Focallure Reviews

  This company has claimed this profile, is getting alerted on any new customer reviews entering this page, and may engage in dialogue with its customers to address their matters.

Companies cannot pay money or provide goods in order to remove or alter customer reviews.
Focallure

Overall Rating

3.0

602 Customer Reviews

Summary

Focallure offers cosmetics, including mineral makeup, eyeshadow palettes, eyeliners, and skincare. Learn what customers are saying so far.

Write a Review

Customer Reviews

3.0 Stars out of 602 Reviews
5 Star:34% 4 Star:16% 3 Star:4% 2 Star:4% 1 Star:39%
53% Recommend This Company
Start your review of Focallure:
Sort Reviews By
This company is actively collecting reviews from its customers. All reviews submitted are subject to moderation and approval to ensure they meet our Review Guidelines.

Posted on Feb 4, 2019

Item was nothing like what was in their website

By Tony Q., Canada, Verified Reviewer

On their website they had two sets of Twinkly genuine LED lights, one of 175 LED lights at $29 and 225 LED lights at $39. I bought 3 sets of Twinkly 225 LED lights at $39 and what I received was some jobber type LED lights of 150 per set. I got ripped off. They will also automatically put you in a monthly automatic payment subscription of their female beauty products. It makes no sense for me to subscribe from them, I'm male.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Feb 2, 2019

Final update

By G M., Castle Rock, CO, Verified Reviewer

January 25, 2019 - I reported Focallure to PayPal and requested a chargeback, but now PayPal refunded my money today. I had to pay to return the counterfeit items last week and now received confirmation that the money is back in my account.

My advice is to be patient with the chargeback process and don't take Focallure's half-hearted yet offensive offers to "resolve" the issue. Their replies on this page are copy/pasted because they don't actually care that they screwed you. The only way to even get a response from Focallure is to complain to anyone NOT in their customer service. Complain to websites like HighYa. Do your chargeback, take pictures of everything, stay on top of replies to your email, and you will get your money back.

Focallure CANNOT be trusted with your money! The only way to get justice is for them to be FORCED. DO NOT shop with them!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Jan 25, 2019

Cautious

By Ellena E., Holmdel, NJ, Verified Reviewer

I found the Luxe Focallure Liquid Lipstick advertised while I was Christmas shopping. I can't say for sure exactly where it popped up, but I was clearly enticed. I ordered the lipstick on December 4, 2018. I had almost completely forgotten about this purchase when a strange gray package from "Office 1301 Pasay City Philippines" showed up in my mailbox yesterday, January 22, 2019. I couldn't imagine what I had ordered from the Philippines. I carefully opened it to discover this Luxe Focallure Liquid Lipstick inside. The box has a sticker across the front with a scan box and the words "MADE IN CHINA." I'm afraid of the ingredients that may be in this lipstick. I won't put it on my lips. Waste of money no matter how cheap it was. Buyer beware.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Jan 25, 2019

Oh Focallure, you suck so very much.

By Gretchen C., Iowa, Verified Reviewer

I put in an order with Focallure on 11/30/18 for items I wanted to take on my Christmas vacation. I was leaving on 12/17/18 and figured it'd be no problem to receive my order by then given that their website promised that I'd receive my order in 5-7 business days. But to make extra sure that I'd have it on time, I paid extra at checkout to "Skip the Line."

By 12/10/18 I had not received my order, so I reached out to Focallure via Facebook Messenger. I gave them my order number (1001293247) so that they could look it up immediately without much back and forth. I told them of my upcoming trip and that I needed my products no later than 12/17/18. They finally responded on 12/12/18. Within my order, I had signed up for a free BabeBox trial. In their response, they said the BabeBox wasn't available right now so my order hadn't been shipped. But, seeing as how my items were urgent they'd send the rest of my order immediately. I asked why I had never been contacted with an option to split my order, but they didn't respond to that question.

I waited for a shipment confirmation and finally, on 12/13/18, I received a shipment confirmation and my order was going to arrive on, you guessed it, 12/18/18. One day after I told them I'd be leaving for my vacation. There is no reason that they couldn't get my order to me in time. Even if they had shipped it on 12/10 when I contacted them, it would have arrived on time.

I then emailed BabeBox and told them that, given the run-around I had received with just a normal order, I didn't NOT want to continue receiving BabeBox and to cancel my subscription. I received an email back that (as someone else also said) started with the snarky, passive-aggressive, "Let me explain a few things first..." I replied with "Let ME explain a few things to you..." I went into how their website says I can cancel at any time and that this was the time I chose to cancel. They're still trying to charge me as of 1/23/19.

When I knew I wouldn't receive my order on time for my trip, I sent another Facebook message about how frustrated I was with their company and that I had to go out and buy other products for my trip. This is what I received from them:

"Hello,

I understand the problem you have face. We cannot change the past, but we assure you we will take care in future.

As an apology, We can offer you a gift card for your next purchase.

Thanks."

Seriously?! How can a professional email have so many grammatical errors? I wrote back and said thanks but no thanks. That I would never, ever order from them again. Ughhhhhhh.

Then, I finally received my order upon returning from my trip. Their products SUCK. They're "3D Eyebrows Fibers Gel" has real human hair in it even though their site says "Hair-like Fibers." That's just creepy to me. The product is essentially super glue and little pieces of hair. It's gross and weird. Their matte lipsticks don't ever dry, so they get all over everything. Their foundation colors do not have the undertones promised; I could go on and on. It's one thing to go through all the hassle and at least receive really amazing products in the end. It's quite another to go through the hassle and then receive products worse than the crappy children's play make-up from Claire's.

Bottom line: Never EVER EVER EVER order from Focallure! NEVER!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Posted on Jan 24, 2019

Awful customer service

By Karla C., Vancouver, British Columbia, Canada, Verified Reviewer

My boyfriend got me a subscription with this company for Christmas. He ordered in November and we never got our first box until January. And he contacted them to cancel the subscription and customer service was awful. The girl said: "Could you email me in February again? To remind me, I might forget!"

Very unprofessional!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Feb 17, 2019

Hello Karla,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Posted on Jan 18, 2019

Focallure Beauty

By Deb W., Michigan, Verified Reviewer

Focallure has a really great product line. The makeup is smudge resistant, highly pigmented and ships for a reasonable price. This is the only product that allows me to go from day to night without reapplying. It stays put for at least 8 hours. Thank you Focallure for being amazing!

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Feb 17, 2019

Hello Deb,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Jan 10, 2019

If I could give zero stars, I would.

By Kylie T., Texas, Verified Reviewer

On October 26th, 2018, I decided to try out the "Free First BabeBox" (just pay S&H). I said, "Okay, this is cool. I'll just buy it, try it out, and see if I like it." Now, perhaps I just didn't notice, and I read right over it, but this is a subscription service. I should've known!

Anyways, it says the order will be shipped in 2-7 business days. Okay, I can deal with that. I go on with my life. About two weeks later, I realize that I still haven't received anything from them. Huh. Weird. I go into my email, and I realize not only have I never received a shipment confirmation email, but I never received an order confirmation email either, so I can't even look up my order number since I have no clue what it is. So I contact them. "Here's my information. I never received an email. What's going on?" It took quite a while to receive a response (definitely longer than most other places I've contacted). After approximately three days, I receive the response that most others have received: "We have a lot of orders, so it's taking a while. We'll get it shipped soon." Okay...? I'm alright with that, but maybe you guys should hire more people.

Well, I finally get the shipment confirmation the day after that. Cool! It should show up by the end of November. And it does! It shows up around the end of the month, around November 28th or 29th (I should've kept the emails telling me about this order...). I never even got to use anything in this box, however, as I'm hardly home and have time for beauty care stuff while I'm in school.

And then, on December 3rd, I get an email: "Your order from Focallure Beauty is confirmed!" I've been charged $31.95. Wait, what? I literally just got my box a week ago. I email customer service. "Hey, I really don't want this new order. I'd like to cancel my subscription and cancel this recent order and receive a refund." This email works with all other places. It should work for this store, too, right?

I wait. And wait. And wait. About three days go by, and no email. Maybe they missed my email and it got lost? I send them another, letting them know I emailed them earlier. I wait some more. And finally, a few days over a week later, I receive an email back on December 11th. The customer service representative addresses me with "Let me explain a few things first." Okay, whoa. No need to be so blunt and rude. I know the mistake was on my end. I just want you to complete my request. I let them know this, and they email back the next day with "Your request has been received. Please wait for our notification." Okay... I'll do some more waiting then.

Four days pass before I look at my account again. My most recent order says "Unfulfilled." Cool! Does that mean I'll be getting my refund? I email them. I don't get a response until December 20th. Basically, they say: "We will do our best for you to receive your package as fast as possible." Um...That's not what I asked for at all. I let them know this, and they tell me that they've escalated my request for manager approval. Uh...Okay...

December 21st, I receive an email: "A shipment from your order is on the way!" Great. Nothing got done. But I'm still waiting for my confirmation. I get an email from them the next day. "We can't refund you because the box has been shipped." Really?!

Okay, now I'm really upset.

I send them a lengthy email that tells them the timeframe I gave them to fix the issues, and how nothing got done. I'm angry, but I try to be civilized. I ask if, when I receive my package, I can mark it "Return To Sender" and send it back to them, and then when they confirm they receive it, I can get my refund.

A week goes by before I receive another email. It's an exact copy/paste from the previous email they sent me. Excuse me?! Please stop being robots and fix my problem that I made you guys aware of a month ago! I ignore what they say and ask for a manager or superior to contact me immediately. Five days go by before they email me a copy/paste of their "Let me explain a few things first" email. Great. Now they won't even talk to me. I email them again, once again asking them to fulfill one last request to either connect me with a superior or give me a phone number to contact them on my own time. The last email I received was at 8:30 AM CST, from Kate, a "Happiness Engineer," telling me that my subscription has been canceled and to have a nice day.

I am beyond anger and displeased. I am not even close to happy with the service I've received from this company. I received the box about a week ago, and I still have it sitting on my desk, untouched and unopened, as I am hoping to have this issue resolved for me to send it back. I highly doubt it'll happen, though. In the end, I'll probably throw away the products because I want nothing to do with them, and I don't want to burden my friends with products from such a terrible, inconsistent company.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Jan 6, 2019

BabeBox is great

By Danielle R., Fort Myers, FL, Verified Reviewer

I wanted to give Follacure BabeBox a try and I am glad I did. I was actually impressed with the box, it came with a beautiful palette and mascara, and a teeth whitening pen which I gave to my fiance, which was awesome that he can have something out of this box as well. I am very happy I tried this box, and I hope there are more surprises to come every month.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello Danielle,

Thanks for your review.

We are thankful that you liked our product.

Thanks.

Posted on Jan 6, 2019

Scam! Do not believe them!

By Faiza H., Denmark, Verified Reviewer

I placed an order over a month ago, and I STILL have not received my product. I contacted the company and was told that the warehouse was behind, because of their "busy" schedule. I waited another ten days and found out I had been subscribed to BabeBox by Focallure, which I didn't want to. I asked for a refund, for the product I had ordered and never received, and asked to cancel "my" subscription to the BabeBox by Focallure. They just ignored my request and said they will soon send me my product. AND they didn't cancel my subscription and once again took my money! And for something I DON'T want! I do NOT recommend this company to anyone.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Jan 6, 2019

Fraud! Scam!

By Milan P., Florida, Verified Reviewer

Fraud alert!

They don't reply to any emails. There's no phone number to call, and they bill you for a box you didn't want or authorized after you send them 20 messages not to!

I called my credit card and will dispute all charges. Do not buy from this company!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello Milan,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Jan 5, 2019

They scam!

By Kathleen M., Pensacola, FL, Verified Reviewer

I ordered a curling iron directly from Focallure and it was to be a Christmas present for my daughter. This company immediately took the money from my account and said to expect my package 2-7 days (yeah!). Then I came across this page on complaints against the company, and I instantly knew I wasn’t getting that in time for Christmas. I went into action and started emailing the company to let them know I no longer wanted any subscription to their "Babebox," and I will not be charged for anything in the future. This company, scam artist they are, had the nerve to tell me that I was under contractual obligation to pay for one more "Babebox" and THEN I could cancel. You get that?! I’m under obligation with the company that refuses to send me the item I ordered in the TIMEFRAME that I was promised to receive, but I’m to keep my end of the made-up contractual obligation that I never agreed to. Also, they’ve also promised that you can cancel at ANYTIME, well, anytime they see fit.

Do buy from this company, I assure you there is no product on this earth that is worth the BS you’ll have to go through trying to get the stuff you PAY for. Not to mention they are going to have your credit card information and WILL charge you for future product. This company should be shut down, and the person who replies to this complaint should hang their head way low for working for a company you know rips off unsuspecting consumers, and then reply to emails as if you’re going to resolve their complaint but only to lie and lie more. SHAME ON YOU!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Dec 29, 2018

Horrible customer service

By Graisen P., Minneapolis, MN, Verified Reviewer

I ordered an eyebrow pencil for my mom as a Christmas present. I ordered it on November 26th (Cyber Monday). I got a confirmation saying it would arrive within 2-7 business days. It is December 24th and I still don’t have it. Tracking says it won’t be delivered until December 28th. OVER A MONTH after I ordered it. I emailed and asked for reimbursement because that’s absolutely ridiculous. I got an email back from customer service just saying "your order is on its way. Here’s the tracking number, thanks!" Awful. NEVER order from them.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello Graisen,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Dec 27, 2018

Terrible!

By Juliann R., Florida, Verified Reviewer

I definitely wish I read the reviews. I ordered one product, which arrived four weeks late, and they automatically added Babebox to my order. On December 2nd, I received an email that an order was placed. I did not place an order and it turned out to be for the Babebox. I emailed them the next day to cancel the order, which was within their 48-hour return policy. I didn't receive a response until a week later with them telling me that the order could not be canceled because it had already been shipped. The problem is the order hadn't been shipped. I emailed them again that I wanted the order canceled. Another week later they said the subscription had been canceled. And now today, three weeks since they placed the order, I get an email that the order was shipped!

I've repeatedly told them to cancel and refund my card, and they've completely ignored my request and shipped it anyway. Terrible company!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello Juliann,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Dec 22, 2018

It is a ghost company!

By Lorena C., Bucharest, Romania, Verified Reviewer

I placed a big order, they didn't send it, so I asked for a refund. When they receive my request, they immediately sent the order, but they send it wrong, so I couldn't receive it. They sent my order in three different packages, without three invoices for each part of the order. And without the invoice, I couldn't pay our taxes, so I couldn't pick it up, it was paid by my company. Now they received back my order, and also have my money, and refuse to refund me for my paid and lost amount! I really don't recommend Focallure!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello Lorena,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Dec 14, 2018

Bad

By Jane R., Australia, Verified Reviewer

Be careful. I placed an order over three weeks ago and nothing. I keep sending emails to ask for updates (their tracking service doesn't work), and IF I receive anything at all in return it is a drafted "please wait another few days." I definitely won't be shopping with them again. IF I receive anything at all, let alone it being in working order (after reading other reviews), I'll be very surprised.

Merry Christmas Focallure. Enjoy my money during your festive season.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello Jane,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Dec 12, 2018

BUYER BEWARE

By Kathleen W., Pennsylvania, Verified Reviewer

I wish I would have seen these reviews prior to purchasing an item off their website. Like other reviewers, I have run into the same issues.

"The products are in a heavy demand due to which our shipping timings are a bit slow. Please give us few days and your order will be shipped as soon as possible."

I wish I never would have shopped with Focallure. What a rip off and bad customer service!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Jan 17, 2019

Hello Kathleen,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Dec 8, 2018

What a load of scam!

By Lin K., Singapore, Verified Reviewer

Similar to the rest of the previous buyers, I placed my order two months ago and each time I email their customer service asking about the status and thereafter requested for a full refund, I receive the same response - due to overwhelming orders, they are running low on supply and will process my order in a few days. They didn't even acknowledge my refund request!

Today, I decided to try tracking my order again online and lo and behold, it says "Order not found." What a total rip-off!

Future potential customer, please DO NOT purchase anything from this company! They are such cheats!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Dec 9, 2018

Hello Lin,

We are really sorry that you had to face such a problem with your order with us. This generally doesn't happen. One of the products ordered is low on supply. We can ship the other two products immediately. Please let me know if it works fine with you.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Dec 5, 2018

Rip off company

By Bev S., Australia, Verified Reviewer

I ordered a product in early September and the funds were taken from my credit card on the 10th of September. I still haven't received the product. When l contacted them by email I was told the warehouse was behind getting orders out, due to high demand. It is now December and I still haven't received the goods. I have asked for my money back in full, including postage paid, but was told that isn't their police and they would give me a credit. I will never use the credit as I will never shop through them again. I would advise people to not shop with them and for people to let their friends know, as they appear to be a non-trustworthy company.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Dec 9, 2018

Hello,

We are very sorry for the delay in the order. We had shipped the order on 12th of October. As per the tracking, it has reached your country on the 25th of October. We request you to check with the nearest post office once. If it's not there, we will certainly look into it.

Thanks.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Dec 2, 2018

The worst! Buyer beware!

By Tina P., California, Verified Reviewer

I placed an order almost one month ago. The credit card was charged...I haven't received the order and NO CUSTOMER SERVICE NUMBER is available! Finally, after I send an email asking where my order was, they send out a Babe Box subscription that I never ordered or signed up for, but the item I did order STILL says processing. OMG! I called my credit card company and blocked them from charging my card without my permission for this Babe Box subscription I never ordered and had the item I did order canceled and charged back to my credit card. Never trust a company that does not offer a customer service number. This is ridiculous!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Dec 9, 2018

Hello Tina,

We are really sorry that you had to face such difficulty with your order with us. We were not able to ship your order due to low supply. However, we have shipped the order. As for the subscription box is concerned, its free for the first month. If you don't wish to keep the subscription, you can cancel it anytime. We will never charge your card without your permission.

Thanks.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Nov 19, 2018

Scam!

By Ferial H., Milan, Italy, Verified Reviewer

I thought about trying one of their product due to the fact that it is very popular on the internet and seeing that they sell their products on AliExpress and Amazon at a really low price, but was surprised to see that on their official page the prices are bigger. I wish I had read the reviews before I ordered because I would have seen it was a scam. Anyway, I ordered on the 3rd of November and paid extra for the fast shipping, 7-14 days. Boy I was scammed...I haven't had any updates what so ever, so I wrote them some emails. The only reply they gave me was to wait. If I wanted to wait I wouldn't pay extra for a package that it's not here yet!

I asked for a refund and haven't had any reply yet. After all the reviews here, I have a feeling they just scammed me. But I will contact my lawyer, this is not ok to do to a client.

I will return buying from Amazon Prime and buying from Fenty Beauty and HudaBeauty because they deliver it in 2 days and it's not a scam. I bet that Focallure products sucked anyway.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Dec 9, 2018

Hello Ferial,

We are sorry that you had to face difficulties with an order from us. We were not able to ship your order on time, due to low supply. However, as per your request, we have canceled your order and refunded you on 30th of November. As far as pricing is concerned, we assure you have we have authentic Focallure products at the best price.

Thanks.

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Nov 8, 2018

Total rip-off

By Gerald J., Sweetwater, TX, Verified Reviewer

I placed an order two months ago, never received the product, and when I contacted the company, was told that the warehouse was behind. When I asked for a refund, I was told it was not possible. I would not recommend this company to anyone.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Nov 25, 2018

Hello Gerald ,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company values put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers.

I would be thankful to you if you can please share your order number so I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Nov 2, 2018

Never, ever again!

By Jasmin S., Australia, Verified Reviewer

I am still waiting for an order since the 16th of September and customer service have stopped responding to me since I brought up Federal Law, stating if your goods are not shipped within 30 days, the customer is entitled to a full refund. I will never, ever order from this site again and recommend everyone else do the same.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Nov 4, 2018

Dear Customer,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Oct 31, 2018

Scam artists

By Janet K., Temecula, CA, Verified Reviewer

Like everyone else, I’ve experienced the exact same thing. I have been waiting on my product since September 21st and nothing. I contacted customer support and they were useless saying since you didn’t cancel within 48 hours we can only issue a store credit. Hello idiots, if I’d known I wasn’t going to get my product within 48 hours, well then I would’ve canceled it! Any legit type of business wouldn’t handle things this way, so that lets you know they aren’t a legit business.

Please don’t waste your time and money dealing with these con artists...you’ll regret it later. The Better Business Bureau needs to shut them down! There is no way in this world I’d recommend this company to anyone.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Nov 4, 2018

Dear Customer,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Oct 25, 2018

Do NOT buy from this company!

By Esma d., Indiana, Verified Reviewer

I placed an order over six weeks ago, and it still hasn't shipped. The company has told me several times that it will ship in the next two days but it still has not, and they refuse to refund my money. Do not trust this store!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Nov 4, 2018

Dear Customer,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Oct 21, 2018

Focallure customer service

By Muntaz W., Singapore, Verified Reviewer

I ordered the Focallure Hair Removal Spray via their online store almost a month ago, and instead of receiving the item, I kept receiving emails saying is not in stock and will be there soon, etc. I wrote in two days ago asking them about it and that if there's no stock I'd like a refund, but the reply came back as their policy is that cancellation is within 48 hours and that I can only get another item in exchange instead.

It's crap, and I think this store is a fraudulent online scam.

Please beware.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Nov 4, 2018

Dear Customer,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Oct 20, 2018

Product never delivered, merchant won't refund money, offers store credit

By Michael E., California, Verified Reviewer

I made my purchase online on October 8th with my HARD EARNED money. I had given them the allotted 2-7 business days. By October 17th, I emailed them requesting a refund because the item was never delivered, and according to tracking, the item was never processed. After requesting a refund, I'm told I have to cancel an order within 48 hours of placing the order. Had I known my order would not be delivered, I would have canceled, but I gave the merchant time to ship the product that never came. The merchant tells me about their 48-hour policy, which is bogus because by the time you realize you've been ripped off, the 48 hours have expired. They only offer me a store credit, essentially forcing me to continue to shop with them and spend my money on their product. I refused because store credit was not used to buy the product, my HARD EARNED money was used. Therefore, it makes total sense for me to want a refund. The merchant has refused to refund and only gives store credit. The BBB has already been notified about their unethical practices. Stay away!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Nov 4, 2018

Dear Customer,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Oct 12, 2018

Terrible delivery

By Keith L., Pennsylvania, Verified Reviewer

This company is terrible. I have contacted them four times to get my item delivered. They just keep saying they are backed up. It has been over a month and I still haven’t received my order. Customer service keeps telling me it is in processing and will be shipped ASAP. "Please give us a few more days." To top it off, they will charge your credit card before they ship your order. I have already paid my credit card and they will not refund it.

This is the absolute worst online buying experience I have ever had. I would highly recommend not buying from them. One star is too high for them. It may be a SCAM.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Focallure, LLC

Nov 4, 2018

Dear Customer,

I am from customer happiness team. I see you have left a negative review about Focallure. Our company value is to put customer satisfaction as a top priority, and we are committed to our customers. I would be thankful if you can please share your order number so that I can look into the matter. Thanks.

Helpful Review? 2 People Have Voted
Showing 163-189 of 602

Our Promise to You

In order to safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.