Scentbird Reviews

  This company has claimed this profile, is getting alerted on any new customer reviews entering this page, and may engage in dialogue with its customers to address their matters.

Companies cannot pay money or provide goods in order to remove or alter customer reviews.
Scentbird

Overall Rating

3.4

428 Customer Reviews

Summary

Scentbird is a monthly subscription service that offers customers big brand name perfumes and colognes. Learn what customers are saying.

Write a Review

Customer Reviews

3.4 Stars out of 428 Reviews
5 Star:46% 4 Star:12% 3 Star:6% 2 Star:6% 1 Star:28%
63% Recommend This Brand
Start your review of Scentbird:
Sort Reviews By
This company is actively collecting reviews from its customers. All reviews submitted are subject to moderation and approval to ensure they meet our Review Guidelines.

Posted on Sep 11, 2018

Unprofessional

By Erin D., Valparaiso, IN, Verified Reviewer

I paid for my August sample and it is now September 7th, and I still haven’t received it. I really never write bad reviews on anyplace, but I am just so annoyed at this point. I get charged $15 a month. I knew that they were moving sites, so I was super understanding with that and didn’t really care because I didn’t get my July perfume till more towards the end of the month anyway. Come September they send me an email only crediting my account $10 (so I’m out $5) and apologizing saying they wouldn’t be sending it. I feel like they just have a lot of stuff they need to work out.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 14, 2019

Hi Erin,

I am truly sorry that your experience did not match your expectations and this was not the Scentbird experience we wanted you to have. I see that your August fragrances were delivered on September 14, 2018, and we thank you for your patience with us during our warehouse transition.

We experienced some shipping delays last year due to unforeseen challenges during a transition to a new warehouse. As a start-up company, we have worked diligently to improve our shipping processes since then and continue to do so in order to make our service better than ever.

If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. We are happy to make things right for you this time!

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Sep 6, 2018

Was excited at first, and then it went downhill fast!

By J S., West Fargo, ND, Verified Reviewer

I started as most people do: saw the ad through Facebook, checked it out, thought it was a good deal, signed up. I signed up for a 2-product shipping method (cologne for me, perfume for the wife).

The first experience was already bad. They had the cologne sent on time, but never sent the perfume. With that, then there was a problem charging my card (they said it was rejected, even though the credit card company said they never rejected anything from that). So, I tried to set it up through my debit card, but it wouldn't authorize. I then set up with PayPal and it said it was fine. We then finally received the perfume three weeks after the cologne was sent initially.

However, it then got put into a "Pending Charge" state where it wasn't charging my account at all. I asked for assistance and all I got was "We charge on x, x, x, x, x, of the month. If it doesn't work in one of those dates, then we skip that month automatically". Well, 3 of those dates passed, and nothing happened. I asked for more help and got nothing (because my support ticket was closed). At that point, I was done with dealing with the troubles and turned away, so I tried to cancel. Unfortunately, since my account was in limbo now, I couldn't cancel through the website. I sent another service ticket and got no response for days. I had to reach out on their Facebook page and got a response after 24 hours of waiting. Now, I'm still waiting for them to continue helping me.

TERRIBLE customer service, and not timely at all. No consistency with shipping or billing. Overall a bad experience. I DO NOT recommend this to anyone.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 14, 2019

Hi J S,

I am so sorry to hear about the billing issues you've had in the past. In the last few years, we have made improvements to our payment process wherein customers get notified right away whenever their payment methods failed in our system.

We also made improvements to our cancellation process to make it much more straightforward, so that customers can complete a cancellation on their account without having to contact customer service. In addition, we have been in the process of implementing several other changes to be more focused on providing excellent customer service.

If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. We are happy to make things right for you this time!

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Sep 5, 2018

Canceled my subscription

By Annelissa M., San Antonio, TX, Verified Reviewer

I wanted to try out this subscription. I was promised a free perfume, the free perfume was still being "process" when I canceled on the 28th because I did not want to be billed for next month. This is why I canceled. Now because I canceled (never mention that my "processing" order would be canceled, if I canceled my subscription), it deleted my "processing" order, which is crazy. How are you going to cancel a "processing" order that should have been submitting still til 5th of the month? I don't recommend this website, there is no phone number to contact someone, there are just emails.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 3, 2019

Hi Annelissa,

Thanks for writing us a review and I am so sorry to hear about your unpleasant experience with us. I know this response is already a year late but I would want you to know that this is not the experience we wanted you to have.

I can see that there was a miscommunication regarding your free credit from a referral (free fragrance) but our support agent confirmed that your free August fragrance was successfully delivered. I also completely understand your concerns and frustration and we're sorry that we don't offer phone service at this time but please know we're actively improving our communication. Should you ever choose to return to Scentbird, please send us an email at socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line.

We'd be happy to make things right ❤️

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Sep 5, 2018

Billing has no idea what they're doing

By Amy K., Minnesota, Verified Reviewer

I have had NOTHING but FRUSTRATING communication with Scentbird. First they say "update your info and get 50% off your next order." I do that and they charge me the FULL $25. It was the end of the month and three things bounced so three times $35 overdraft. I send a detailed message and what do I get back? An AUTOMATED message saying they will get back to me when they're not busy! No reply! So, I really like it, so I try again. SAME THING HAPPENED, except they charged my account three times $25, but after another long detailed message and another automated message they refill for two of the three $25 and send my order, except I only received one out of two perfumes. I'm done!

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 14, 2019

Hi Amy,

Thank you for the honest review and I’m sorry to hear you had such a frustrating experience. I also appreciate you bringing this issue to my attention as I will definitely pass this as feedback to the team.

We were a very small (but quickly) growing team back then but we now have dedicated customer support to each of our support channels. We're always happy to support any of our customers with concerns via social media or via email (socialsupport@scentbird.com).

If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. We are happy to make things right for you this time!

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Aug 29, 2018

Bad experience

By Jeffrey D., Wiscosin, Verified Reviewer

I signed up with Scentbird in June. The first package arrived in August and only had part of my order. The website looks like they sent me a July package, but I never received it. And the company is impossible to get in touch with. Bad customer service.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 14, 2019

Hi Jeffrey,

Thank you for the honest review and I am so sorry to hear that we did not meet your expectations. I see that your July 2018 orders were replaced and I couldn't thank you enough for your patience during our warehouse transition.

After our warehouse transition, we have made improvements to our website and shipping processes as we continuously grow and expand as a company :) You can also reach out to us via Social Media or at socialsupport@scentbird.com and our team is very easy to get in touch with!

We apologize again for the trouble!

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Aug 29, 2018

Don't bother

By Darla S., Jacksonville, FL, Verified Reviewer

I have wasted so much of my time emailing Scentbird trying to get items I have paid for over a month ago. I agree with other reviewers, moving to a new warehouse does not give a company the right to not send products that a customer has paid for. Then they keep billing each month. It is not worth my time to chase down the perfume I paid for each month. I will cancel my subscription and save my money and time.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 14, 2019

Hi Daria,

Thank you for the honest review and I am sorry to hear your experience wasn't a great one. Our warehouse transition was the most challenging period that we had to go through as a start-up company but it taught us a lot of lessons and knowledge to get where we are now.

If you have any other trouble now or in the future, please email socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line and we will make things right for you :)

Helpful Review? 6 People Have Voted

Posted on Aug 28, 2018

Shipping issues with no timely email response

By Kimberly A., Port St Lucie, FL, Verified Reviewer

I have been a member for seven months. I have loved every perfume that came my way. I was charged for my July order on the 5th and didn’t receive it until the end of the month when I normally have it by the 11th. I was charged for my August order and sent an email saying it would be delayed and they apologized. For two months in a row, now that is not acceptable! If my payment to them didn’t go through they would stop my service. I sent an email asking for clarification and didn’t receive a response for seven days, and the response was that they would look into it. It’s now the 20th and I still haven’t received my perfume. Not what, I will call customer service.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from

Jun 28, 2019

Hi Kimberly! I'm so sorry this was your experience with us. During this time, we were in the process of our warehouse move which caused a few shipping delays and I'm sorry this order was affected by it. I've just taken a look into your account and I see that following leaving this review, your order was delivered. I see all of your orders were delivered within the month and again, I'm truly sorry for the delay but I'm hoping you enjoyed the fragrances. Our goal was to make sure that each order was received and I'm happy you received them. Since this time, we've improved greatly with our shipping processes and in communication. If you have any other feedback or concerns now or in the future, please be sure to email us at socialsupport@scentbird.com and we'll be sure to assist.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Aug 25, 2018

Started off good. Now horrible!

By Brian C., Baltimore, MD, Verified Reviewer

Everything started off great with my subscription until the fourth month. They missed a month, yet charged me and stated they had logistical issues. We got back on track for a few months, then bam! Again, what they call logistical issues. And they are still charging people their monthly fees without delivering any fragrance. I've asked for a refund and yet to receive a reply. Unbelievable. The word on the street is the company is falling apart.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 14, 2019

Hi Brian,

I am truly sorry to hear about your unpleasant experience with us. We went through a very challenging period during our warehouse transition and this affected a lot of our customers. But, the transition is done and we have made improvements to our shipping processes as we continuously grow and expand as a company :)

We'd never charge customers for products that won't be shipped. We're always happy to support any of our customers with concerns via social media or socialsupport@scentbird.com so shoot us a DM if you have any questions!

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Aug 21, 2018

Scentbird

By Jessica C., Iowa, Verified Reviewer

Scentbird is a good concept. However, I have been charged and have not received my three out of the six shipments in the months that I've been subscribing. They don't have a customer service number to call and email is the only option. As of today, I've not received my April, July, or August 2018 scents, but all been charged for all three. I've emailed multiple times and no resolution. I understand moving locations, but that didn't happen until July. So why did I not receive my April shipment? Why have they not attempted to help me resolve this? Terrible customer service.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from

Jun 25, 2019

Hi Jessica! Thanks for leaving this review and I completely understand how frustrating this must have been. Over the past year, we have encountered some extreme growing pains centered around communication and shipping processes. However, we have improved tremendously and if this issue has not yet been resolved, we'd love to make this better for you. Email us at socialsupport@scentbird.com with the subject line "Cordelia" and we'll be sure to right this wrong.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Aug 16, 2018

Run away! It feels like a scam.

By Angel M., Richmond, IN, Verified Reviewer

It took forever to get the first Scentbird package I did not get updates on my order or tracking numbers. Randomly, after a few WEEKS worth of delays, my no longer wanted item shows at the door. They said they were moving and having issues with deliveries. How is this the consumers' problem? You have to fulfill your obligations as a company even when you are moving. If you cannot, then DON'T take new customers! Poor management, logistics, and customer service. I canceled. Do you yourself a favor and don't add an extra hassle to your already busy life. Go elsewhere! Horrible experience.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 14, 2019

Hi Angel,

Thank you for your review and I am truly sorry to hear about your unpleasant experience with us. It is our goal to ensure that each and every customer feels valued and appreciated, and we regret that we dropped the ball. We do our best to fulfill our obligations as a company and our warehouse transition taught us a lot of lessons. We assure you that we streamlined our shipping process, management, logistics and most especially - customer support service.

If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. We are happy to make things right for you this time!

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Aug 6, 2018

Horrible first month

By Gerald C., Huntsville, AL, Verified Reviewer

I was a first-time customer of Scentbird in July of 2018. I even subscribe for the two-a-month plan. So I placed my order and weeks go by, and it hadn’t even shipped. I saw no tracking info for it, and it just disappeared from my orders, so I finally was fed up and canceled. Here it is in August, and they hadn’t even shipped my order; not a way to start business with me. Then I don’t like that I can’t CALL for support. It takes DAYS to get a response from these people. I am going back to ScentBox.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from

Jun 18, 2019

Hi Gerald! I'm so sorry this was your experience with us. This is completely opposite the first experience we wished you to have. During the time of this review, we were experiencing tremendous shipping delays and unfortunately, this was reflected in your experience with us. I can confidently say within the past year, we've improved immensely in shipping processes and communication. We hope since leaving this message you received your first scent. If not, please email us at socialsupport@scentbird.com (subject line: Cordelia) and I'll be sure to turn this around for you.

Helpful Review? 5 People Have Voted

Posted on Aug 3, 2018

No process

By Edward S., Rhode Island, Verified Reviewer

One of the most horrifying online purchases ever. They said that I could pay monthly, but instead they charged me once a lump sum. I have seen only two scents and more promised someday when they can handle expansion and shipping issues. How this is allowed, I have no idea. They sent me a $10 e-card for my troubles. No thanks.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from

Jun 18, 2019

Hi Edward! I'm sorry about that! There are multiple subscription options and payment methods. I see you prepaid for a semi-annual subscription. I'm sorry if the subscription options were not clear and that your orders were delayed. If you ever decide to give us another chance down the line, we'd love to have you and you're welcomed to sign up for a month to month one fragrance subscription. Email us at socialsupport@scentbird.com (subject line: highya) and we'd be happy to help!

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Aug 1, 2018

Delivery time

By Jack M., St Petersburg, FL, Verified Reviewer

I ordered on 7/3/2018 and they took three weeks to deliver. Do NOT use this company! I recommend that you should find another source for fragrances. There are other companies to purchase these products that have a reasonable price and quicker delivery times.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from

Jun 18, 2019

Hi Jack! Thank you for your feedback and I'm truly sorry that our shipping window was not made 100% clear. Since we're a discovery fragrance subscription, we make sure to personalize each order. That said, orders are shipped within the 3rd week of the month. If you ever decide to give us another chance down the line, we'd love to have you.

Helpful Review? 4 People Have Voted

Posted on Jul 31, 2018

I didn’t receive my order two months in a row!

By Emily Y., Verified Reviewer

I did not receive my order for two months. I have been so busy with work and a 1 and 3-year-old, I had figured maybe my PayPal messed up and I’d check it out. When I did, it said I was billed for $25 each month, but I never received any product. I contacted customer care and they said my order said it was delivered. I have four other prescription boxes with other companies and have NEVER had a problem receiving my orders. I canceled my prescription, and I would say be wary of ordering from this company.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from

Jun 18, 2019

Hi Emily! I'm sorry two of your orders were lost. Our fragrances are shipped in really small packages that can fit in a mailbox so they could have been easily misplaced by the courier. However, this is no excuse. I was able to find your account by searching your name and I've just arranged for a replacement to be shipped. If you ever have any concerns in the future or decide to give us another chance down the line, please email us at socialsupport@scentbird.com (subject line: Cordelia). I hope this helps!

Helpful Review? 3 People Have Voted

Posted on Jul 30, 2018

Sending me wrong scents, expired scents

By Amanda W., Florida, Verified Reviewer

The first scent I got was expired. You could tell. It had that unfresh, old lady perfume smell. I've bought it before in stores, so I know that's not how Orchid smells. Strike one. Didn't complain.

Somehow my month queue didn't save and instead of saying anything or letting me pick out my scents you set me up with a cologne for men because you didn't have Versace Pour du Femme? And a unisex cologne that hasn't even shipped to me yet.

Everyone, if you're wondering what to get, go with ScentBox. They haven't messed up my orders yet or sent me cologne or expired perfumes.

Bottom Line: No, I would not recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jun 28, 2019

Hi Amanda,

Thanks for writing us a review and thank you for taking the time to bring this to our attention. I know that this response is already a year late, but we definitely could've investigated the Velvet Orchid by Tom Ford that you received if it was reported and we would be happy to send you a replacement if we had the chance.

I would also like to apologize for the lack of communication from our team when you were having issues with your queue. I am proud to say that we now have a dedicated team to each of our support channels and our team is also active when it comes to reaching out to customers who will be affected with out of stock items. I understand your frustration and I would like to turn things around if you ever choose to return to Scentbird.

If you ever decide to give us another chance, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. We are happy to make things right for you this time!

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Jul 28, 2018

I like trying new scents

By Chrystal H., Moberly, MO, Verified Reviewer

I love getting to try new scents, but I've chosen poor ones so far. I have yet to find one I'm in love with, but I have learned what never to buy. I'm hoping that my luck changes soon and I find one of those "can't live without" scents. I love getting to choose what I'll be getting so far in advance.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 19, 2019

Hi Chrystal,

Thank you so much for writing us a review, we truly appreciate it! I know this response is already a year late but selecting a good scent that you will really love is actually fun! I highly recommend rating fragrances you previously received so that our website get to know you better. The more fragrances that you rate, the better our website can provide you with personalized choices that you are likely to enjoy :)

I hope this response will help you, Chrystal!

Posted on Jul 26, 2018

Great selection!

By Shannon M., Rockport, MA, Verified Reviewer

Scentbird is a nice fragrance subscription! They have a huge selection to choose from and a lot of really great fragrances! The only downside is they don't give you a new case each month like ScentBox does so if you want to reuse the vials you're totally screwed. I like getting a new case each month so I can refill the vials when I really like the perfume I got, but without a new case that gets a little risky since the bottles are tiny and glass.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 19, 2019

Hi Shannon,

Thank you so much for writing us a review, we truly appreciate it :) We're also happy to hear that you got to enjoy trying some of our fragrances! Good news- we now offer the option to include a colored case with your subscription every month for $10 extra✨ But, you can also always purchase a colored fragrance case separately in the Extras & Cases under Fine Fragrance Tab!

If you have any other concerns now or in the future, please email socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line and I’ll be happy to help :)

Posted on Jul 25, 2018

Ah-mazing!

By Krystal F., California, Verified Reviewer

I love the fact that I can try different perfumes without having to buy full-size bottles. They always smell great. If there is an issue with your order their customer service is prompt (even when it's not their problem, it was the operator, LOL). I LOVE it! Absolutely worth every penny!

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 26, 2019

Hi Krystal,

Thanks for writing us an Ah-mazing review! We truly appreciate it and we are beyond happy to hear that you loved it :) Our team will always be here to help with your concerns ❤️ If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. I’ll be happy to give you something extra :)

Posted on Jul 21, 2018

Shipping

By Donald H., Kentucky, Verified Reviewer

I have been very happy until this month of July, the money was taken out of my account on the 5th and I haven't received any kind of delivery date for this month, which usually I have gotten my cologne by now, or at least a shipping dated. I am very unhappy right now with this company and their communication.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 19, 2019

Hi Donald,

Thank you for taking the time in writing us a review, we truly appreciate it! I know this response is a year late but I would like to apologize for the slight delay of your July 2018 fragrance. I checked our system and it shows that your July 2018 fragrance was successfully delivered. In the last few months, our team continued to improve our shipping processes & communication to our customers and still thrive to achieve excellent service despite difficulties.

If you ever choose to return to Scentbird, please send us an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa" in the subject line. We are happy to make things right for you :)

Helpful Review? 2 People Have Voted

Posted on Jul 20, 2018

Best investment

By Jasmine R., Lithonia, GA, Verified Reviewer

Every month is like Christmas when my scents come in, and three is just enough to last me throughout the month! It’s the only subscription I haven’t canceled. I love perfume, but the idea to have like a revolving door of perfumes is great for me! If I get tired of wearing one, I have two others to choose from. And if I do decide to buy the full bottle, I can at a discounted rate.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 26, 2019

Hi Jasmine,

Thank you so much for giving us a very positive review! We are so happy to hear that we are able to give you joy with the fragrances we offer ❤️ We completely appreciate perfume lovers like you and this motivates us to strive better as a company :)

If you have any other concerns now or in the future, please email socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line and I’ll be happy to help :)

Posted on Jul 19, 2018

Smart scents

By Joey M., Florida, Verified Reviewer

I really love their wide range of scents all in one place. I had a few issues with the website itself, however, it's getting better. Just a little confusing but, I'm no spring chicken either. Just a lot of availability.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 26, 2019

Hi Joey,

Thank you so much for leaving a positive review! I am so happy to hear that you love the variety of scents that we offer :) However, I am sorry to hear about the confusion with our website. In the last few months, our website developers continued to improve our website wherein it is more user-friendly and easy to navigate! Come back and see us soon :)

If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. I’ll be happy to give you something extra :)

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Jul 15, 2018

Love it love it love it!

By Alexis G., Florida, Verified Reviewer

Amazing idea, great for anyone that likes to try different scents, or those who travel often. convenient, fun, and a great subscription to give as a gift! Basically the only perfumes I have used lately and have fallen in love with scents that I would never have tried or even found otherwise.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 26, 2019

Hi Alexis,

Thank you so much for leaving a positive review! The team here at Scentbird is so thrilled to hear this amazing feedback and we are so happy to hear that you got to discover and fallen in love with scents that you would never have tried :) Did you know we just launched our beauty, skincare and wellness products? You should take a look and visit and I hope you’ll be with us again!

If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. I’ll be happy to give you something extra :)

Posted on Jul 15, 2018

Love it!

By Meg C., Milwaukee, WI, Verified Reviewer

I get two vials per month, and I haven’t received one that I didn’t like! I love that I have the option to choose out of several name brand, quality fragrances without having to commit to just one. I even received a complimentary case last month! Would recommend to anyone.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 26, 2019

Hi Meg,

Thank you for taking the time to write about your Scentbird experience! It is so wonderful to hear that you haven’t received a fragrance that you didn’t like :) We are also happy that we were able to provide you with the excellent experience we strive to provide all our customers. Thank you for recommending us ❤️

If you have any other concerns now or in the future, please email socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line and I’ll be happy to help :)

Posted on Jul 14, 2018

I love Scentbird!

By Lisa T., Nashville, TN, Verified Reviewer

I've been a member for about six months now, and I've been absolutely delighted with every fragrance I've received. It's such a great opportunity to try new scents with a minimal financial commitment! The recommendations for new scents are great too, and I've discovered some new favorites that way. Thank you for an awesome experience.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 26, 2019

Hi Lisa,

Wow, thank you so much for sharing your awesome experience with Scentbird ❤️ We are so happy that you love your subscription and we are also thankful to you for being a loyal customer :) It is our mission to provide luxurious, high-end and niche fragrances without breaking your wallet. We count ourselves lucky for customers like you!

If you have any other concerns now or in the future, please email socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line and I’ll be happy to help :)

Posted on Jul 14, 2018

Amazing company

By Rebecca S., Ohio, Verified Reviewer

I absolutely love this company! The trials are amazing!

For such a low cost you get to try out high dollar high-end perfumes. They range from Burberry to D&C and other AMAZING brands!

The trials come well-packaged with a card describing the fragrance. They are in bubble envelopes in a cardboard tube. That tube is wrapped in bubble wrap and there pretty crinkled paper inside to fill space! The information card has all the information about that fragrance!

The one thing I wish is that you got another holder every month or so. I carry mine with me everywhere, so it's not looking as pretty but still does the job!

Overall I'm a very highly satisfied customer and can't wait to get my next trial! Good job Scentbird!

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 26, 2019

Hi Rebecca,

Thank you so much for your kind words and for writing us an amazing 5-star review, we appreciate it so much! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Did you know that we now offer the option to include a colored case with your subscription every month? :) You should take a look and visit!

If you ever choose to return to Scentbird, please send me an email to socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line. I’ll be happy to give you something extra :)

Posted on Jul 14, 2018

Great idea

By Addrick M., Baltimore, MD, Verified Reviewer

The service is great for people who are looking to get into the world of cologne and perfume but do not have a lot of knowledge and money to waste on things they do not like or scents that do not work with their body.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 29, 2019

Hi Addrick,

Thank you so much for your kind words :) I really appreciate you taking the time out to share your experience with us and I am so happy to hear that you get to enjoy and get to know what scents you like according to your body chemistry ❤️ If you have any other concerns now or in the future, please email socialsupport@scentbird.com with "HighYa c/o Pat“ in the subject line and I’ll be happy to help :)

Helpful Review? 1 Person Has Voted

Posted on Jul 8, 2018

Great way to try fragrances

By Kerry K., Illinois, Verified Reviewer

I am very happy with my Scentbird subscription. They send you one perfume of your choosing for only $14.95 a month. Many of them are very expensive normally. The bottles they send you last one month if you use them every day, but I get a lot of mileage by only using them for special occasions. You can build up a collection of fine fragrance in no time.

Bottom Line: Yes, I would recommend this to a friend

Company Response from Scentbird

Jul 29, 2019

Hi Kerry,

Thank you so much for leaving a positive review! This response is a year late but we are so happy that you are happy with your subscription and that we are able to give you joy with the fragrances that we offer :) Whether its a special occasion, everyday usage or just building your fragrance collection- we are here for you!

P.S Thank you for being a loyal customer ❤️

Showing 136-162 of 428

Our Promise to You

In order to safeguard you and ensure helpfulness and relevance, our compliance team manually assess every customer review before it goes live.

We have a zero-tolerance policy for fake reviews, and companies cannot control or alter any reviews at any time.