443 Consumer Reviews for Focallure - Page 3

Average Consumer Rating: 2.8
Rating Snapshot:
5 star: 134 4 star: 70 3 star: 19 2 star: 23 1 star:  197
Bottom Line: 48% would recommend it to a friend
Showing 23-33 of 443
Sort reviews by:

  • Editor’s Note: It is our understanding that this company has been asking its customers to leave feedback on HighYa. We assure you that each of these reviews has still been subjected to the same verification & vetting process that all submitted reviews go through. Learn More Here
  • 6 out 6 people found this review helpful

    Scam!

    • Milan, Italy,
    • Nov 19, 2018
    • Verified Reviewer

    I thought about trying one of their product due to the fact that it is very popular on the internet and seeing that they sell their products on AliExpress and Amazon at a really low price, but was surprised to see that on their official page the prices are bigger. I wish I had read the reviews before I ordered because I would have seen it was a scam. Anyway, I ordered on the 3rd of November and paid extra for the fast shipping, 7-14 days. Boy I was scammed...I haven't had any updates what so ever, so I wrote them some emails. The only reply they gave me was to wait. If I wanted to wait I wouldn't pay extra for a package that it's not here yet!

    I asked for a refund and haven't had any reply yet. After all the reviews here, I have a feeling they just scammed me. But I will contact my lawyer, this is not ok to do to a client.

    I will return buying from Amazon Prime and buying from Fenty Beauty and HudaBeauty because they deliver it in 2 days and it's not a scam. I bet that Focallure products sucked anyway.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (1)
    View all 1 commentsHide comments
    • Dec 9, 2018

      Tina P,

      Hello Ferial,

      We are sorry that you had to face difficulties with an order from us. We were not able to ship your order on time, due to low supply. However, as per your request, we have canceled your order and refunded you on 30th of November. As far as pricing is concerned, we assure you have we have authentic Focallure products at the best price.

      Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 3 out 3 people found this review helpful

    Total rip-off

    • Sweetwater, TX,
    • Nov 8, 2018
    • Verified Reviewer

    I placed an order two months ago, never received the product, and when I contacted the company, was told that the warehouse was behind. When I asked for a refund, I was told it was not possible. I would not recommend this company to anyone.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (1)
    View all 1 commentsHide comments
    • Nov 25, 2018

      Tina P,

      Hello Gerald ,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

      I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter. Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Never, ever again!

    • Australia,
    • Nov 2, 2018
    • Verified Reviewer

    I am still waiting for an order since the 16th of September and customer service have stopped responding to me since I brought up Federal Law, stating if your goods are not shipped within 30 days, the customer is entitled to a full refund. I will never, ever order from this site again and recommend everyone else do the same.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (2)
    View all 2 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    • Jan 13, 2019

      G M.

      Hi. Just wanted to see if you can update us and see if "customer satisfaction" is really "a top priority?"

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 1 out 1 people found this review helpful

    Scam artists

    • Temecula, CA,
    • Oct 31, 2018
    • Verified Reviewer

    Like everyone else, I’ve experienced the exact same thing. I have been waiting on my product since September 21st and nothing. I contacted customer support and they were useless saying since you didn’t cancel within 48 hours we can only issue a store credit. Hello idiots, if I’d known I wasn’t going to get my product within 48 hours, well then I would’ve canceled it! Any legit type of business wouldn’t handle things this way, so that lets you know they aren’t a legit business.

    Please don’t waste your time and money dealing with these con artists...you’ll regret it later. The Better Business Bureau needs to shut them down! There is no way in this world I’d recommend this company to anyone.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (1)
    View all 1 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Do NOT buy from this company!

    • Indiana,
    • Oct 25, 2018
    • Verified Reviewer

    I placed an order over six weeks ago, and it still hasn't shipped. The company has told me several times that it will ship in the next two days but it still has not, and they refuse to refund my money. Do not trust this store!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (1)
    View all 1 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Focallure customer service

    • Singapore,
    • Oct 21, 2018
    • Verified Reviewer

    I ordered the Focallure Hair Removal Spray via their online store almost a month ago, and instead of receiving the item, I kept receiving emails saying is not in stock and will be there soon, etc. I wrote in two days ago asking them about it and that if there's no stock I'd like a refund, but the reply came back as their policy is that cancellation is within 48 hours and that I can only get another item in exchange instead.

    It's crap, and I think this store is a fraudulent online scam.

    Please beware.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (3)
    View all 3 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    • Nov 5, 2018

      Muntaz W.

      Hi, Let's hope at least this is authentic and you will get back to me. (Order No. #1001280937) Thank you.

    • Dec 9, 2018

      Tina P,

      Hello,

      Your order was shipped on the 5th of November. It has reached your destination country. We request you to check with the nearest post office. However, if it's not there, please let us know, we will certainly help out. Customer satisfaction is our top priority.

      Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 3 out 4 people found this review helpful

    Product never delivered, merchant won't refund money, offers store credit

    • California,
    • Oct 20, 2018
    • Verified Reviewer

    I made my purchase online on October 8th with my HARD EARNED money. I had given them the allotted 2-7 business days. By October 17th, I emailed them requesting a refund because the item was never delivered, and according to tracking, the item was never processed. After requesting a refund, I'm told I have to cancel an order within 48 hours of placing the order. Had I known my order would not be delivered, I would have canceled, but I gave the merchant time to ship the product that never came. The merchant tells me about their 48-hour policy, which is bogus because by the time you realize you've been ripped off, the 48 hours have expired. They only offer me a store credit, essentially forcing me to continue to shop with them and spend my money on their product. I refused because store credit was not used to buy the product, my HARD EARNED money was used. Therefore, it makes total sense for me to want a refund. The merchant has refused to refund and only gives store credit. The BBB has already been notified about their unethical practices. Stay away!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (2)
    View all 2 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    • Dec 12, 2018

      Dell C.

      That website is NOT the official website of Focallure. It is one of the reseller websites. Focallure does NOT sell other stuff like pushup bras, etc. They only sell makeup. This website have been claiming that they are the owner and only legit seller. The brand origin is China, not America, as the website claims. The real website is Focallure.com.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Terrible delivery

    • Pennsylvania,
    • Oct 12, 2018
    • Verified Reviewer

    This company is terrible. I have contacted them four times to get my item delivered. They just keep saying they are backed up. It has been over a month and I still haven’t received my order. Customer service keeps telling me it is in processing and will be shipped ASAP. "Please give us a few more days." To top it off, they will charge your credit card before they ship your order. I have already paid my credit card and they will not refund it.

    This is the absolute worst online buying experience I have ever had. I would highly recommend not buying from them. One star is too high for them. It may be a SCAM.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (2)
    View all 2 commentsHide comments
    • Oct 13, 2018

      M B.

      Agreed, this is why I use PayPal. I'm also having problems with this mob getting my money through PayPal.

    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • 2 out 2 people found this review helpful

    My order never came and they are refusing to refund my money

    • Esperance, WA,
    • Oct 12, 2018
    • Verified Reviewer

    It has been 4 weeks and my order has not been dispatched. I contacted them to request a refund, but they refuse. Now they say they will either ship or offer store credit as their policy only allows order cancellations within 48 hours. However, surely the onus is on them to waive that policy as they are at fault for the cancellation.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (1)
    View all 1 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • Stay away

    • Pennsylvania,
    • Oct 11, 2018
    • Verified Reviewer

    Over a month ago I had placed an order and still no product. Customer service offered store credit rather than a refund. Why would I want a credit to a company that is this poorly run?

    I would stay away from them at all costs.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (1)
    View all 1 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


  • Do not buy from them - it's a scam!

    • New Zealand,
    • Oct 11, 2018
    • Verified Reviewer

    One thing to say: DO NOT buy from Focallure! They are a scam!

    I wish I had read all these reviews prior to buying from Focallure. I purchased the "Finishing touch flawless brow," which is basically a pen-like equipment used to shape your eyebrow. I received my product, it was unopened and carefully sealed a few weeks later only to open and see that it had a missing component - the part that actually shapes the brow.

    After two weeks of going back and forth with their customer service team, it is very evident that this company was scamming people off of their money by providing incomplete or faulty products and then refusing to exchange or refund as their policies prevent it.

    This is my first time buying from them, and I will NEVER buy from them again.

    Keep your money - DO NOT buy from them!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    Comments (1)
    View all 1 commentsHide comments
    • Nov 4, 2018

      Tina P,

      Dear Customer,

      I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

    Do you have an account? Log In before commenting.

    (If you don’t have an account – don’t worry, you can create it after)


Showing 23-33 of 443

Write a Review for Focallure!

Share your experience to help others shop smarter & discover great products.

Write a Review