Ramsey G.
Wichita Member since January 2019

Reviews (1)


    • Jan 14, 2019
    • Verified Reviewer

    Carvana

    Bad vehicle

    I purchased a 2013 Chevy Malibu from Carvana about two and a half months ago. It has been a total nightmare. The car needed several repairs and I was still sold this vehicle. I have reached out to Carvana on several occasions just to be told that it’s my problem and there is nothing they can or will do. This is totally my fault because I never buy cars or anything online. I will tell everyone that I know to stay clear of Carvana. This company is a fraud and is ripping off people that need reliable transportation to support their families. Buyers beware.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    4 people found it helpful

    Link to this Review
    • Jan 16, 2019

      Company Response from Carvana

      Ramsey, we would like to apologize that your experience with Carvana has been less than what we want for our customers. Customer satisfaction and peace of mind is the number one priority of Carvana which is why we do have a complimentary 100 day/4,189 mile warranty on all of our vehicles. After further review of your account, we see the vehicle had well surpassed the 4,189 miles in the 100-day period which is why we could not replace what you asked. We apologize if there was any confusion regarding our complimentary warranty. Please give us a call at (800) 333-4554 if you need anything.


Showing 1-1 of 1