Read 563 Focallure Customer Reviews and Complaints (Page 3)

Write a Review
Average Customer Rating: 3.0
Rating Snapshot:
5 star: 186 4 star: 92 3 star: 27 2 star: 27 1 star:  231
Bottom Line: 52% would recommend it to a friend
Showing 23-33 of 563
Sort reviews by:

  • This company is actively collecting reviews from its customers. All reviews submitted are subject to moderation and approval to ensure they meet our Review Guidelines.
  • 3 out 3 people found this review helpful

    Never received product.

    I purchased the IVamp eyeliner on August 11th, but have never received it. I have contacted them via email several times, only to be sent the same generic "we will get back to you" reply. I have sent two emails requesting a refund, but those have gone unanswered. Very poor customer service and a waste of my $21.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 2, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Dawn,

      Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 4 out 4 people found this review helpful

    Focallure is a scam

    • Southbury, CT,
    • Sep 9, 2017
    • Verified Reviewer

    I ordered a product with Focallure with my credit card. My credit card was charged and I never received the product. I sent an email to inform them of this and they never responded back. There is no phone number to reach customer service. I never received an email confirmation with an order number.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 2, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Ann,

      Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 1 out 1 people found this review helpful

    Incomplete order

    I ordered the magnetic eyelashes approximately six weeks ago. When my order finally arrived it only contained two eyelashes. When I notified the company I was told to send them images of the package and product that I had received. I tried to comply, but I was notified that the server had rejected the address. Why oh why didn't I read the reviews before placing the order!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 2, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Sheehy,

      Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Ordered lashes 6 weeks ago and nothing yet!

    I ordered the magnetic lashes in early August and still have nothing. I have had several emails apologizing for lack of inventory. But then I get emails every day from them marketing the lashes! I got one offer of a 7% refund, which they gave me, but where are my lashes? Now I have read that they suck anyway and should just ask for a refund. Terrible company! Real rating is -5 stars!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 2, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Stacey,

      Thank you for your review. I just want you to confirm you understand, that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 2 out 3 people found this review helpful

    Customer service sucks

    • Ontario, Canada,
    • Sep 27, 2017
    • Verified Reviewer

    I bought one of those backless, strapless bras from them a few months ago. I've worn it twice since my purchase, and the bra is already falling apart.

    The silicone on the bra is already peeling off in the corners which made it more difficult to stick to my skin. With the bra lifting off my skin, my shirt kept sticking to it, and now there's lint stuck all over the bra.

    I've emailed them to complain, and their response was "We don't do returns or exchanges on undergarments." For a $50 bra, you would think they would send me a new one even after receiving the pictures I've sent.

    Don't waste your time with this site; their product is garbage anyway.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 2, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Michelle,

      Thank you for your review. I just want you to confirm that you understand, we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 3 out 3 people found this review helpful

    Never got it

    I ordered the baby foot deep moisturizing in May and I never got my order. I sent them emails, and the only answer was the generic "We got your email." This was a waste of money and time.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Feb 17, 2018

      Company Response from Focallure, LLC

      Dear customer,

      We tried to contact you and asked to reship your order, and unfortunately, we never got a response from you. Anyway, your order has been refunded. It can take up to 6 business days to receive the money (depends on your bank). Hope to see you again with us.

      Thank you.


  • 6 out 7 people found this review helpful

    Never even sent product

    • Hartford, CT,
    • Oct 5, 2017
    • Verified Reviewer

    I placed an order on 8/23 with the site that said it takes 5-7 days for the shipment. 3 weeks later I sent an email to customer support who said “Sorry for the delay” and that I ordered an out of stock item and my order was now “submitted for fulfillment”.

    Nearly 2 weeks later, I looked back and my order still said only “confirmed”. I emailed back and the excuse this time was high volume and they said my order was now in “processing” and I should get tracking soon.

    Over a week later, my order still shows “confirmed”. It's been nearly 2 months since I placed my order and the status still has not changed from the confirmed status. I am issuing a cancellation from my credit card company.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 26, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Kate,

      Thank you for your review. I just want you to confirm you understand that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 4 out 5 people found this review helpful

    Fraudsters - never shipped item, no refund given

    • United Kingdom,
    • Oct 7, 2017
    • Verified Reviewer

    My husband ordered me a towel bra back in August. It was over three weeks late in shipment, and when he emailed asking where it was, all he got was generic "please have patience, it'll be there soon!" responses.

    He finally gave up five weeks after it was supposed to arrive, and asked for a refund multiple times. He was given the same generic emails as if talking to a robot, and now, almost 50 days after ordering and 20 days after asking for a refund, they've emailed saying that it has been shipped today?!

    Absolute fraudsters. They've accepted orders for a popular item not in stock, stalled, then declared it has been shipped so there's nothing they can do. I also see from others duped that they don't offer refunds on undergarments (handy, eh?) and that it's cheap counterfeit rubbish from China (based in New Mexico or not, it's from AliExpress, people aren't stupid). For the love of God, AVOID!

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 26, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Claire,

      Thank you for your review. I just want you to confirm you understand that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 8 out 8 people found this review helpful

    Definitely stay away!

    I ordered a set of magnetic lashes from this excuse of a company in July 2017. To date, I have STILL not received them!

    I have emailed them countless times and received an auto-reply stating that someone from their customer service team would be contacting me. BIG SURPRISE, I have not received a call from anyone. The last couple of emails I sent, I said I wanted my money back. Again, BIG SURPRISE, I have not heard from anyone but STILL receive countless emails regarding other products.

    STAY AWAY from this company - they take your money, and you get no product.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 26, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Turgeon,

      Thank you for your review. I just want you to confirm you understand that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 4 out 4 people found this review helpful

    Do not order eyelashes!

    • Pearisburg, VA,
    • Oct 13, 2017
    • Verified Reviewer

    Terrible. They offer you a better deal if you purchase more than one pair. They DO NOT accept returns even on unopened packages! These eyelashes are GOOD FOR NOTHING. They measure less than an inch in width, a true rip-off. If you could even manipulate them with your fingers, you would not be able to get them lined up on your eye.

    DO NOT waste your money or time! HUGE aggravation.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Oct 26, 2017

      Company Response from Focallure, LLC

      Hey there Gary,

      Thank you for your review. I just want you to confirm you understand that we will do everything that is possible in order to satisfy you as a customer of Focallure. Please send an email as soon as possible to our VIP Success team at vip@shopfocallure.com.

      Our VIP Success team was founded in order to make customers like you happy once again, and our goal is to serve you in the near future!

      Best regards,

      Natalya

      Beauty Expert


  • 2 out 2 people found this review helpful

    Ripped off

    • Nov 7, 2017
    • Verified Reviewer

    I ordered the eyeliner stamp kit on 9/17 and never received it and it is now November. I had sent the Focallure two emails and never received a reply. I'm pissed off and would not recommend. You can't even track my order on their site because it doesn't even search.

    Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

    Help others find the most helpful reviews

    Was this review helpful?

    yes no
    • Feb 17, 2018

      Company Response from Focallure, LLC

      Dear customer,

      Sorry to hear that. Can you please let me know your order ID, so I can help you resolve the issue.

      Thank you.


Showing 23-33 of 563

Write a Review for Focallure!

Share your experience to help others shop smarter & discover great products.

Write a Review