Corinne G.
Merrimac, MAMember since July 2018

Reviews (1)


    • Jul 30, 2018
    • Verified Reviewer

    SkinnyFit Detox Tea

    Hasn't worked

    I have been drinking SkinnyFit for two months now with no results. I have also been drinking the Zzztox at night with no results.

    I watch what I eat, exercise five days a week and have seen no results. So I would not recommend this to anyone who is looking to lose weight. I have lost nothing. So please let me know where I can send the empty bags to get my money refunded.

    Thank you for your quick response to this message.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    30 people found it helpful

    Comments (1) Link to this Review
    View all 1 commentsHide comments
    • Jan 11, 2019

      SkinnyFit T., Customer Succcess

      Hi Corinne,

      We take customer feedback very seriously here at SkinnyFit, so we are so sorry to hear that you were not happy with your results.

      We see that we were able to reach out to you via email, in which we sent you instructions on how to return your orders for a full refund.

      If you have any questions or concerns about the return, please don't hesitate to reach out to us.

      Once again, we truly appreciate you giving SkinnyFit a try.

      Kevin

      Customer Solutions Manager

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


Showing 1-1 of 1