DailyOM Reviews

  This company has claimed this profile, is getting alerted on any new customer reviews entering this page, and may engage in dialogue with its customers to address their matters.

Companies cannot pay money or provide goods in order to remove or alter customer reviews.
DailyOM

Overall Rating

2.6

33 Customer Reviews

Summary

DailyOM’s more than 100 e-courses, in addition to their inspirational writings, member discussion forums, and daily horoscope, claim to help you live consciously. Learn what customers are saying

Write a Review

Customer Reviews

2.6 Stars out of 33 Reviews
5 Star:33% 4 Star:6% 3 Star:0% 2 Star:9% 1 Star:51%
39% Recommend This Company
Start your review of DailyOM:
Sort Reviews By

Posted on Jan 10, 2023

Can't access course, can't contact them

By Emily S., London, United Kindom, Verified Reviewer

I paid £15 for a course. I can't comment on the quality of the course because I cannot access it. When I go to "my courses", it is empty except for a little apology from them which clearly means this is a semi-regular occurrence. I haven't tried contacting their support email and all emails bounce back. I get regular emails letting me know that the course is waiting for me to start...and I can't. I feel scammed.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Lost £15

No way to contact support

Posted on Jan 7, 2023

Customer support does not respond and cannot rewind course

By Katherine M., Sacramento, CA, Verified Reviewer

I was always a big fan, but recently I get no response from customer support at all through an email from their website, and you cannot contact them by phone. There is no way to do that.

All of a sudden, there is no way to rewind my courses (which I could before). I recently purchased a meditative painting course and every time I go to it, it keeps moving me to the next lesson and I cannot go back to lesson 1, which I never did yet. It now has me at lesson 3! I'm so frustrated that there is a kink with the program and they will not respond back to me. I do not recommend at all!

Length of Use: 1–2 years

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Cannot contact customer support

Website is not working properly; cannot go back to earlier lesson

No customer service number

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Dec 21, 2022

Writing course that did NOT save my writing as stated!

By Flo M., Utah, Verified Reviewer

I am very disappointed because I spent half a year writing with a course they said they would save my writing on and they changed their website and erased EVERYTHING. Wow, so lame, there are no words to describe this.

Length of Use: 6–12 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Lost energy and time

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Oct 9, 2022

Amazing affordable courses

By Erika C., Denver, CO, Verified Reviewer

I've been using DailyOM for about 3 years.

The Sadie NardnI yoga and exercise courses are absolutely brilliant. And cost as little as $19 per full course with their pay-what-you-wish payments. Sadie consistently offers the latest exercise technology. She has 17-minute yoga shreds programs for women over 40. These reversed a severe ankle injury for me in conjunction with my conventional physical therapy. She offers a somatic stretch course that takes only 10 mins per day, which helped my tight but weak hamstrings more than any yoga or physical therapy has EVER helped. She now offers a 4-MINUTE metabolism booster exercise that's effective beyond my already high expectations of her.

There are other meditation, self-help, diet, and exercise courses to help with anything you desire, but Sadie's courses have been my consistent favorites. And you keep each course in your library so you can change up your exercise routine and go back to your favorites.

Length of Use: 2+ years

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Pros and Cons

Sadie Nardini's genius yoga-based exercise courses.

Truly affordable at $19 per full course (not per class) in 2022.

Easy to use once you get the hang of it.

When I paid with PayPal, my courses automatically went to my PayPal email rather than the account I use. They'll change that for you in a jiffy, but it's very frustrating at first.

They recently stopped showing the customer course ratings on their site. I used to find these very helpful.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Sep 8, 2022

15 minutes in

By David H., Visalia, CA, Verified Reviewer

Passing was easy with PayPal. No problems assigning in. Received the first lesson immediately. Mine is a 52-week course.

I've only been a member for a few minutes so I'll let you know if my opinion changes.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Pros and Cons

Easy pay

Received first lesson immediately

No problem seeing up account

Nothing yet, although it looks like DailyOM will be trying to sell me more courses

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Feb 20, 2022

Love all my classes

By Noreen W. , Omaha, NE

My frustration has been solved and I am now able to access my classes in the library. Again, it was a glitch. Linda, whom I spoke to, just made my day because I love DailyOm and if not for her calling, I'd had almost purchased a $549 package on MindBodyGreen (who also had a glitch and lost three classes I purchased over $150). I have every intention of purchasing more of their courses. She was so helpful and now I am a happy camper again. Linda is a keeper and I hope she stays on!

Length of Use: 2+ years

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Pros and Cons

I love their courses

Classes are go at your own pace and after three days, my issue was remedied

Thanks to Linda's excellent customer service and really listening, she understood and corrected the issues

I love their products, but they need to improve their tech support

They need to list their telephone so customers can call

One out of six courses was a little challenging but at the small price, I didn't lose much and I'll use it as I progress in my continuation and struggle

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Feb 12, 2022

Good courses and great value

By Sharon H., United Kingdom, Verified Reviewer

I've paid for 3 courses now and have started two.

The no sit-ups ab course is great. Really targets your abs from day one and, if you have a neck problem, doesn't challenge your neck.

The pelvic reset I found harder than I thought I would but there are options to make it easier or harder as you go.

Not started the third course yet but what I've learned to do is get ALL the daily sessions in one email folder and then work through them once I have everything

Great courses, well taught, and the exercises well explained and demonstrated.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Pros and Cons

Knowledgeable

Good value

Good range of courses and levels

No “cons” were specified in this review

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Feb 2, 2022

Can't contact them!

By Lindsay H., Worcestershire, United Kingdom, Verified Reviewer

I have been trying to contact DailyOM to exchange a course I accidentally subscribed to but have not been able to submit a message after several attempts. They state it is possible to exchange but there is no facility to do so!

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

Reasonably priced

Lack of contact

Helpful Review? 8 People Have Voted

Posted on Jan 7, 2022

Fit and Fierce over 40 class

By Tracy J., Los Angeles, CA, Verified Reviewer

Sadie Nardini advertises this class as a high-powered 20-minute workout but in reality, she is gearing her lessons to people who are unfit for strenuous exercise, probably to cover her own ass. I thought the class was unchallenging and kind of a joke. She gets to the "cool down" and you haven't done anything yet! She spends the whole time explaining how out of shape people can adapt postures, and not moving. This workout won't do much for me, and I wasted my money. Also, black clothes against a black fireplace was not the best choice.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

I love yoga

Sounded like a good thing

Low impact

Geared towards unfit people

Too easy

Helpful Review? 9 People Have Voted

Posted on Dec 26, 2021

I have purchased three courses

By Gayle T., Story City, IA, Verified Reviewer

"5 Week Kundalini Yoga for Chakras" by Donna Davidge, "Kundalini: Ignite Your Fire & Light!" by Chantal Monté and Cyndi Dale, and "Shakti Warrior Dance for Healing" by Alice Bracegirdle.

I loved Donna and Alice's course. I found Chantal and Cyndi's interesting but was disappointed there were no sequences. All in all, there is something for everyone, just read what the course includes.

Length of Use: 3–6 months

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Pros and Cons

Instant access

Group discussion

Certification

I would like to use for ConEd at Yoga Alliance

Can't find a way for YA to contact DailyOM

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Jul 26, 2021

I am disgusted

By P M., United Kingdom, Verified Reviewer

I registered and paid for the course of Ken Hondas. Did not get access. Emailed to ask when access would be available. Got no response. Tried again requesting a refund, email not accepted. Disgraceful!

Years past this was a very different organization.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

Disgraceful

Total lack of response

Helpful Review? 25 People Have Voted

Posted on Feb 23, 2021

You can't access all the lessons in the course at once

By Heather D., Los Angeles, CA, Verified Reviewer

I have been having hip problems and I specifically signed up for the two-week fascia course to work on my hips, but the lessons are blocked off and you only get one a day. That means I have to wait until next week to get the hip lesson. What am I, a child? I really don't see ever ordering instruction again from this site. It makes me crazy.

Length of Use: Less than 3 months

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Pros and Cons

No “pros” were specified in this review

Lack of ability to have access to the entire course from the beginning.

Helpful Review? 25 People Have Voted

Posted on Oct 6, 2020

Excellent Tarot course

By Catherine D., Bucks County, PA, Verified Reviewer

I took the Tarot course, The Art of Intuitive Tarot, and loved it. The instructor was knowledgeable, dynamic, and cared about her students. She answered a question on the FB page. Her lessons were profound yet user-friendly and easy-to-understand. As a longtime Tarot practitioner, I highly recommend this course.

Length of Use: 3–6 months

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Pros and Cons

The teacher was dynamic and caring

Every lesson brought a new surprise

You could connect with the teacher on the FB page

No “cons” were specified in this review

Helpful Review? 7 People Have Voted

Posted on Mar 17, 2020

Forget about "each lesson is yours to keep" and/or decent customer servicer responsiveness, either.

By Monica F., Los Angeles, CA, Verified Reviewer

I did a couple of classes and the content has been satisfactory. But the course description stating that "Each lesson is yours to keep and you'll be able to refer back to it whenever you want. And if you miss a lesson or are too busy to get to it that day, each lesson will conveniently remain in your account so you won't have to search for it when you're ready to get back to it" is a LIE. Two courses that I had bought and wanted to revisit a year or so later disappeared from my list and I had to reorder one of them. Several attempts to contact the company were met with total silence. Not to mention that their minimum fee has increased by 50%, from $10 to $15. They sell laudable positive content in their programs but fall sadly short in terms of how they treat those who spend money with them.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 62 People Have Voted

Posted on Feb 11, 2020

Can't get answers

By Rita R., Mission Viejo, CA, Verified Reviewer

I actually would give a great review (5 stars) as a student taking courses on the DailyOM, but I have been trying for ages to see how to submit a course and teach it on their platform.

Maybe they don't allow that? Then, I wonder how they have all of the teachers of the many courses they offer?

If they had a button for "submit your own course" or something similar it would be just lovely.

It has been a frustrating experience.

Hope I hear from someone letting me know how to offer a course I wrote on DailyOM.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 17 People Have Voted

Posted on Dec 9, 2019

Excellent site

By Donna H., Canada, Verified Reviewer

This site offers a wide range of courses and materials that are so helpful and powerful.

Thank you, Madisyn Taylor!

I have taken numerous courses and I would definitely recommend DailyOM to everyone. I especially like the courses and daily inspirations. I am looking forward to listening to the music and meditations.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Helpful Review? 8 People Have Voted

Posted on Dec 6, 2019

Bad/no communication from DailyOM

By Katherine O., United Kingdom, Verified Reviewer

I’ve been unable to access my courses because they’ve assigned them to an email account I can’t access. I’ve tried contacting them for nearly a week and have been completely ignored. Total nightmare!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 32 People Have Voted

Posted on Dec 4, 2019

They don't acknowledge opt-outs

By Scott C., San Diego, CA, Verified Reviewer

I tried this DailyOM email over a year ago. My inbox was getting cluttered and I wasn't reading most of them so I opted out. When they kept sending me daily emails, I opted out again...and again. They do not acknowledge my request to opt-out and it's been over a year now. Isn't there a law against this?

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 32 People Have Voted

Posted on Nov 2, 2019

Very good. Yoga shred for men.

By Mathew C., England, Verified Reviewer

I was gifted the "21-day yoga shred for men" by a friend. I found the course very good. Each video is quite short, about 20 minutes, including warm up and cool down.

This is good for people that are familiar with some yoga already and some of the moves range from very easy to hard depending on your experience and fitness base.

For the price $9.99 for lifetime access I found the videos inspirational and easy to follow. Ideal for re-stimulating your interest in yoga and good for giving you some ideas for sequences.

I cannot fault it for its value and easy accessibility.

But some people want everything for free and complain about everything. I suppose it's where you are starting from.

What other yoga course could you enroll in and participate in for $9.99? Yoga classes are 7 pounds a session at the local dance center where I live, so this seems good value.

It's certainly stimulated me to practice much more regularly.

Overall I enjoyed it.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Helpful Review? 9 People Have Voted

Posted on Oct 18, 2019

DailyOM 21-day Yoga Shred is a rip-off

By Bee Q., Oregon, Verified Reviewer

This is such a disappointing product. It was advertised as a 20-minute a day workout. Instead of actually producing a Yoga Shred class she posts old instructional videos with poor quality.

Only on day 3, and already frustrated with her instructions to do twenty minutes of an old one hour video. The instructions are to begin when the class actually starts moving, do 20 minutes, and then just lie on our back and rest/cool down. So basically no warm-up, no cooldown, just try to fast forward until you see people moving and play the video for 20 minutes. Trying to fast forward a video on an iPad is frustrating already because the smallest movement causes the video to advance a ton. Just trying to find a good spot to start would take a chunk out of my day.

I wonder why none of the reviews I read prior to buying showed any of the honest and critical reviews that are in the discussion forum, of which there are many. It seems like DailyOM doesn't even read these and doesn't ever address feedback.

It looks like she has managed to rake in some good dough without actually doing any work to provide a quality product to her customers. Not very karmic in my opinion.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 26 People Have Voted

Posted on Oct 5, 2019

It’s been great for me.

By Grisha S., Eugene, OR, Verified Reviewer

I have taken several courses there, including chakra dancing. They are short courses, which fit in with my schedule. I really appreciate the DailyOM website. They also have these blog posts that they send out daily. I read about 1/3 of them, but I always find them useful when I do get around to reading them.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Jun 20, 2019

Load of garbage. Should have known better with it being Deepak Chopra.

By Glen D., Verified Reviewer

The course advertised was nothing of the kind. Simple words on a page, no videos - no proper content. Nothing. Utter con. I've requested a refund and am waiting for a reply. So far, nothing. 21 quid they wanted for this rubbish.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from DailyMedia, Inc.

Jun 25, 2019

Dear Glen,

If you have still yet to receive a response for your refund request, please reach out at support@dailyom.com.

Helpful Review? 20 People Have Voted

Posted on Jun 17, 2019

Love it

By Helene P., Washington, VA, Verified Reviewer

I honestly don't know what some of the reviewers are talking about. I am absolutely in love with DailyOM...Some of the videos do take time to load but that is because my connection is slow. I have bought several courses and have not been disappointed.

DailyOM, thank you for all your hard work, I appreciate all the thought and work that goes into making this site possible.

Sending hugs.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Helpful Review? 16 People Have Voted

Posted on May 13, 2019

Horrible

By Vanessa J., Amsterdam, Netherlands, Verified Reviewer

Horrible, really. I feel really deceived, you can see that the advertising for the course is made in a way to catch your attention and sell you into something that is way below the expectations they raise. The videos won't load and most of them are recorded classes with the teacher engaged with students. How can you follow that? Want my money back now.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from DailyMedia, Inc.

May 28, 2019

Dear Vanessa,

We apologize for the difficulty you experienced trying to stream your course videos. We received your refund request directly to our support@dailyom.com support center and immediately processed your refund. It was processed on May 5th. If you need further assistance, please contact us at support@dailyom.com.

Sincerely,

Brenda

Customer Service

DailyOM

Helpful Review? 15 People Have Voted

Posted on May 11, 2019

Should have listened to reviewer

By Jane W., Boston, MA, Verified Reviewer

I took a course with DO and liked it. I get daily messages and read them when I can. Some are helpful. The other day I signed up for a course and when I began getting lessons, realized right away that it wasn't what I was looking for. Asked for refund - twice - no response and I'm still getting lessons.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from DailyMedia, Inc.

May 28, 2019

Dear Jane,

We apologize for the confusion. It appears your original refund requests did not reach us successfully. We have canceled your course and issued a refund.

The refund transaction is complete, so you should see a credit on your statement soon. The time it takes for the credit to appear will depend on your bank's processing.

Please let me know if you have any additional questions or if I can assist further.

Sincerely,

Brenda

Customer Service

DailyOM

Helpful Review? 14 People Have Voted

Posted on Jan 21, 2019

Junk

By Diana D., Townsville, Queensland, Australia, Verified Reviewer

Who wrote this? I’ve read two weeks worth and it’s a load of JUNK. I’d love my money back as I can’t be bothered opening up some "lesson" which is five sentences. They are obvious to anyone, and this isn’t helpful to anyone. Can’t join discussion which indicates you’re all messed up and don’t want people writing the truth as I do. Stick your dollars up your dumb butts.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from DailyMedia, Inc.

Apr 16, 2019

Hello Diana,

We understand that you were deeply dissatisfied with your course purchase and we have taken the steps to refund you. We have sent you an email regarding this.

In addition, discussion groups are only read by others who have taken the course. If ever there is a tech issue, never hesitate to reach out so we could troubleshoot this. In addition, you can always write to us on Facebook, a public forum, or email us at support@dailyom.com.

Customer Service

DailyOM

Helpful Review? 13 People Have Voted

Posted on Nov 28, 2018

I love the DailyOM

By Gari F., New York, Verified Reviewer

I thoroughly enjoy the DailyOM. Their email reminders re: spirituality and emotional/mental awareness are wonderful. I have bought 2 of their classes, Releasing Yourself from Family Karma and Healing Your Inner Child and I have learned a lot about myself through their questioning. I am currently working through the Inner Child course. I think to be successful in their programs, you have to be genuinely interested about the subject at hand and motivated to daily practice/reflection.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Helpful Review? 19 People Have Voted
Showing 1-27 of 33

Our Promise to You

In order to safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.