Focallure Reviews

  This company has claimed this profile, is getting alerted on any new customer reviews entering this page, and may engage in dialogue with its customers to address their matters.

Companies cannot pay money or provide goods in order to remove or alter customer reviews.
Focallure

Overall Rating

3.0

602 Customer Reviews

Summary

Focallure offers cosmetics, including mineral makeup, eyeshadow palettes, eyeliners, and skincare. Learn what customers are saying so far.

Write a Review

Customer Reviews

3.0 Stars out of 602 Reviews
5 Star:34% 4 Star:16% 3 Star:4% 2 Star:4% 1 Star:39%
53% Recommend This Company
Start your review of Focallure:
Sort Reviews By
This company is actively collecting reviews from its customers. All reviews submitted are subject to moderation and approval to ensure they meet our Review Guidelines.

Posted on Mar 22, 2019

Hate it!

By Hadwika P., Illinois, Verified Reviewer

I am speechless. I received below 5 products:

- Flawless Facial Hair Remover - $19.99 (Ulta).

-Kiss Beauty Perfect Highlight Liquid -$1.60 (Aliexpress).

-PHOERA DEW ME rose water priming & setting mist -$5 (eBay).

-Pudaier Dewy Finish - $3.80 (Aliexpress).

-Crystal Collagen Gold Powder Eye Mask(1 pair) -$0.40 (Amazon).

I don't understand, the box doesn't include a single product from the Focallure. That shocks me and I feel the box is not worth the money.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Mar 20, 2019

AWFUL!

By Sarah C., Bloomington, IL, Verified Reviewer

I have absolutely nothing nice to say about Focallure. On 2/23 ordered "free" (NOT FREE, shipping + second box full price + shipping on that one). It’s been 29 days, I’ve been charged for the full price box already (3/12 got shipping confirmation for March box, but they are supposed to ship between 5th-10th), and STILL NOTHING on the February box! I canceled because I didn’t like their business practices, and if you don’t cancel by the 20th, you get charged on the 1st for the next month. It took me a week and THREE emails (you have to email), to get it canceled. In that email, I kindly addressed some concerns so that I could possibly help them see a customer's standpoint. Zero acknowledgment that I even said anything.

It doesn’t matter how amazing these products are, I do not want to support this business by giving them any more money. I looked it up (should have before) and they have two stars and an F on the BBB. I try to see the best in people and companies, but this one is unethical, deceiving, and could care less about you, they just want your money, and that’s ALL they care about. I get that you have to make money, and have certain policies, and snags happen so shipping might get delayed. But this is completely ridiculous. The fact that they didn’t try to make things better, or at the very least acknowledge the problems, on top of all these issues. That is bad business.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Sarah,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company.

We have processed your February box and canceled the future subscription as well.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 8 People Have Voted

Posted on Mar 19, 2019

Best products out there

By Melanie B., Massachusetts, Verified Reviewer

I couldn't say it anymore to my friends and family so I thought I would share here. I loved everything about the box. So happy will get it again. Every item was something new that I would have never thought of buying on my own.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Malanie,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Mar 18, 2019

Still haven't received it

By Korin D., Michigan, Verified Reviewer

It's been forever and I still haven't gotten my boxes yet. I'm excited to see what I get when it comes. I'm not sure what else I can say as I have not received anything yet. I hope it's amazing.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Korin,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Mar 18, 2019

Terrible service

By Katrina M., Dundalk, Ireland, Verified Reviewer

I read about the offer of first BabeBox free pay shipping only. So I paid shipping 18th February, received a confirmation email, heard nothing else. Payment was taken on the 1st of March for the March box, even though I hadn't received my first box. Eventually, I got a reply to all my messages and they admitted on the 6th of March that they hadn't even sent my February box. That and my March box would be sent within four days, it's now the 12th of March. I've received no dispatch emails. Now ignoring my messages asking for a complete refund total scam. Avoid.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Katrina,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company.

I just confirmed with the warehouse, your March order is shipped and February order is processed and it will be shipped today.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Mar 18, 2019

While the idea is great...

By Kathryn G., California, Verified Reviewer

While the idea of the company is great, execution isn't. I have subscribed to the box and have yet to receive it, but their customer service is very lacking, especially for a company that claims to have exceptional customer service. I sent many emails and dealt with more than one representative, all contradicting each other. I ended up giving up altogether. I look forward to my box coming in the mail in hopes that it will redeem, but until then, I'm most definitely not in love with Focallure.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Kathryn,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company.

I just confirmed with the warehouse, your March order is Delivered and February order is processed and it will be shipped today.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Mar 16, 2019

BabeBox review scam

By Nicole H., Verified Reviewer

So I originally signed up for the "free" starter box ($6.95 shipping), and I wasn't too disappointed with it. It DID take a REALLY long time for it to be sent out and the products really weren't all that great. But what really ticked me off is, after I received my box, I received an email from Focallure offering me a $5 refund and $5 (each) in account credit if I wrote a review on the 4 sites that I received links to in the email and uploaded proof (which I did). This was over a month ago (closer to 6 weeks now). I had to have a new credit card issued, so I haven't provided my new card number to Focallure yet. I've received multiple emails regarding the fact that they can't bill me for this month's box, but I have yet to receive a single response when I ask them if they intend to provide me the credits/refund I was promised. I'm going to be editing my previous reviews, and if anyone else has had this same experience, please reply to this post. I'd love to know if this is an isolated incident or if they've done this to other customers as well.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Nicole,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We have already issued the gift card to you.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Mar 15, 2019

Worst customer service ever!

By Alyssa S., Wisconsin, Verified Reviewer

DO NOT buy from them. I literally wanted to buy and try ONE item. Upon check out there was a FREE TRIAL BOX in my cart with no way to remove it. I didn't think too much about it at the time, but upon submitting my order I received email confirmation AND another email telling me that I'd subscribed to their "BabeBox," which is not at all what I had wanted.

I immediately tried to contact them about the shenanigans, asking if they could cancel said box and just send me the product I wanted.

LITERALLY, I could not talk to a real person. THREE TIMES I received the same scripted email telling me that I had agreed to a trial, to which the first box is free and the second I must pay for...and can cancel after that.

But I NEVER AGREED to this! These terms were not displayed, and even if they were, they FORCED the box into my cart with no way to remove it!

Even though I immediately contacted them, it took days for them to respond with complete crap AND they'd already charged my card.

Unless you're down to have a company force themselves on you and your bank account, STAY FAR AWAY.

I can't say what their products are like, but with this kind of service, it's a surprise they have any customers at all!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Alyssa,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Mar 15, 2019

Love it!

By Ananda Y., Jakarta, Indonesia, Verified Reviewer

I received this BabeBox after waiting for two weeks (because I'm from Indonesia, so this is common for international shipping). I never subscribed for cosmetics things like this before, but I thought this is very great! Fortunately, I ran out of mascara, and they gave me mascara, lol. Then I've got an eyeshadow palette, whitening gel (I found it interesting), eye mask, and eyeliner. In total, I've got 5 things. And I hope for the next box, I'll receive other things that I needed. For the shipping cost, I thought it'll change depending on what inside the box. Because for the first box I've been charged $5 something, and for the second box, they charged me $7 something. So I guess because of the weight of the items inside. I hope Focallure will always be delivering good items.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Ananda,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Mar 14, 2019

A bit of a rocky start

By Michelle M., Maryland, Verified Reviewer

I received an email offering a free BabeBox from Focallure, so I thought I’d check it out. The cart wouldn’t let me advance so I thought maybe I needed to BUY something to get the free box (there’s always a catch). After checking out, I realized the BabeBox was not on my order, only the duo eyeshadow I selected was. I contacted customer support via email, but by the time they responded the order was already shipped and nothing could be done. I couldn’t return it so I was kinda ticked...I decided I would still give the BabeBox subscription a try so I placed my order (no problems this time), and was given an offer for a nice discount on my subsequent BabeBoxes. They make sure you know up front that in order for the first box to be free you have to get at least a second box. I am hoping the contents of the boxes are good because I subscribed to Sephora’s PLAY! box in the past and wasn’t too happy with the contents. Aside from the eyeshadow issue, customer service has been helpful and sounds like they value their customers, so I hope this all works out!

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Michelle,

I am from customer happiness team.

I am sorry that you had to face issues with our team.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

We hope that you like the product and give us a five-star rating.

Thanks.

Posted on Mar 11, 2019

Wow

By Chantal V., Ottawa, Ontario, Canada, Verified Reviewer

Definitely amazing. A top tier service. Couldn't replace it with anything like it. I feel very proud to have this. I show all my friends when they come over to visit. I've gotten all of them hooked on it too! I personally believe that anybody who tries this will love it as much as I do.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Chantal,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Mar 6, 2019

Such a SCAM! Bad customer service.

By Cassondra M., Boston, MA, Verified Reviewer

I saw an advertisement on my Instagram from Focallure beauty box. They were offering a free beauty box for first time members and all you had to do was pay for the shipping which was $6.95. I signed up to receive my first free box and was really looking forward to it because I was on the hunt for a new beauty box subscription. I was going to see how it was, and then if I liked it, I'd continue receiving it.

My box said that it was delivered via the tracking number and I never received the box even though it said it was delivered. I contacted customer support to see if they would send me another one and I'd pay for the shipping. I got a response back from customer support that said "We are unable to do anything from our end. Open a file with the police against the post office and send it to us."

I then emailed back and said I would like to cancel the subscription because you are AUTOMATICALLY signed up to receive the box every month unless you cancel after getting your free box. I got this response back..."Unfortunately, according to our Babebox policy, to receive a free box, you need to be subscribed for at least 1 month. We are able to cancel your subscription only after the first charge then you will receive one more Babebox and will not be charged anymore."

So I'm being charged $29.00 for another month before I can cancel the subscription. This is a complete rip-off and not fair to customers at all. This is all such a scam! It never said anywhere that I couldn't cancel this membership until I paid for 1 month.

It's all ridiculous and I highly recommend not signing up for this box. The customer service is terrible and who knows if I'll even receive this box in the mail this time.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Cassondra,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company, We could not cancel the subscription at that time because:

As per the terms of babe box: You can cancel your membership at any time. However, if you have received your first trial box for free, you will be charged full price if you cancel it before your second month.

We have shipped your box.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Mar 6, 2019

Disappointed

By Lauriell B., Portage, MI, Verified Reviewer

I followed an ad to sign up for the subscription. It was a free box to try, except I paid for shipping. I didn't really love the box. I also didn't like the fact that I couldn't log into my account easily. When I emailed to cancel, they said I had to pay for another month first, which was not said when I signed up.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Lauriell,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company, We could not cancel the subscription at that time because:

As per the terms of babe box: You can cancel your membership at any time. However, if you have received your first trial box for free, you will be charged full price if you cancel it before your second month.

We have shipped your March box

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Mar 4, 2019

Don't buy from this spam site

By Hobby A., Doha, Qatar, Verified Reviewer

I ordered on the 13th of January but till now haven't received it. They withdrew $50.99 for my order with a free BabeBox for first time order, but also after 17 days, the site withdrew directly from my credit $39.90 without me making an order. This withdrawal was for the BS BabeBox, which I canceled this enforced subscription from the beginning. It's deceit and a scam.

Till now I haven't received anything from this BS site.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Hobby,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Mar 1, 2019

BabeBox

By Tiffany E., Missouri, Verified Reviewer

I just received my BabeBox, and I am impressed with the products, however, I got this box for free, had I had to pay $29 for it, I wouldn't have been as impressed because I was expecting more makeup products.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Tiffany,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

We hope that you like the second box as well.

Thanks.

Posted on Mar 1, 2019

I received the BabeBox subscription

By Amanda G., Ohio, Verified Reviewer

Only two of the products were Focallure brand. The others were cruelty-free and look like nice products. The ones marked by the Focallure brand was a mascara and an eyeshadow palette. The colors in the tropical vacation palette are awesome!

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Amanda,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Feb 27, 2019

BabeBox

By Valentina M., Nariño, Colombia, Verified Reviewer

Hey! I ordered my free BabeBox on February 8th and I am still waiting. I think they should advise that you have to pay for the second month before canceling it because I saw that after I placed my order and I would like that advice.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Valentina,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company.

I just confirmed with the warehouse, your February and March order is shipped.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Posted on Feb 26, 2019

BabeBox review

By Toni R., Indianapolis, IN, Verified Reviewer

I was excited to try BabeBox by Focallure as I have subscribed to other beauty boxes and wanted to try something new. However, it took an EXTREMELY long time for them to ship my box. I also had to reach out to customer service to see what was going on, and instead of replying to my email, they just emailed me that my box had shipped. This is worrisome to me and doesn’t show great customer value. However, I haven’t received my box yet, so hopefully, I will love everything in it and it will make up for this small snafu. Either way, I’m still excited to try.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Toni,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Posted on Feb 26, 2019

No box to review

By Chrissy R., O'Fallon, IL, Verified Reviewer

I want to love this box so badly but I still haven’t received my box and it will be a month since I ordered next week. And it says that it’ll be shipped within 7 days of ordering, soooo here I am, still patiently waiting.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Chrissy,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Posted on Feb 26, 2019

Amazing products!

By Karla D., Nevada, Verified Reviewer

I love this brand! The products are of high quality and so pretty! I loved the BabeBox. They have a great array of makeup and I'm so glad I purchased from this company. I have already recommended this brand to my family and friends.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Karia,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Feb 26, 2019

Pre-shipping issues

By Anna K., Des Moines, IA, Verified Reviewer

It's frustrating that they don't tell you that you have to pay full price for the second box. Also, it took 12 days for them to process my order instead of 4, and I got no notice it was delayed. I emailed support to see what was going on (I didn't know if there was a product that was back-ordered) and I was told I was just going to have to wait. The only decent response was when I asked them if I could cancel all of my boxes (including the first month which hadn't shipped yet) to which they basically said no. We'll see if it's worth the hassle when it gets here.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Anna,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Feb 26, 2019

Perfect subscription box

By Brandy M., Verified Reviewer

This is the perfect subscription box. I have tried many and this by far is my favorite! It has everything a girl could want and more. Great company, great price, and fast shipping! This is the perfect box for anyone that loves subscription boxes! I will be purchasing one for my teenage daughter!

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Brandy,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Feb 26, 2019

Terrible service

By Monica G., Ohio, Verified Reviewer

So I recently ordered the BOGO box and came to the realization that I didn't have the money needed for the second box because I had just lost my job and have bills to pay. I asked them to keep both boxes and not to worry about the refund of shipping and they absolutely refused to do any of that. Let me remind you, nothing has even shipped out yet! Then on top of that, they aren't supposed to bill me until March 1st...today is February 20th and they decided they were going to take my money now and now I'm short $36, which to me is terrible customer service. Didn't even have the decency to respond to my last three messages, instead, they just took the money out. Also, I am not able to delete my card off of the site. This place is a scam and ridiculous and I will never ever come back. I'll stick with Ipsy!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Monica,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Posted on Feb 22, 2019

Service bad as can be

By Nella E., Finland, Verified Reviewer

I ordered only one hair serum from Focallure a very long time ago. I still haven't got it, and they also made me pay for monthly beauty boxes. I didn't even know what they were until I saw that every month they took my account like 40€. Then I stopped it and they refuse to return my money. I haven't even got beauty boxes, so this feels like stealing.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Nella,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company.

I just confirmed with the warehouse, both your orders are shipped and subscription is canceled.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Feb 19, 2019

Refund, customer service and shipping

By Sylvia G., Baltimore, MD, Verified Reviewer

Their refund policy sucks, to say the least. They have no Customer Service number and everything is done through email. Their representatives don’t have any first-hand knowledge of how to resolve issues, deal and respond to customers appropriately. Shipping is slowwww, even with the "skip the line" expedited shipping additional fee of $5.00. Also, watch out for the BabeBox subscription that shows up at checkout automatically. Before you purchase from this company, read their reviews on BBB and refund policy.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Sylvia,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company.

I can see that your order is delivered and subscription canceled, please let me know the refund issue?

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Feb 13, 2019

Disappointed in www.shopfocallure.com

By Hayley M., ACT, Australia, Verified Reviewer

I was signed up for the "BabeBox" through shopfocallure.com, not only did every one of the subscription boxes come late (I am still waiting for the shipping information for the last box I had coming that was meant to be sent by the 10th of January), when I asked to cancel my subscription, they downright went against what is written on their website, stating if you wished to cancel your subscription you would be charged for the free box. If you canceled after that one, or pay for the second box and receive the second box and then be able to cancel, they turned around and said that I had to pay for another box before I could cancel, otherwise I would still be charged for the free box. I ended up having to screen shot their website as well as my orders to prove I was following the instructions that they had put into place.

When I contact them about why I have not received the last box that I had paid for, they tell me that there are so many orders and my box will be shipped within 2-3 days. I have had the same reply three times now, and each time I wait 5 days to reply back to find out where my shipping information is only to be told it will be sent in 2-3 days. I have asked for a refund and for them to keep the item and they ignore that part of the email and say be patient as it is being shipped soon. They also state that you are receiving over $150.00 worth of product, but you are not. I have not received anything in my boxes that brings the total anywhere near that price.

DO NOT shop through this website, they are not even the official Focallure website!

THE OFFICIAL WEBSITE IS https://focallure.com/.

The people from the official website are lovely and they are more than willing to help.

The people on the shopfocallure.com website are just there to scam people out of their money.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Mar 28, 2019

Hello Heylay,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure.

We are sorry that you had to face issues with our company, We could not cancel the subscription at that time because:

As per the terms of babe box: You can cancel your membership at any time. However, if you have received your first trial box for free, you will be charged full price if you cancel it before your second month.

We have shipped your boxes and canceled the future subscription as well.

Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customer.

Thanks.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Feb 9, 2019

SCAMMERS - avoid this company

By Karin S., Australia, Verified Reviewer

I’ve recently ordered three fibre mascaras from Focallure and somehow got signed up for a free BabeBox that turns out to not be free. As soon as I realised that I’ve inadvertently signed up for the BabeBox that I didn’t want, I followed instructions on their website to cancel my subscription. Like so many others on this page, Kate replied with: Let me explain a few things first...blah blah blah. I immediately replied that I still wanted to cancel the subscription. When I didn’t get a response, I emailed again asking them to confirm my canceled subscription. Still waiting for a response. Surprise surprise...today my account was charged $36.95 for the "free" BabeBox. This is fraudulent and downright robbery. Please avoid this company at all costs!

By the way, the link to unsubscribe from their constant harassing marketing emails doesn’t work either.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Feb 17, 2019

Hello Karin,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks

Helpful Review? 3 People Have Voted
Showing 136-162 of 602

Our Promise to You

In order to safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.