• 505 Customer Reviews
  • 82% Recommend This Brand
4.3 out of 5
5 star: 77% 4 star: 3% 3 star: 0% 2 star: 3% 1 star: 14%

 Our Promise to You

To safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.

Sort reviews by:

  • Flaviar not worth the wait

    • By John Miska,
    • Barboursville, VA,
    • Jul 6, 2015

    Three weeks on and still have to see my first small 3/4 liter bottle that I ordered. They keep saying that it was shipped and I should get it next week but that was two weeks ago. They refused to provide tracking/shipping info to me. It is not worth the wait. For the price I will head to my Class Six or local ABC and make special orders. Not worth the headache if you know what you want.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Do not buy from these people

    • By Teri Carpenter,
    • UK,
    • Nov 14, 2014

    I have waited nearly six weeks and still my item has not arrived. If it is lost in the post office, then they tell me nothing more than that. Customer service is appalling. They really don't seem to care at all.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Missing 2 bottles

    • By J. J.,
    • Portland, OR,
    • Jun 19, 2015

    I ordered three bottles of rum July 31, 2014. I received one bottle almost 5 weeks later. I emailed Flaviar. They responded September 11th saying I should receive my shipment of the other two bottles shortly. I still have not had a response to any of the emails I sent since, nor any shipments. Today is November 18th. I would like to have a response or refund after this extended period of time.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Awful - avoid at all costs

    • By David Elliot,
    • United Kingdom,
    • Jul 9, 2015

    Over two months since my purchase, customer service will no reply to emails and no shipping details given. I'm really disappointed with the whole experience. I would recommend that you avoid this website at all costs. There are loads of reputable and dedicated whisky sites out there and this is not one of them unfortunately.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • This company is either completely inept or, just a scam

    • By George Scott,
    • Dec 4, 2014

    Bought a bottle of single malt, two months later it still hadn't arrived after assurances it had been sent. No response to my emails. I can only echo other people's sentiments on various websites and assume that this company is either completely inept or that it is just a scam.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Deceiving?

    • By Michael,
    • Greensboro, N.C.,
    • Dec 6, 2014

    I purchased a bottle on 11/15/2014. This week having heard nothing I tried to email the company. My password would not work so twice I asked for a new one and finally one worked. Their reply was a rep would contact me. Several days later I tried to email them and my password did not work. This morning I contacted the fraud department of American Express. They have refunded my money while the check this transaction. I would advise all to see where their money went. AX clients can do this by highlighting the purchase on their computer. My payment did not go to England but it did find its way to an apartment in California USA.

    Update (12/09/14):  The product arrived today.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Worst customer service ever

    • By Rebecca,
    • MI,
    • Jul 9, 2015

    Ordered a bottle over two weeks ago, never heard since. Charge went through right away. I tried contacting on Facebook even, and received a message that it would "ship soon" and I would receive an email when it does. This was a Christmas gift for my fiancé. Maybe I'll get it in time for his birthday, in June.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • No delivery, no response from customer service

    • By S.A.W.,
    • South Boston, VA,
    • Dec 22, 2014

    I guess I wish I'd seen this page earlier. My experience seems like that of others. I ordered a bottle of single malt that has not shipped despite assurances at order time that it would arrive in 12-18 days. I emailed customer service twice but only received automated replies. Going to contact my CC company and file dispute claim. I'm quite disappointed as this seemed such a great idea.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Horrible, horrible company.

    • By Janine Love,
    • Temecula, CA,
    • Jun 11, 2015

    I ordered a Scotch Sampler from them on December 3rd, 2014 to be a Christmas Gift. Received confirmation of the order that the order was charged to my credit card. When I hadn't received the order by December 18th, I emailed them and received an automated response that I would be hearing from someone. Never heard a peep.

    On December 22nd I sent another (more stern) email and received a response that the order was dispatched on December 11th and that it should be received within 8-10 days.

    It is now December 27th and we still haven't received a thing from this company. What a HORRIBLE EXAMPLE of a company. Will never order from them again and warn others of avoiding this company.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • The worst experience

    • By Jana,
    • San Rafael, CA,
    • Jul 10, 2015

    I can only echo the sentiments in the previous reviews. This company is a total scam.

    I bought a Gilt offer for the Whiskey tasting set and received an order confirmation on Nov 29 stating it would arrive in 12-18 days. On Dec 11 I got an email that it was shipped and would arrive in 7-10 days. (The initial offer claimed that all orders put in before Dec 7 would arrive in time for Christmas).

    Today is Dec 30 and I still have not received anything.

    The worst of all is that they won't reply to any attempts to get in touch. I sent two Facebook private messages, one tweet, two comments and three emails - no response at all.

    Escalated this now to the awesome Gilt customer service team and hope they can help me.

    I would highly recommend to look for more honorable services and don't order at Flaviar. There are multiple others and shabby companies like this one won't stay in business very long anyway.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Failed to deliver

    • By Ernie Barnhurst,
    • Bristol, UK,
    • Jul 10, 2015

    Ordered a tasting pack via Groupon for my son for Christmas two weeks before Christmas. By the 21st December they must have realized that they couldn't meet their commitments and sent a naff PDF Christmas Card to give him in lieu of the present arriving.

    Now the 6th January and no sign of the tasting pack.

    E-mailed them and they said one of their "Concierges" would contact me. No one ever did and they don't have a telephone number you can contact them on.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • No cancelation, no response

    • By Amanda,
    • Northern Ireland,
    • Jul 11, 2015

    Ordered a taster pack as a stocking filler. It was in association with Groupon so very reasonably priced, and came with a 10 credit note. I was so impressed I ordered another taster pack but failed to spot the point on the order form where the voucher code is applied so was charged full price. My mistake. Contacted Flaviar immediately to ask for the order to be canceled. My five messages (to date) have been ignored and the pack has been dispatched anyway, six days after I first requested it canceled. Now requesting a refund. Disappointed.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Terrible service cannot meet demands

    • By Hambleton,
    • United Kingdom,
    • Jul 11, 2015

    Ordered a whiskey and rum tasting set via Groupon on 7th of Dec giving plenty of time for Christmas delivery. After two weeks received email with rubbish looking certificate to use incase my order didn't arrive. As they said partially busy.

    Sent three emails did eventually get replies saying should be on way within 7-10 days. One arrived today nearly a month late and still waiting on other. Do not use them if want something promptly. Frustrating they allowed to use Groupon as promo and cannot meet demands of customers.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Dreadful, avoid.

    • By Scratch,
    • South West England,
    • Jul 13, 2015

    I ordered a tasting pack from Groupon and it took two months to arrive after many false promises of shipping, claims that I haven't entered my address (really?), and just awful "like it or lump it" service. The whiskies are fine and beautifully presented in the presentation case in nice reusable bottles. However, it's just a shame they can't get the absolute basics, like shipping right.

    I was genuinely looking for a whisky subscription service. I'll be avoiding Flaviar for sure, and I'd recommend you do the same.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Epic Fail.

    • By SJ Boarders ,
    • Manchester, UK,
    • Aug 8, 2015

    Wow, I wish I read these before ordering! I ordered a tasting pack via Living Social in November. Needless to say, I have not received it and after initially ignoring my emails, I even got fobbed of with the usual December. It's now February and they've back tracked and said it was delivered in November after telling me it hasn't been dispatched. They refuse to send another out or refund my money but say they will credit my online account and I would only need to spend another £9 to order another! Needless to say, I have refused to send any more money as I have no faith in them and that I would ever get the product. They are currently investigating this situation with the post office to see who has received my parcel. I am in the process of looking into trading standards and seeing if they can help. Please do not order from them.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Shipment late, half drank bottle of whiskey and empty promises

    • By Hymis,
    • Lapland, Finland,
    • Feb 14, 2015

    At the time of the end of December I ordered a couple of collections for me and my friend. 4 of 6 of the bottles arrived at the promised time frame, but had to wait for the rest 2 for additional week. Once I received the rest, one bottle was already open and half drank and thus the problems began.

    No responses from Flaviar on the inquiries of refund or a replacement. Neither did I hear anything from a testing set that was promised if you order over 100€ worth of merchandise.

    Going to contact my CC company to freeze the payment.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Late Delivery

    • By Sameera,
    • Jul 31, 2015
    • Verified Reviewer

    I ordered a tasting pack online on 29th January 2015, well ahead by two weeks of Valentines day.

    Their FAQ page says they have an option of expedited shipping by adding shipping cost, which never appeared on the screen in the entire checkout process. I knew there would be a small delay considering it is being shipped form UK to US and also that it is alcohol. But it was a big disappointment when even till this day I haven't received my package. I had to make a lot of changes to the Valentines day plan due to this. The customer care people are very prompt in replying, but they do not do more than tracking the shipment online, which even I can do all the time. I cannot comment on the product as I have not received it yet. I wish I can go back now and just cancel the order and ask for a refund.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Awful

    • By Jessica,
    • Florida,
    • Jul 15, 2015

    Never use this company. I placed an order with them and it has been almost a month and a half with still no package delivered. They say that it has been shipped but international delivery is slow. I have ordered things overseas before and never had such a problem. They take a week to answer any customer service emails and the only option they have given to help for the delay is a credit for their company. (I will never use them again ever, so pointless.) Do not use them, they are awful.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Flaviar is a scam.

    Flaviar is a scam.

    I have attached a copy of the emails that I have exchanged with them over the past several weeks. It should not take over a month to get a response, nor for something to be shipped through Slovenia. Really, you think we believe this nonsense.

    FROM FLAVIAR:

    The tracking number was included in the confirmation email we sent you on the same day we dispatched you order (Feb 13). Please comb your inbox and spam folders to find the email with the following subject: "Your order has shipped! It's Flavour Time."

    I've also provided a tracking number with my first reply to your original message (please scroll down through the history of our correspondence). I'm more than happy to link the tracking number again: RG 0001 6797 2 SI

    The USPS tracking states (follow this link) that the post of origin is preparing shipping, which is incorrect; the post of origin's tracking status shows that the parcel entered international waters (you can find the tracking service here; you can find the English language tab at the top of the website; also don't forget to insert the tracking number with the secure code).

    Cheers,

    Uros
    Your Flavour Concierge

    FROM ME:

    "and sent you the tasting pack."

    You haven't sent it! If you had you would be providing me with a tracking number for the shipment.

    You are liars.

    Today I plan to spend my day posting on as many Internet Blogs, my Facebook page, and Whiskey Review sites about your company and your way of operating as possible.

    FROM FLAVIAR:

    Hey again,

    I'm really not sure what we did to upset you so much, Brian. I've apologized for the long delivery time and offered reasonable explanations in hope that you'd be willing to understand our point of view.

    No excuse Brian, just explanation - the regular mail sometimes really takes more than a month and here and there a package even gets lost. There's nothing we can do about it, but to apologize and refund the money (as we did). I would still expect the tasting pack to be delivered, since it's still in transit and there is no clear indication that it got lost (just delayed).

    As much as I'd love to help, your request is beyond what we're able to do for customers, since we have already refunded you the money and sent you the tasting pack. We're in the process of setting up a US distribution Centre, which should cut down the delivery times by a considerable amount, should you consider giving us another try in the future. This should be a testament to the fact that we're doing all we can to offer the best possible experience to our US customers.

    Brian, I hope I've managed to rest your concerns, at least a bit. Please let me know, if there is something else I can do for you, I'll be glad to help.

    Cheers,

    Uros
    Your Flavour Concierge

    FROM ME:

    The February 12th order still hasn't arrived. What is your excuse for that?

    So now you're just going to cancel the order instead of following through with it?

    How much money does this scam actually make you? You only refund the money if the people that ordered complained to you?

    I guess many people simply forget that they placed the order with you, and don't follow up on it. This makes you money.

    Nice scam.

    Send me my original order, unless you can't because you are a scam anyway.

    FROM FLAVIAR:

    Dear ...,

    Thank you for taking the time to write to me and giving me the opportunity to explain what I believe has happened.

    The Flaviar Welcome Pack, which you ordered on February 12 was not a one-off deal I'm afraid, but a preliminary tasting pack of a flexible monthly subscription, which allows you to skip a month or more or change a particular months tasting pack for another product of your own choosing. Flaviar Welcome Pack can be bought as a one-off deal through this link, but if I figured this out correctly, you've made a purchase by following a link through a newsletter offer we sent you a bit over a month ago.

    I've canceled the order for the March tasting pack and refunded the money in full. I will issue a refund for the Welcome Pack as well, should the tracking status not show significant improvements by then.

    If you indeed only wished to purchase the one tasting pack without signing up for a subscription, then I suggest you go to your profile page (here), choose the "my account" tab and scroll down until you see the button "suspend", which will allow you to cancel the subscription once and for all.

    I hope I manage to shed some light on the situation and dealt with your concerns to your satisfaction. If you need further assistance, please, ask, and I'll be glad to help.

    Cheers,

    Uros
    Your Flavour Concierge

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • It's a scam

    • By SuperCaroline,
    • USA,
    • Apr 15, 2015

    They took over one month to ship my order despite telling me it was sent two days after my order was placed. It then took another month for it to arrive from Slovenia to the US.

    I am shocked to see they have sent this as a gift to avoid paying import and alcohol taxes. To sum it up, poor customer service and a company which is committing fraudulent import.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Apr 17, 2015

      Company Response from Flaviar Ltd.

      Dear Caroline,

      I'm awfully sorry about your experience with our company. Unfortunately, it may happen that the tracking websites don't offer the latest or most reliable information. Don't hesitate to contact our customer care services if we exceeded our promised delivery times and we'll be glad to arrange for appropriate redress. We'll also be happy to address any other concerns you might have. Thank you for understanding.


  • When will will I have a chance to taste my purchase?

    • By Bert Ritter,
    • Belleview, Fl,
    • Oct 19, 2015

    Shipping must be lost.

    Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

    • Oct 20, 2015

      Company Response from Flaviar Ltd.

      Hey Bart,

      Thank you for letting us know of your problem and giving us the chance to address your issue.

      The tracking shows your parcel as delivered on the 15th, but we'll nevertheless contact you through email to confirm the delivery or arrange for a proper course of action if the order wasn't delivered after all.

      You can also always get in touch by reaching out to hello@flaviar.com


  • Terrible

    • By Mark,
    • Dec 29, 2015

    I ordered a rum tasting set and was told it would arrive in 2-10 days. Two weeks later, I get an email saying it has been shipped and will be 2-8 days, along with a tracking number for a parcel that didn't exist. Another two weeks later, I contacted them and they say wait another week. Now a month after and still no parcel and no tracking. Awaiting refund, definitely would not recommend!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • Terrible service for gifts

    • By Amy,
    • California,
    • Dec 31, 2015

    This seems like a great idea for a gift. Implementation was a problem, though. In theory, you pay, then they send you a certificate with a code that the recipient uses to activate the gift. In practice, what happens is that you get charged, don't get a certificate, and can't give the gift or activate the gift without several days of emailing with their "customer service". The service folks, hopefully refer you back to a page where you can buy a new gift, but don't seem to be able to generate the mysterious certificate.

    I still don't have a resolution on this and I am going to ask VISA to revoke the payment soon. It's frustrating given that it could be a really great gift idea.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Jan 3, 2016

      Company Response from Flaviar Ltd.

      Dear Amy,

      Thank you for letting us know of the issue. The gift certificate is sent via email in a matter of minutes from the moment of purchase. I've gone through our records but I'm afraid I'm not able to find any attempts at contact, at least with the limited information I'm able to gather from HighYa (Amy, California).

      Please write to us at hello@flaviar.com and we'll be happy to assist you with your troubles. We do our best to answer the majority of inquiries in 24 hours, but we might have taken a bit more liberty during the last couple of days of 2015.


  • Waste of money, liars!

    • By Daniel,
    • Marlton, NJ,
    • Jul 13, 2016
    • Verified Reviewer

    I order the flavors of Scotch. In the description it states there will be three .7 liter bottles for $41, which sounded like a nice deal. I received my shipment today and come to find out, it was three 45ml bottles. I am angry at the idea that their app LIED about the size of the bottles I was ordering and the fact that it cost so much for a very small amount. I am sickened. If I could could give zero stars I would. Also, I still have not received my rum kit which I am sure I will be disappointed about as well.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Jul 14, 2016

      Company Response from Flaviar Ltd.

      Dear Daniel,

      Thank you for taking the time to pen down your concerns. We work hard to provide the best possible experience for our members and do our best to address every single concern.

      You're referring to the full-size bottles volume, mentioned at the part where we explain which drinks are included in the Tasting Box. As you get to add to cart button it is explicitly explained how much you'd have to pay if you wanted to buy full-size bottles only to get a taste and how many tasters you'll receive and what their volume is.

      Please contact us at hello@flaviar.com and we will be happy to resolve any further issues you might have with our service.


  • Flaviar shmaviar

    • By Kate Field,
    • Wisconsin,
    • Aug 19, 2016
    • Verified Reviewer

    If you are really into expensive liquor and want to try tiny little samples before investing in a bottle I guess this is good. The promotions however are confusing as to exactly what you will receive for your $60 'membership'. I saw an article about this in a magazine that sounded like you got 3 months of samples - 3 small vials of whiskey the first time and then you get to choose the next 2 months of samples - rum, vodka, gin, whatever. In actuality we got 3 samples of whiskey for $60 and that was it. Oh but this membership 'allows' us to buy more expensive booze to impress our friends, detailed information about the booze, distiller, etc. So what. I can read all that stuff online and buy quality booze at Costco or locally. What a disappointing Fathers Day gift this was! There isn't any way to get your money back either. So with my membership cancelled I get nothing but a bad whiskey taste in my mouth.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Sep 7, 2016

      Company Response from Flaviar Ltd.

      Dear Kate,

      Thank you for reviewing our service and for giving me the opportunity to address your concerns. I'm terribly sorry to hear that you were disappointed with the Flaviar Father's Day Gift.

      You have contacted our customer care on July 15 and forwarded the link to the website that promoted our Father's Day Gift (3, 6 and 12 months of Flaviar Membership). We got back to you immediately with the full explanation of what the membership entails: one tasting box per quarter, monthly free shipping, access to exclusive content, online tasting course, exclusive deals, live events etc.

      I'm sorry to hear you don't find enough value in what we offer as the tasting boxes are only one of the major club's benefits.

      I've looked through our correspondence and haven't been able to find your request for a refund, I'm sorry. Saying that there is no way to get your money back is simply not correct, though. Here is our cancellation policy that can be found in our terms and conditions:

      You may cancel your Membership any time by contacting our Membership team. Any refunds are calculated based on the 90-day Membership period as follows. If you cancel within 3 days of signing up to a paid Membership, we will refund your full Membership fee. We may charge you (or withhold from your refund) the value of benefits used by you and your account during this 3-day period. If you cancel at any other time, we will refund your Membership fee pro-rata, based on the remaining duration of the Membership, but only if you and your account did not make any eligible purchases or take advantage of Membership benefits since your latest Membership charge.

      I really hope I've managed to address your concerns sufficiently but don't hesitate to contact us at hello@flaviar.com if you need further assistance. Thank you!


  • Totally Dishonest/Misleading Advertising & Merchandising

    • By Matt,
    • Sep 16, 2016
    • Verified Reviewer

    Paid $60 for 3 small tasting vials. Fine, whatever. I paid an additional $41 for what I thought was going to be an order of 750ml bottles (given the product page and description) and only received 3 more small tasting vials. So, with Flaviar, you are given the opportunity to spend obscene amounts of money on single servings of whiskey.

    I do not recommend anyone waste their money with this scam.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend


  • terrible idea waste of money

    You get three 1.5oz bottles of whiskey for your $60 subscription. That is all you get. "Access" to more sampling and deals are not good deals. The bottles are tiny and very, very fragile. Two of my three samples broke before I got to try them. The bottom of the bottles fell right out. Just go to a bar and try some whiskeys, a much more cost effective way to go.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    • Apr 13, 2017

      Company Response from Flaviar Ltd.

      Dear Matt,

      I'm terribly sorry to hear about the damaged package. I truly hope you've turned to our concierge service at hello@flaviar.com. If not, please do, and we'll make sure to send you a replacement box asap!

      The membership fee covers much more than the samples we sent you. Please contact us at the above email address, and we will be happy to explain the membership and the benefits in full! We'll be happy to help you reevaluate and better understand your membership.


Showing 1-27 of 505

Write a Review for Flaviar!

Share your experience to help others discover great products!

Write a Review
Flaviar Reviews