It's 4/17/18 and it's still not here. "Here" is Fresno, California, just a few hours away from their shipping warehouse. I was supposed to have received a tracking number within 1-3 business days-no number. I just got off the phone with one of their reps who told me that my order was still in their warehouse. What the heck? What kind of business and service is this?

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    6 people found it helpful

    Link to this Review

Showing 1-2 of 2